Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Opóźniony "Nowy Twój Plan"

Opóźniony "Nowy Twój Plan"

WitekT 6 Listopada 2006 21:32

0 0

Orange nie udało się wprowadzić dziś w życie oferty Nowy Twój Plan. Sprzedawcy byli zmuszeni zdjąć plakaty reklamujące nową ofertę i sprzedawać stary Twój Plan.

O szczegółach oferty Nowy Twój Plan pisaliśmy w tej wiadomości.

Powodem opóźnienia we wprowadzeniu nowej oferty były najprawdopodobniej kłopoty z systemem sprzedażowym. Problem ten powinien zostać rozwiązany jutro bądź pojutrze.




Cennik telefonów w ofercie Nowy Twój Plan ulegnie tylko kosmetycznym zmianom dostosowującym przedziały cenowe do nowych kwot w usługach.

Kampania reklamowa nowej oferty powinna zacząć się zgodnie z planem, czyli 14. listopada.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 27
  • 0

    8.  2006-11-07 00:01:26

    EDGE w Orange jest zdecydowanie najlepszy w porównaniu do konkurencji. Z UMTSem niestety juz nie jest tak fajnie....

  • 0

    9. ~  2006-11-07 01:49:50  host: dua189.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Z kąd ja to znam? Chyba w Kutafonie były podobne problemy :)

  • 0

    10.  2006-11-07 07:07:51

    To dzięki naszemu forum. Zjechaliśmy ich ofertę to się zawstydzili :P

  • 0

    11. ~jeż  2006-11-07 07:08:08  host: gprs11.orange.pl

    Internet w orangutanie to masakra. Nie dajcie się nabrać. Jak się interweniuje w BOK to tłumaczą, że wiatr zamiast dmuchać od BTS-a w stronę domu, dmucha w przeciwnym kierunku i dlatego szybkość wynosi 4 kb/s.

  • 0

    12.  2006-11-07 07:54:20

    Wszystkim użytkownikom sieci Orange bardzo współczujemy. Są oni niewymownie ofiarą rebrandingu i nie mają nic wspólnego z pomarańczową antyrewolucją. Serdecznie przypominam, że kolor pomarańczowy - zgodnie z nomenklaturą sygnalizacji świetlnej - jest zwiastunem rychłego zapalenia się czerwonego światła, co nomen omen - mimo szeroko zakrojonej akcji "Stop wariatom gsmowym" - nadal zbiera żniwo wielu ofiar, którzy szeptem spod desek trumny ogłaszają "myślałem, że zdążę na Orange". ;-)

  • 0

    13. ~a  2006-11-07 08:04:39  host: nat-mo1.aster.pl

    a kiedy bedzie NOWSZY POP!!?? Bo podstawowe stawki sa juz za drogie...

  • 0

    14. ~mirss  2006-11-07 08:11:42  host: rev-86-64.systemx.com.pl

    Orange jest coraz gorsze oferty beznadzieja . dostałem propozycje przedłurzenia umowy taką że włos się jeży. Gorszą niż startową

  • 0

    15. ~mirss  2006-11-07 08:14:18  host: rev-86-64.systemx.com.pl

    powini zmienić nazwe na ORENEDZA

  • 0

    16. ~Paddy  2006-11-07 09:39:43  host: abpg63.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Panie Witku bardzo Pana prosze o skierowanie prostego pytania do rzecznika prasowego Orange dlaczego zmieniaja oferte na gorsza za kazdym razem. Dlaczego konstruluja program propozycja tak ze jest gorszy niz jakby sie kupowalo nowa aktywacje. Bardzo Pana prosze....

  • 0

    17. ~jarekt  2006-11-07 10:06:50  host: ecs156.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W czym problem? Co za roznica ktora oferte sprzedaja jesli ta nowa nie jest nawet odrobine lepsza od starej a telefony w identyczynych cenach?

  • 0

    18. ~ehmh  2006-11-07 10:45:38  host: nat01.rtk.net.pl

    do Paddy - nie tylko Tobie sie Orange nie podoba - ja napisałem do eBOK Orange - wszystko Im powytykałem co mi przyszło na myśl - wytknąłem wszystko co źle działa lub nie działa wogłole - to że ceny nadal są takie wysokie - a w abonamentach ceny nawet rosną w góre zamiast spadać (chodzi o limity naturalnie) i oto co mi odpisali:

