Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Orange będzie informować o konieczności zarejestrowania numeru

Orange będzie informować o konieczności zarejestrowania numeru

Piszemy o tym pierwsi orson_dzi 2 Grudnia 2016 13:02

12 1
Od poniedziałku posiadacze niezarejestrowanych numerów na kartę w Orange usłyszą w słuchawce komunikat o konieczności rejestracji numeru.

14-sekundowy komunikat będzie od poniedziałku odtwarzany posiadaczom niezarejestrowanego numeru na kartę przed każdą pierwszą rozmową wychodzącą danego dnia. Komunikat informuje o konieczności zarejestrowania numeru, powodzie dla którego trzeba to zrobić oraz punktach, w których numer można zarejestrować.

Komunikat będzie odtwarzany w godzinach 9-15. Nie wiadomo jeszcze jak długo potrwa akcja informacyjna.


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: orange | rejestracja

w sumie: 24
  • 3

    5.  2016-12-02 13:30:04

    @4, na tych ten biznes stoi :-)

  • 0

    6. ~odkrywca1  2016-12-02 13:45:38  host: user-94-254-179-137.play-internet.pl

    To jest jakiś żart chyba
    Jeżeli zapłaciłem 26 pln i mam nie zarejestrowaną kartę bo nie chcę jej rejestrować do lutego bo tak wynika z ustawy
    to jakim do ch00lewy prawem mają mi grać te głupawe komunikaty przez 14 s i to chodzenie przed każdą rozmową.

  • -4

    7. ~€€€  2016-12-02 13:58:17  host: n10-01-04.opera-mini.net

    6@ masz rację. Ja w telewizji teź mam reklamy - jakim prawem i za to muszę psuć słuch i pić CIN CIN bo nerwowo nie wyrabiam

  • 2

    8. ~ja  2016-12-02 14:23:54  host: apn-95-41-170-65.dynamic.gprs.plus.pl

    Jestem za może w końcu nie którzy zrozumieją ze musza zarejestrować.

  • 1

    9. ~  2016-12-02 14:26:13  host: public-gprs391871.centertel.pl

    Serio przed rozmową? Zapewne nie mogli dzwonić sami, bo większość ma zablokowany marketing, a część nawet nie odbierze.

  • 1

    10.  2016-12-02 14:29:14

    @6 Zaiście odkrywcze, nie każdy wie o konieczności rejestracji numerów wynikającej z ustawy, ustawy nie napisali operatorzy, oni tylko informują klientów o konieczności rejestracji numeru i o tym co się stanie jeśli tego nie zrobią.
    Dodatkowo napisali że komunikat będzie odtwarzany przed pierwszą rozmową danego dnia, a nie każdą, czytać, czytać...

  • 2

    12. ~ManN  2016-12-02 14:41:48  host: user-94-254-144-149.play-internet.pl

    a za chwilę: rozmowa kontrolowana, rozmowa kontrolowana...

  • 3

    13. ~Miiiiiiiii  2016-12-02 15:01:35  host: dgk60.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Od lat jestem pracownikiem salonu Orange, a wcześniej TP i szczerze mówiąc jeszcze nigdy nie miałem takiej traumy jak na myśl o styczniu, a zwłaszcza lutym.

  • -1

    14. ~  2016-12-02 15:18:05  host: 103-10-197-62.pacswitch.com

    Wkurzające!

  • 0

    15. ~13  2016-12-02 15:24:28  host: n20-08-01.opera-mini.net

    13 bo to dotyczy hole-fai-leel. Możesz być spokojny

  • 2

    16. ~  2016-12-02 15:42:21  host: public-gprs391871.centertel.pl

    @13
    a zwłaszcza ci pyskaci klienci z krzykiem czemu im telefon przestał działać. Powodzenia :-)

  • 0

    17.  2016-12-02 16:26:05

    czy luty moze juz nastać? serdecznie dosyć mam juz tych bzdetnych informacji o rejestracji prepaidów. ENOUGH!

  • 2

    18. ~Marcin  2016-12-02 16:34:49  host: 77-253-182-236.adsl.inetia.pl

    @16. kiedyś pracowałem w salonie oferującej telefonię stacjonarną, internet, i telewizje, obok był salon operatora sieci komórkowej, wpada kobieta do nas i jedzie jak po ... od jakich tylko, że nie zapłaci i ogólnie mamy wszyscy przerąbane, po czym koleżanka bierze od niej ten rachunek i okazuje się, że to dotyczy firmy obok, "babka" Nas nie nie przeprosiła, tylko wzruszyła ramionami i wyszła.

  • 0

    19.  2016-12-02 20:26:12

    Spokojnie, jeszcze tylko dwa miesiące, da się przeboleć. Moim zdaniem dobrze, że Orange wreszcie postanowił w taki właśnie sposób informować kentów. I tak też powinni zrobić pozostali. To w miarę rozsądne połączenie pomiędzy minimalną uciążliwością, a tym, by komunikat trafił do jak największej ilości odbiorców. Nie rozumiem jedynie, czemu informacja będzie pojawiać się tylko przez kilka godzin? Można to było dać spokojnie od 8:00 do 22:00, przed każdym pierwszym połączeniem w ciągu doby.

  • -2

    20. ~王金栋  2016-12-03 01:54:45  host: 95.83.250.151

    Czy coś takiego jest w ogóle legalne? Co na to regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych? Tym powinien zająć się odpowiedni urząd.

  • 0

    21. ~MSG  2016-12-03 11:26:57  host: host-193-42-154-194.virtuaoperator.pl

    Ja tam dzwonie raz na rok albo rzadziej. Jest więc szansa, że wcale nie usłyszałbym tego komunikatu.

  • 1

    22.  2016-12-03 12:52:16

    @MSG (21), to jest tylko jedna z kilku drug dotarcia z komunikatem. Skoro pomimo natłoku informacji i reklam o konieczności rejestracji w tv, radiu, czy internecie, ta wiadomość do Ciebie nie dotrze, to zwyczajnie masz pecha. Nikt nikogo nie będzie prowadził za rączkę, jak małe dziecko.

  • 1

    23.  2016-12-03 12:53:15

    dróg oczywiście.

  • 0

    24. ~yin  2016-12-04 21:47:56  host: user-94-254-226-234.play-internet.pl

    Potrzebujesz pilnie gdzieś zadzwonic a tu komunikat 14 sekund... dobrze, że tylko przy pierwszym połączeniu danego dnia. Ciekawe czy przy dzwonieniu na 997 też będzie ten komunikat, dzwonisz na policję bo akurat odjeżdżają Twoim samochodem a tu: przypominamy o obowiązku rejestracji swojego numeru telefonu na podstawie ustawy ... której możesz dokonac tu i tu. ;) Moim zdaniem komunikat powinien byc następującej treści: przypominamy o obowiązku rejestracji numeru - czas trwania takiego komunikatu to 3-5 sekund.

  • 0

    25. ~`•´~  2016-12-04 22:18:33  host: 8.37.225.67

    24). Nie! :-D
    Niech zrobią zapowiedzi zamiast sygnału oczekiwania na połączenie z policją - nim się zgłoszą...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-166-235-48.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.