Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Orange: darmowa wymiana starych Liveboxów na nowe

Orange: darmowa wymiana starych Liveboxów na nowe

msnet 28 Lutego 2018 20:24

2 3

lifebox 2

Wszyscy użytkownicy starego Liveboxa dostaną wkrótce list z zaproszeniem wymiany urządzenia na nowszy model.

Od pojawienia się pierwszego Liveboxa w sieci Orange minęło 13 lat, ale urządzenia w wersji 1.0 i 1.1 są nadal w użyciu. Jak podaje pomarańczowy operator, jeden z użytkowników używa nieprzerwanie jednego egzemplarza Liveboxa od 2007 roku (aktualny rekordzista). Teraz przyszła pora na zmiany i Liveboxa 2.0.

Już niedługo osoby nadal posiadające starego Liveboxa otrzymają list z zaproszeniem do darmowej wymiany urządzenia na nowy model. Najpóźniej w ciągu 5 kolejnych dni Livebox 2.0 zostanie do nich wysłany, bez konieczności jakichkolwiek działań z ich strony. Stary model można zwrócić w najbliższym salonie Orange. Tam też będzie można wymienić stare urządzenie na nowe, na przykład gdy z jakiegoś powodu zostaniemy pominięci.




lifebox

Livebox 2.0 w porównaniu ze starszą wersją zyskamy przede wszystkim szybszą transmisję danych przez Wi-Fi, większe bezpieczeństwo dzięki zastosowaniu szyfrowania WPA2, możliwość podłączenia dysków, drukarek i innych urządzeń USB, a także możliwość wygodnego zarządzania urządzeniem z telefonu lub tabletu, za pomocą aplikacji Mój Livebox. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.orange.pl/migracja.

lifebox 2

Źródło tekstu: Orange     

Dodaj do:

Tagi: livebox | orange polska | orange

w sumie: 27
  • 0

    8. ~Robert  2018-02-28 22:08:54  host: cnr207.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jeśli to do mnie to mam neo i stacjonarny 2 abonamenty komórkowe

  • 0

    9.  2018-02-28 22:50:01

    u mnie na wsi też podnieśli prędkość do 20mb ale max to 14. mam własny ruter. niestety często rozłącza gdy ktoś dzwoni na telefon stacjonarny. problem wraca jak bumerang. po zgłoszeniu technicy niby naprawią a za parę miesięcy jest to samo.
    a co do samego liveboxa to nawet gdyby dopłacali to nie biorę. zbyt długo odnawia połączenie a po uruchomieniu jeszcze dłużej. do tego kłopoty z instalacją, szczególnie z opcją telewizji. ale to i tak lepsze dla przeciętnego użytkownika niż internet z sieci komórkowej - tu trzeba mieć cierpliwość gdy ktoś go kupuje na wsi :)

  • 0

    10.  2018-02-28 23:38:02

    @9 orange nie ma techników, zwolnili razem z likwidacją TP, teraz linie ci drutują, skręcają, sztukują zewnętrzne firmy, które co chwila szukają tych techników, bo tak im wybitnie płacą za brudną robotę - więc technik wiecznie na przyuczeniu stąd taka wysoka jakoś napraw i reklamacji napraw, i tak w koło do czasu aż zrezygnujesz z badziewia.

  • 0

    11. ~yyyy  2018-02-28 23:38:34  host: 89-64-55-87.dynamic.chello.pl

    wszystko spoko tylko ze jak widac to klienci, ktorzy nie lubia zmian - im akurat lepiej byloby dac najnowszy router, bo jak widac sami nie wymienia.

    ps. nie wkrotce powinni dostac, a juz raczej dostali, bo informacja byla dobre 2 tygodnie temu ;-)

  • 0

    12.  2018-02-28 23:39:48

    Mi kazali zapłacić 200 zł jak chciałem wymienić Sagemcoma na nowszy ruter

  • 0

    13.  2018-03-01 01:47:04

    @2 Niech zgadnę, w reklamacji powoływałeś się na wielomilionowe straty z powodu braku usługi za którą za ten czas zapłaciłeś i tak mniej niż dostałeś zwrotu ? Swoboda prowadzenia działalności gospodarczej to również swoboda wyboru miejsca gdzie ją prowadzić. Ale nawet jeżeli wybrałeś tak jak wybrałeś to żaden problem doprowadzić radiolinię w licencjonowanym paśmie, albo przynajmniej wynegocjować z którymś z operatorów komórkowych postawienie stacji bazowej.

  • 0

    14.  2018-03-01 02:02:53

    Czyżby Orange Pologne planowało wszędzie gdzie się da uaktualnić swoją sieć złomu do VDSLa ? Tylko po co ? Tam gdzie są kablówki DSL i tak przegrywa ceną, a tam gdzie kablówek nie ma ADSL przegrywa z LTE a VDSL i tak nie zadziała. W praktyce okaże się że te nowe wynalazki nie będą się chciały synchronizować tam gdzie stale Liveboxy jakoś dawały radę. A ten 'rekordzista' pewnie od dawna ma swój własny router i teraz musi sobie przypominać gdzie zakopał Liveboxa.

