Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Orange: A może wideorozmowa z konsultantem?

Orange: A może wideorozmowa z konsultantem?

LuiN 28 Czerwca 2012 18:05

0 0
Po wprowadzeniu rozmaitych form kontaktów z klientami, w tym przez Facebooka, Orange Polska rozpoczęło testy rozmów wideo. Póki co, dostępne są cztery stanowiska - jeśli usługa się przyjmie, będzie ich więcej.

Wideo-konsultanci zajmują się aktualnie jedynie obsługą klientów usług stacjonarnych. Połączeń wideo z konsultantem dokonać można od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 19:00.

Aby się połączyć w ten sposób z obsługą klienta, należy zalogować się na Orange Online.




Źródło tekstu: Orange     

Dodaj do:
w sumie: 12
  • 1

    1. ~s  2012-06-28 18:27:31  host: ip-46-21-214-87.nette.pl

    przeciez sa dedykowane stanowiska do obslugi video na bok biznesowym orange (i nie dotyczy to uslug stacjonarnych a wrecz tylko mobilnych)

  • 1

    2. ~karol  2012-06-28 18:50:04  host: public128590.xdsl.centertel.pl

    Ale się porobiło w tym Orange! Piszesz do nich w sprawie telefonii stacjonarnej Tp a oni odpisują: to nie my! My to Centertel! Więc sie pytam kto jest po dawnej tepsie od drucikowej telefonii?

  • 2

    4. ~123  2012-06-28 18:58:44  host: 212.160.172.70

    lepiej nie ,bo bym ze śmiechu padł :D

  • 2

    5. ~  2012-06-28 19:03:18  host: 195.205.39.51

    a może od razu spotkania towarzyskie w różnych ciekawych lokalach z usługami dodatkowymi towarzyskimi ...? ;-)

  • 2

    6.  2012-06-28 19:05:27

    będzie to samo, co na zwykłym czacie - tyle, że zamiast samodzielnego czytania regułek będziemy mieli lektora

  • 4

    7. ~  2012-06-28 20:14:20  host: ip-37-209-138-126.free.aero2.net.pl

    ja tam z tego nie skorzystam mam burdel w chałupie nie chce by mieszczuchy mnie wyśmiały

  • 0

    9.  2012-06-28 20:50:26

    Bez sensu. Niby co to ma na celu?

  • 0

    10.  2012-06-28 21:04:49

    Panie Jabczyński, przynajmniej lepiej będzie widać jak konsultant wciska Nam kity. Dobrze, że ofertę macie świetną i do mnie dopasowaną, więc klienta nie stracicie :-p

  • 0

    11. ~  2012-06-28 22:24:58  host: user-164-127-1-19.play-internet.pl

    Już od jakiegoś czasu widzę, że Orange nie ma nic specjalnego do zaoferowania w ofertach to zamula ludzi takimi pierdołami. Oglądać te mordy i pozwolić im się oglądać? O nie, dziękuję, zostanę przy tradycyjnym telefonie z reklamacją. A, i zlikwidujcie wreszcie te żałosne reklamy ze Smrodem i Rozpierdem.

  • 0

    12. ~Nikt  2012-06-28 23:34:36  host: 088156088050.wroclaw.vectranet.pl

    Może dzięki temu będzie można poznać, kiedy kłamią? Chociaż z drugiej strony oni kłamią cały czas, a fikcja dawno przesłoniła im rzeczywistość.

  • 0

    13. ~Antek  2012-06-29 01:41:21  host: z37-12.opera-mini.net

    Nie wiem do czego to niby ma być potrzebne. Po co mam oglądać konsultanta? Co mi to da, że zobaczę jak klika w klawiaturę uruchamiając lub wyłączając mi usługę? Wodotrysk.

  • 0

    14.  2012-06-29 19:17:39

    @2 karol stare numery na Błękitną Linię działają: 19393, wsparcie neostrady i usług tv pod nr. 801505505

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-204-107-91.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.