  • 0

    19. ~ehmhCD  2006-11-07 10:48:23  host: nat01.rtk.net.pl

    "Witam serdecznie. Dziękuję za nadesłaną korespondencję. Z uwagą zapoznałam się z treścią Pana listu. Dziękujemy, że zechciał się Pan podzielić swoimi spostrzeżeniami i uwagami na temat usług, zasięgu czy jakości obsługi. Są one o tyle cenne i istotne, że to właśnie Pana opinia jako naszego klienta wpływa miedzy innymi na pracę nad polepszeniem zasięgu, usług, wprowadzania nowych ofert. Bardzo nam przykro, jeśli nie jest Pan usatysfakcjonowany dostępnymi aktualnie w Orange promocjami. Pragniemy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby uczynić ofertę atrakcyjną dla Państwa. Na bieżąco uzupełniamy ją o nowe usługi, pozwalające Państwu na efektywniejsze korzystanie z telefonów. Pozdrawiam " - nic dodać nic ująć - cokolwiek by nie pisał, jak kolwiek by nie mówił - zawsze grzeczni niby - ale ofert nie poprawia - cen nie obniżą - gdyż 1) są zdania że oferty mają i tak najlepsze na rynku -2) a nawet jeśli nie - patrz punkt 1. :)) - żenada i tyle

  • 0

    20.  2006-11-07 11:32:25

    orange jak tp jest niereformowalne.

  • 0

    21. ~dt  2006-11-07 11:54:01  host: wap.plusgsm.pl

    Relewand to dlaczego w Orange i tylko w Orange Edge jest ograniczony do 20 kB/s ?

  • 0

    22.  2006-11-07 12:52:58

    jak ja się cieszę, że dalej mam Jedną Ideę. Będę się jej trzymał rękoma i nogami, a jak już nie będzie sensu jej przedłużać to przyjdzie czas na zmianę operatora.

  • 0

    23. ~getITright  2006-11-07 13:00:37  host: chello087206218003.chello.pl

    nie mogę :D normalnie to jest nie możliwe poprostu... A JENDAK :D który to już raz orange się ośmiesza zapowiadając że coś wprowadzi i podając datę, a potem się okazuje że jednak nie dadzą rady i przekładają po kilka razy termin. Człowiek by nie zobaczył, to by nie uwierzył że coś takiego jest w ogóle możliwe, ciekaw jestem czy ludzie odpowiedzialni za to zostali już dyscyplinarnie zwolnieni z pracy, bo takich błędów się poprostu nie popełnia !

  • 0

    24.  2006-11-07 13:46:05

    już nie wspominajac o tym, ze w internecie się nikt nie doczeka na informacje o tym, o czym robią zamieszanie.

  • 0

    25. ~Dina  2006-11-07 13:55:58  host: p07-02.opera-mini.net

    Krzyno-to już niedługo się nacieszymy Jedną Ideą. Właśnie dzisiaj się dowiedziałam,że automatycznie i bez zgody oraz wiedzy użytkownika przełączają Jedną Ideę na Orange Go. Wszystkie wykupione pakiety przepadają. Złodziejstwo! Dzwoniłam do BOKu. Podobno nie można zachować starej taryfy. A ja im tego nie podaruję! Będę się odwoływać gdzie się da! WitkuT-napisz coś o tej przymusowej migracji.

  • 0

    26. ~Zico  2006-11-07 20:59:43  host: 213.158.194.228

    Mozemy sobie ehmh "przybic piatke". W okresie bledow i wypaczen kiedy jeszcze korzystalem z tej sieci i musialem non stop sie z nimi uzerac piszac reklamacje,bo nic nie dzialalo jak nalezy, otrzymywalem rownie debilne odpowiedzi. Moglem pisac o konkretnych rzeczach, a oni i tak pieprzyli o dupie marynie zamiast dac mi konkretna odpowiedz, kiedy i jak dany problem zostanie rozwiazany. Mialem juz po dziurki w nosie tych ich ciaglych farmazonow typu "jest nam przykro" lub "bedziemy sie starac". Szkoda tylko, ze nic z tych ich staran nie wynikalo. Co do przymusowej zmiany z jednej idei na orange go to moj kolega zostal przerzucony na orange go juz okolo 3 miesiecy temu. Mial aktywne wszystkie trzy pakiety (rozmowy, wiadomosci i swiat idei) po 20zl kazdy, ktore oczywiscie mu przepadly. Nie pomogly zadne reklamacje, bo kasy i tak nie odzyskal. Jak cos takiego nazwac? ZLODZIEJSTWO? Polecilem mu wizyte u Rzecznika Praw Konsumenta zeby dowiedzial sie co moze zrobic w tej sprawie, bo nie wyobrazam sobie zeby to co oni robia bylo zgodne z prawem.

  • 0

    27. ~Twardziel  2006-11-08 14:22:10  host: 193.111.174.150

    Mnie też wkurza te ich merytorycznie BEZWARTOŚCIOWE wazeliniarstwo stosowane na każdy zarzut zamiast konkretów. Dokładamy starań.. jesteśmy siecią innowacyjną, usługa w tej chwili działa już prawidłowo Prosimy spróbować później, Miłego dnia itd.itp A rozmowa z BOK przypomina często tzw. "głuchy telefon". Abonent swoje a BOK swoje i albo się bezczelnie rozłączą albo akumulator padnie a z kompetentnymi pracownikami działu technicznego nie połączą. Przyjmą reklamację i czekaj sobie 30 dni na jej rozpatrzenie...Ech życie.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-204-249-55.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.