telepolis.pl Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Orange: 40% więcej za doładowanie 25 i 50 zł

Orange: 40% więcej za doładowanie 25 i 50 zł

Q! 8 Sierpnia 2012 11:00

0 0
Do 12. sierpnia w Orange trwa promocja, w której za doładowanie konta w wysokości 25 lub 50 zł otrzymać można 40% więcej wartości doładowania.

Aby skorzystać z promocji, należy wejść na stronę operatora pod tym adresem. Po zasileniu konta kwotą 25 lub 50 zł użytkownik otrzyma automatycznie bonus.

Dodatkowe 10 zł oraz 20 zł będzie można wykorzystać na połączenia stacjonarne, transmisję danych oraz połączenia, SMS-y i MMS-y wewnątrz sieci przez, odpowiednio, 14 lub 31 dni.

Promocja przeznaczona jest dla użytkowników wszystkich usług na kartę w Orange oraz użytkowników korzystających z ofert mix. Promocja trwa do 12. sierpnia do godz. 23:59.

Zobacz: regulamin promocji (plik .pdf; 70 kB).

Źródło: Orange


Dodaj do:
w sumie: 41
  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    23.  2012-08-08 14:32:08

    18. ~ : złośliwe, ale fajne - pozdrawiam :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    24.  2012-08-08 14:40:42

    jo 21 Wiem co oni mogą zaproponować w takiej drogiej sieci NIC!! IDENTYKO jes w plusie, jak sie wspomni o PLAY to zaraz zmieniają temat bo u nich jest 1000% drożej!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    25.  2012-08-08 14:41:33

    7 - a to ciekawe, bo odpaliłem te pakiety na 4 simach i nie było jakichkolwiek problemów. Do "minusujących" - idźcie do T-Mobile, tam z konta głównego pobiorą wam 4 gr za sprawdzenie jego stanu. Orange wkurza mnie dennymi ofertami abonamentowymi i wszechobecnym simlockiem, ale narzekać za dodatkowe 20 zł na 30 dni to już gruba przesada. Sio do konkurencji !

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    26.  2012-08-08 14:55:30

    24. Adamrdf : nie wiem.. może po pokrowce na telefon zaczniemy tam zachodzić ? :) Może zrobią na nie jakąś promocję - typu 3 w cenie jednego :D

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    27.  2012-08-08 15:26:06

    24. Adamrdf : Taki funpack na pokrowce, tylko w sieci ORANGE - wymysliłem już im nawet hasło reklamowe :d:d:d:d

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    28.  2012-08-08 15:34:17

    funpack na pokrowce, ale sie uśmiałem:) dobre. Ale tak to jest zachłanny 2x traci(orange). Ten koleś to miał poczucie humoru mi jak by powiedział o pokrowcu to bym nie wytrzymał i walnął śmiech. Pokrowiec ten był z gumy jak kondon?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    29. ~R.  2012-08-08 16:09:51  host: public-gprs514747.centertel.pl

    jabczynski bedzie sie chwalil ta promocja. Moim zdaniem za krotko, ale jak komus pasuje niech korzysta.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    30. ~Kleint Orange  2012-08-08 16:48:00  host: 89-79-102-149.dynamic.chello.pl

    W Orange jest coraz większe dziadostwo. Nie mówię już o środkach na koncie promocyjnym, bo 3 albo 14 dniowy okres ważności bonusu to jest żenada. Od 2 tygodni Orange nie potrafi naprawic awarii. Na zgłoszenia reklamacyjne nie odpowiadają, nawet złożoną skargą nikt się nie zainteresował od tygodnia. Uważajcie na system billingowy. Ostatnio jak miałem wykupiony pakiet Internetowy, to pieniądze ściągało z konta głównego choc powinno z pakietu. Pakiet 600 SMS do wszystkich sieci, który już zdążyli odwołac u mnie nie wiedziec czemu jest ważny aż do października. Nikt już nie panuje nad tym co się dzieje. Infolinia umywa ręce, odsyłają tylko do działu technicznego, a dział techniczny ma wszystko w d...e. Takie rzeczy to tylko w Orange!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    31. ~  2012-08-08 17:16:05  host: user-46-113-218-208.play-internet.pl

    30 - jeżeli nie zmyślasz, to napisz do W. Jabczyńskiego, podając szczegółowy opis sprawy, wraz z niezbędnymi danymi. Nieraz już pomógł. A z działem technicznym masz rację - zlewają klientów, ile wlezie.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    32. ~  2012-08-08 18:25:59  host: duc54.internetdsl.tpnet.pl

    Jak już jeździmy po Orange: Nie wiecie co jest grane, że tak długo teraz trzeba czekać na połączenie? Od pewnego czasu ta zwłoka bardzo się wydłużyła, czasami nawet pół minuty trzeba czekać od momentu naciśnięcia zielonej słuchawki, do usłyszenia sygnału dzwonienia! Nie jest to związane z telefonem ani z miejscem, bo inni użytkownicy Orange, z którymi rozmawiałem, też to mają.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    33. ~sly  2012-08-08 18:49:48  host: 89-69-249-188.dynamic.chello.pl

    Koniecznie elektroniczne doładowanie. A jak ktoś nie ma dostępu do internetu? Nie można było tak po prostu normalnie, z kodu zakupionego w pierwszym lepszym sklepie. Zawsze Orangutany muszą coś skomplikować.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    34. ~Klient Orange  2012-08-08 19:04:55  host: 89-79-102-149.dynamic.chello.pl