  • 0

    15. ~  2018-03-01 06:26:41  host: user-94-254-131-118.play-internet.pl

    @14 Orange to poniekąd spuścizna po TEPSIE a ta z kolei w wielu miejscach sieć w niezbyt dobrym stanie. Później nikt tego nie chciał wymieniać bo oczywiście się nie opłacało. No więc dalej pchają na siłę wszystko co się da w to badziewie a jak się nie da to słynny BMT czyli Brak Możliwości Technicznych.

  • -1

    16. ~Mila  2018-03-01 06:37:25  host: public-gprs362529.centertel.pl

    A co to za biadolenie na Orange że taki zły... A jakaż to inna firma daje lepsze usługi to trzeba do nich iść... Jakiś pieniacz dostał 7 złoty zwrotu, to znaczy, że płaci za usługę 39,9 i WYMAGA!. Litości... Jest wybór, a jak nie ma to strzępcie języka.

  • 1

    17. ~  2018-03-01 07:35:51  host: 91-234-8-222.gesanet.net

    16- pier.olisz. A opłata za telefon/utrzymanie łącza poszła w krzaki? Mnie operator za free przywiózł do domu dwuzakresowy nowoczesny router (2,4 GHz i 5 GHz), po jednym telefonie ( odnowienie umowy ). I płacę mniej niż Ty. Stary router schowałem jako zapasowy. A Orange nie dość, że każe sobie płacić przez tyle lat temu rekordziście ( i pozostałym korzystającym z Liveboxa 10 zł miesięcznie), to jeszcze klient musi przy wymianie oddawać stary złom. Zaś koszt mojego routera jest wliczony w cenę abonamentu. Orange to dziadostwo, jakiego świat nie widział.

  • 0

    18. ~Analityk  2018-03-01 09:11:51  host: public-gprs476347.centertel.pl

    To jest tylko po to robione aby ludzie przyszli do salonu i zostali namówieniu na orange love. Tak zwane szanse sprzedażowe. Masa tych ludzi ma stare umowy.

  • -1

    19. ~david565  2018-03-01 09:19:17  host: 91-145-178-73.internetia.net.pl

    Nie chcesz nie korzystaj, zmień operatora i nie płacz. Są możliwości.

  • 1

    20. ~fajny  2018-03-01 10:28:15  host: acke107.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam Neostradę od 12 lat obecnie płace 39.99 za 10MB bo więcej nie ruszy dostałem wczoraj tel o przedłożeniu umowy i chcą teraz 59,90zł i do tego 21zł za utrzymanie łącza to jakiś cyrk chyba zaraz poleci wypowiedzenie umowy ...

  • 0

    21. ~ktoś  2018-03-01 11:05:09  host: 212.160.172.71

    nie ma i nie było oferty za 10MB/s za 39,99 bez opłat za łacze czy telefon. I nie ma oferty 59,99 +21 lącze. Pleciesz same bzdury

  • -1

    22. ~fajny  2018-03-01 11:07:08  host: acke107.neoplus.adsl.tpnet.pl

    21: taki jesteś pewny że dwa lata temu nie dawali Neostrady za 39.90 ???

  • 1

    23.  2018-03-01 11:14:01

    22 - była. Ale nie z kosztem utrzymania linii ;-)

  • 0

    24. ~Emil  2018-03-01 11:15:54  host: ip-84.38.163.107.resman.pl

    miałem neostradę 6mb mi wyciągała , przeniosłem jeden numer do orange free na kartę i teraz po 1 roku mam 57 Gb i co miesiąć 1 Gb więcej , a prędkości 20 do 40mb/s za 25zł na miesiąc i jeszcze rozmowy i sms w pakiecie za darmo. A neostrada ok. 50 zeta na miesiąc. To kalkulując przy większym zużyciu można by drugi numer przenieść i w cenie neostrady 50 zł mieć ponad 100Gb

  • 0

    25. ~fajny  2018-03-01 11:20:32  host: acke107.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @22. 39.90 sam internet :) i 21zł za zawieszenie linii czy za wszystko płaciłem 60,90zł a teraz chcą za wszystko 80.90zł i dalej 10MB bo nie ma możliwości technicznych na większą opcje..

  • 0

    26. ~xxx  2018-03-01 22:57:28  host: host-81-190-243-108.dynamic.mm.pl

    @25 nie opowiadaj bzdur albo po prostu sluchaj co do Ciebie sie mowi! jezeli nadal masz linie zawieszona to neo dalej Cie kosztuje 39,90zl. oplata 59,99zl za neo dotyczy tych ktorzy wybieraja neo na naked (na lini utrzymaniowej) + 10zł wlasnie za linie utrzymaniowa. razem daje nam 69,99zl czyli prawie to samo co Ci mieli do tej pory czyli neo 39,90 + 29,24zl.

  • 0

    27. ~  2018-03-05 16:42:39  host: user-94-254-147-98.play-internet.pl

    I tym jedynym użytkownikiem jest pewnie japczyński hahahahahahaha...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-225-32-164.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Najpopularniejsze

Ankieta

Najlepszy smartfon powyżej 3000 zł to:

Polecane smartfony - wakacje 2018

 

Zobacz wynik | Opinie (0)

Archiwum Ankiet