Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Orange bez Serca i Rozumu

Orange bez Serca i Rozumu

orson_dzi 10 Lutego 2017 08:19

6 3

serce rozum koniec wide

Po 7 latach obecności w mediach Serce i Rozum znikają z reklam Orange - informują wirtualnemedia.pl.

Popularne postaci z reklam Orange zostały zaprezentowane we wrześniu 2010 roku. Na początku ich wygląd nieco odbiegał od ostatecznego wcielenia oraz w ogóle nie były one związane z ówczesną marką TP. Dopiero po dwóch tygodniach popularna para stała się twarzą kampanii operatora, praktycznie z miejsca stając się ulubieńcami Polaków.

Serce i Rozum ostatni raz pojawili się w ogólnokrajowej kampanii Internetu światłowodowego w połowie 2016 roku. Do tej pory maskotki stały się twarzą wielu różnych spotów reklamowych, pojawiły się w grze planszowej, komputerowej i były bardzo popularnym gadżetem dodawanym do zamówień Neostrady. Do tej pory oficjalny profil Serca i Rozumu na Facebooku zgromadził ponad 2 mln fanów i jest stale aktualizowany. W 2011 roku spoty reklamowe z udziałem maskotek otrzymały nagrodę Grand Prix w konkursie Effie Awards.




Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy


Nowa kampania Orange promująca ofertę Orange Love, choć nazwą wydaje się bardzo dobrze pasować pluszowej pary, nie korzysta już z usług Serca i Rozumu. Koncepcja reklam bazuje na hiszpańskim pierwowzorze i pokazuje więź między dziećmi i dorosłymi w rytm przeboju Beatlesów "All you need is love".



Źródło tekstu: wirtualnemedia.pl; wł     

Dodaj do:

Tagi: orange | serce i rozum

w sumie: 23
  • 1

    4. ~Pko  2017-02-10 08:57:49  host: 89-65-70-36.dynamic.chello.pl

    Po dostaniu ostatniej kary od uokik postanowili ularac swoich klientów i pokazac im ze nie maja serca ani rozumu.W sumir pasuje..od całe orange.

  • 1

    5. ~➖➖➖  2017-02-10 09:17:36  host: 8.37.225.66

    Wszystko tną w tym Orange od grudnia 2016 po dziś dzieñ... czarne chmury się zbierają, będzie plucha...

  • -1

    6. ~  2017-02-10 09:31:58  host: 81-7-9-167.blue.kundencontroller.de

    Niech to będzie początek odwrotu tej firmy z naszego rynku, bo zepsuli TPSĘ tak samo, jak niemiecki T-Mobile zniszczył Erę.

  • 1

    7. ~boncio  2017-02-10 09:34:46  host: egress505.cws.sco.cisco.com

    Od jakiegoś czasy już się zastanawiałem czy to koniec, bo dawno nie było nic nowego. Szkoda, bo przynajmniej pojawiały się fajne/zabawne reklamy pośród beznadziei innych.
    Przypomnę, że wraz z rebrandingiem na Orange już mogły zniknąć, ale zostały zachowane.

  • 1

    9. ~Gaduairowiec  2017-02-10 09:56:19  host: ip41.dknadmin.be

    Trzeba powrocic do rodzimych marek: Era i Idea. Wywalic obcy kapitał. Nie ptorzebujemy być na kolanach przed obcymi. Brawo rządzący !

  • 0

    10. ~goscu  2017-02-10 09:59:03  host: 104.129.196.177

    @7 - taki byl plan ale okazalo sie iz postacie sa pozytywnie bardziej rozpoznawalne od nowej nazwy tak wiec zatrzymali je. Ale wiadomo po co wydawac kase na wlasne reklamy jak mozna zaplacic oplate licencyjna za wzor reklam nadanych z kwatery I wiecej kasy uda sie wytransferowac

  • 0

    11. ~Pko  2017-02-10 10:37:20  host: 89-65-70-36.dynamic.chello.pl

    O czym wy gadacie bo chyba pojecia o sieci era nie macie.W polsce era to od zawsze PTC i od zawsze era należała do niemcow,zmieniki sie po latach w rozowych i juz placz ze to inna siec.Ogarnijcie sie.

  • -2

    12.  2017-02-10 11:10:53

    Większość tych reklam porównując z Play'em przynajmniej stała na jakimś poziomie humorystycznym, bo o tych z Play nie można powiedzieć nic dobrego - ni to śmieszne, ni to mądre. Jeszcze Plus z kabaretem wyglądał przezabawnie :-)

  • 1

    13.  2017-02-10 12:31:46

    @11 - kit ciśniesz. Od zawsze to DT był współwłaścicielem PTC i nie wpier#@3% się przez ten czas w rządy PTC, i było całkiem kolorowo z "helmutem" jako prezesem, dopiero po przejęciu całości zaczęli swoje rządy, robiąc natychmiast rebranding, zabijając markę dużo wartą i chcąc na wczoraj odzyskać cały hajs w to włożony się trochę zagalopowali...

  • 0

    14.  2017-02-10 12:48:14

    te reklamy naprawdę były spoko i w sumie nie przejadły się aż tak bardzo. Patent play na identyczne reklamy na przestrzeni lat przejadł się momentalnie i irytuje.

  • 2

    16.  2017-02-10 13:51:35

    RIP

  • 0

    17. ~Aaa  2017-02-10 14:01:10  host: 78-131-181-194.tktelekom.pl

    Wio, Myszata!

  • 1

    18.  2017-02-10 15:10:04

    szkoda szkoda, przecież serducho i rozum było tak dobrze rozpoznawalne i chyba wszystkim sie podobało, słaby ruch z ich strony

  • 1

    19.  2017-02-10 15:32:18

    @6 co takiego było świetnego w Erze? ciągle sa takie komentarze, jakby ten operator internet za darmo udostępniał i iPhone'a rozdawał. litosci. mało mnie grzeje czy to era czy tmobile. niech mi tylko usługi działają. that's all i care about. sentymentalizm jest żałosny.

  • 0

    20. ~  2017-02-10 16:22:40  host: user-94-254-128-148.play-internet.pl

    Nawet ich dyrektorzy i prezesi zwolnili. Gołębie już nie będą miały na kogo srać.

  • 0

    21. ~  2017-02-10 16:25:30  host: user-94-254-128-148.play-internet.pl

    @6 TEPSA sama się zepsuła. Wszystkie wspaniałe pomysły na zawojowanie świata a później na zwalnianie pracowników zrodziły się jeszcze w TEPSIE.

  • 0

    22. ~  2017-02-10 18:42:43  host: user-94-254-145-55.play-internet.pl

    tmobajka sra ta ta ta ta ta , gdzie sie nie rusze, chorwacja , US i inne statatatata. I kalki. I tu znowu kalki ;p ale dno. Wzorowane na hiszpanskiej.. plagiat i tyle....

  • 1

    23.  2017-02-12 23:20:49

    Najlepsze "Pieprz yourself"

  • 0

    24. ~dj  2017-02-13 09:31:14  host: 188.146.24.251.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Strzelajcie sobie dalej w kolano a na pewno daleko zajedziecie na polskim rynku!!! Brawo!!!!

  • 0

    25.  2017-02-13 14:06:34

    chociaż te reklamy nie były złe. co teraz orange pozostało?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-81-110-114.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.