Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Orange: Curve dla każdego [wideo]

Orange: Curve dla każdego [wideo]

LuiN 17 Września 2012 16:26

0 0
blackberry curve 9320Orange stara się w swojej reklamie przełamać stereotyp, że BlackBerry to urządzenia tylko biznesowe.

W kampanii reklamowej promowany jest smartfon BlackBerry Curve 9320.

Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy


Oprócz informacji o nowej akcji promocyjnej smartfonów BlackBerry w ofertach dla klientów indywidualnych, Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska zapowiedział dziś kolejną odsłonę akcji Szalone ceny w Orange:

A jak już jestem przy smartfonach, to jutro ruszają kolejne dni szalonych cen w Orange. Będzie więcej modeli w niższych cenach niż zwykle (...)




Źródło tekstu: Orange, wł     

Dodaj do:

Tagi: orange

w sumie: 19
  • -1

    1. ~Paweł  2012-09-17 16:43:50  host: 89-68-128-77.dynamic.chello.pl

    BlackBerry to już jest przeszłość :)

  • 2

    2. ~stz  2012-09-17 16:52:44  host: 77-252-251-20.ip.netia.com.pl

    Chyba Paweł nie miałeś nigdy Blackberry. To są najlepsze telefony dla biznesu, a model 9900 bold został uznany za najlepszy telefon dla biznesu 2011 o czym też informował Telepolis. Firma RIM nie potrafi zrobić wokół siebie szumu medialnego i stąd jej pozycja na rynku.

  • 0

    3. ~abc  2012-09-17 17:18:16  host: ip-78-30-103-141.free.aero2.net.pl

    orange rozdaje curvy wszystkim ;D hahah najbardziej w reklamie mi sie podoba jak czekam na lektora a tu czyta korve :D

  • 0

    4. ~tomek  2012-09-17 17:23:38  host: agij79.neoplus.adsl.tpnet.pl

    curvica dla kazdego

  • 0

    5.  2012-09-17 17:29:27

    myślę, że Rada Etyki powinna się tym zająć ;) hehe

  • 0

    6. ~  2012-09-17 17:38:37  host: z47-01.opera-mini.net

    Mam pytanie do znawców: facet w reklamie wymawia ewidentnie "Kerr". Czy jest to poprawna wymowa Curve??

  • 0

    7. ~kacha  2012-09-17 17:53:09  host: 93-186-23-80.rdns.blackberry.net

    Keerf. Tak raczej się to wymawia, chociaż ciężko po polsku to zapisać

  • 0

    8. ~Szumi  2012-09-17 18:05:56  host: public59545.xdsl.centertel.pl

    http://tinyurl.com/9f5xowg Tu można kliknąć i posłuchać wymowy brytyjskiej i amerykańskiej.

  • 1

    9. ~  2012-09-17 20:33:08  host: cpc43-wolv14-2-0-cust146.16-1.cable.virginmedia.com

    @2 No wlasnie,ludzie pierdziela glupoty takie ze szok.Ale pewnie nie mieli nowych modeli BB albo tez na podstawie Curve oceniaja marke...

  • 0

    10. ~Octopus  2012-09-17 20:51:44  host: host-37-190-154-144.dynamic.mm.pl

    Jak ktoś widział BB w reklamie i na półce sklepowej to się nie dziw. BB miało dwa potknięcia (kochana kuleczka i cudowny slajdzik) ale jakość i niezawodność - co cel nie do osiągnięcia przez innych producentów.

  • 0

    11. ~  2012-09-17 20:55:30  host: ip-94-42-12-220.multimo.pl

    Po co komu telefon z simlockiem?

  • 0

    12. ~JustMe  2012-09-17 21:56:23  host: 93-186-23-84.rdns.blackberry.net

    @10 Piszac slajdzik masz na mysli co?Track pad? Jeśli tak to nie rozumiem czemu masz z tym problem,dziala perfekcyjnie...

  • 0

    13.  2012-09-18 00:06:27

    @12: Myślę, że pisząc "slajdzik" miał na myśli slidera jakim jest BB Torch.

  • 0

    14. ~Octopus  2012-09-18 02:12:26  host: host-37-190-154-144.dynamic.mm.pl

    Oczywiście mam na myśli Torch-a

  • 0

    15. ~  2012-09-18 06:09:35  host: agdq188.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przykro patrzec jak RIMM upada. Przestarzale te telefony, sprzedaz siadla na pysk i szumu zero wokol nich. Biznes sie tez odwrocil od tej marki. Prezes Yahoo oferuje smartfony dla pracownikow i wsrod wybranych przez nia topowych modeli Samsunga, HTC i Apple zabraklo BB... Domyslam sie, ze RIMM szykuje ostatnie sily marketingowe na IQ2013 dla BB10. Byleby nie bylo za pozno. Szalenstwo swiateczne opuszcza.

  • 8

    16. ~foks  2012-09-18 09:12:02  host: ayq133.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mamy prawie koniec 2012 roku, a w orange PL wielki szum. ludzie!!! rozdajemy prawie za darmo blackberry /szkoda, ze o cenie BIS-a nie wspomna/. szok i niedowierzanie. telefony i uslugi, ktore na swiecie sa od dekady w koncu docieraja pod strzechy orange dla klienta idnywidualnego.

  • 0

    17.  2012-09-18 12:47:53

    Ostatnie spotkanie w korporacji z klientami - z 150-200 osób: Kto ma apple'a - prawie 50%, kto ma androida - prawie 50%, a używa ktoś jeszcze blackberry - tak, z 5 osób...

  • 0

    18. ~thecarpenter  2012-09-18 15:08:21  host: aain15.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ale widze wiekszoscia was marketing zarzadzil. duze wyswietlacze,pelno ramu 4 procki w ktorych sami nie wiecie co jest i do czego sluzy. ja mam bb i nie zamienilbym tego na ip5. a przyznam,ze nie ze wzgledu na kase bo dalbym rade go sobie za gotowke wziac,ale w bb jest wszystko co potrzeba. ludzie co maja androidy i os zawsze beda sie klucic. a posiadacze bb maja cala reszte gdzies bo wiedza ,ze maja niezawodny sprzet.

  • 0

    19. ~  2012-09-18 15:13:36  host: 213-238-106-59.adsl.inetia.pl

    @18 - telefon ma działać, działać płynnie i ma na nim chodzić wszystko czego potrzebuje użytkownik. Tym sie ludzie powinni kierować. Przecież nawet np. starsze Nokie wcale nie były rewelacyjne pod względem sprzętowym, ale tak to wszystko było zoptymalizowane, że działało płynnie. Teraz producenci wolą dawać więcej niz mniej w hardware, czesto na zapas, ale to poniekąd zrozumiałe - trudno standaryzować dostępne programy.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-143-210.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.