    @31 host: user-46-113-218-208.play-internet.pl Do W. Jabczyńskiego już szykuję pismo. Poczekam jeszcze do 14 sierpnia, bo wtedy miną 2 tygodnie od złożenia ostatniej skargi. Mnie najbardziej denerwuje to że nie mogę osobiście porozmawiac z "żywym człowiekiem", tylko jestem odsyłany na infolinię. Nie ma wyznaczonego pracownika, który by sprawdził czy wszystko zostało naprawione jak należy. Miesiąc temu, kiedy składałem pierwszą reklamację udałem się do salonu Orange na ul. Pańską w Warszawie. Myślałem że oni mogą "coś więcej", jednak pracownik tylko wpisał zgłoszenie reklamacyjne do bazy i tutaj jego rola się skończyła. Miałem czekac na kontakt z góry. W sumie mogłem wysałac maila, przynajmniej bym czas zaoszczędził. Odzewu nie było, więc zadzwoniłem do BOK. Babka przyjęła kolejne zgłoszenie i znowu nic. Usługa nie działa. Zadzwoniłem 29.07.2012 konsultantka stwierdziła, że jest odpowiedź z działu technicznego że usługa już działa. Według nich działa, bo u mnie poprawy nie widac. Znowu przyjęła zgłoszenie i nic. Odczekałem, dzwonię wkurzony 1 sierpnia 2012. Konsultantka przyjęła już skargę a nie reklamację. Obiecała, że specjalny dział zajmie się sprawą. Obiecała, że oddzwonią i szybko rozwiążą sprawę. Dzisiaj jest 8 sierpnia, minął tydzień i nic. Dochodzą kolejne awarie, nikt nie dzwoni, nikt się nie interesuje zleceniami. Totalna zlewka. Zadzwoniłem przed chwilą na *100. Konsultant z rozbrajającą szczerością przyznał, że nikt jeszcze nie zajmuje się tą sprawą. Przez 8 dni do zgłoszenia nikt nawet nie zajrzał. Nie ma konkretnego pracownika, który byłby przypisany do mojej skargi. Nie można zadzwonic do działu reklamacji. Klient ma czekac, może w bliżej nie określonym czasie ktoś zadzwoni. Daję im jeszcze 6 dni a potem Jabczyńsaki a jak on nie pomoże to skarga do UKE.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    35. ~Klient Orange  2012-08-08 19:10:15  host: 89-79-102-149.dynamic.chello.pl

    @33. ~sly Zgadzam się z Tobą. Promocja powinna dotyczyc wszystkich kanałów doładowań. Mnie natomiast zastanawia dlaczego oni promują non-stop doładowania za 25 PLN a nie większe nominały, np. 100 PLN. Kiedyś Jabczyński podał, że najpopularniejsze są nominały 5 PLN. Ja mam NOG i ładuję kartę za 100 PLN. Tutaj promocji nie ma...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    36.  2012-08-08 22:26:06

    @34 Najlepiej daj sobie spokój z tą siecią, bo i tak cie oleją jak każdego. Przejdź do innej sieci i miej ich w d*pie.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    37. ~  2012-08-09 04:13:52  host: z07-03.opera-mini.net

    @36 taa, jakby w innych sieciach było lepiej

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    38. ~  2012-08-09 11:18:16  host: ip-37-209-132-23.free.aero2.net.pl

    Hmm. Zajrzalem na swoje konto on-line, a tu wyskoczyla jedna stawka: 20gr do W3 i stacjonarek. Stawka do PLAY 76gr. Mam od trzech lat Nowe Orange Go, doładowane zdrapką za 100zl. Czy to bład, czy reakcja na Virgine?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    39. ~  2012-08-09 13:25:26  host: gaja.tpnet.pl

    @38: Też mam to samo, też wyświetla mi się cena 20 gr/min, ale przed chwilą za minutę rozmowy skasowało mnie na 29 groszy, czyli po staremu.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    40. ~  2012-08-09 13:32:52  host: chaos.tpnet.pl

    Ewidentnie to jest reakcja na Virgine Mobile. Zapewne od dzisiaj te niższe ceny miały obowiązywać i dlatego pojawiła się ta zmiana na WWW, ale ponieważ VM wstrzymał wejście do Polski, więc i Orange wstrzymał obniżkę cen.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    41. ~Klient Orange  2012-08-09 19:22:02  host: 89-79-102-149.dynamic.chello.pl

    Informacje w Orange online są często przekłamane. Teraz sprawdzam i widzę, że u mnie też wyświetla się stawka 0,20 PLN do Orange i W3. Osobiście nie wierzę, żeby zrobili taką obniżkę. U mnie za to pakiet Euro 2012 600 SMS do wszystkich sieci ważny jest aż do 01.10.2012 (!). Ciekawa sprawa. Aktywowałem go 8 lipca, wiec powinien już wygasnąc a on dalej działa. Generalnie system billingowy źle nalicza opłaty (naliczanie opłat za Internet), więc uważajcie. Mam pytanie do użytkowników Nowe Orange GO, czy u was też wyłączyła się ostatnio usługa minuty za minuty? U mnie i u znajomych tak się stało w ciągu ostatnich dwóch dni.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    42. ~  2012-08-10 01:28:33  host: gaja.tpnet.pl

    To, że system billingowy im się krzaczy to jest jedna sprawa, a to, że w jednej ramce ktoś wpisał tekst ustalający tę samą cenę za połączenia do wszystkich operatorów W3, to całkiem inna sprawa! System billingowy tego zrobić nie mógł!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-107-22-37-143.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Kiedy ostatni raz korzytałeś z budki telefonicznej?

Zobacz wynik | Opinie (8)

Archiwum Ankiet