DAJ CYNK

Operatora najczęściej wybieramy kierując się ceną

LuiN

Prawo, finanse, statystyki

Podstawowym kryterium wyboru operatora dla 41% respondentów była cena jaką ponoszą za usługi komórkowe. Kolejne miejsce na liście zajmuje jakość połączeń (37%). Niemal co trzeci z przepytanych przez Ericssona bierze pod uwagę obsługę klienta u konkretnego operatora oraz dostępne pakiety usług.

Podstawowym kryterium wyboru operatora dla 41% respondentów była cena jaką ponoszą za usługi komórkowe. Kolejne miejsce na liście zajmuje jakość połączeń (37%). Niemal co trzeci z przepytanych przez Ericssona bierze pod uwagę obsługę klienta u konkretnego operatora oraz dostępne pakiety usług.

Po 25 procent ankietowanych twierdzi, że przy wyborze operatora zwraca uwagę na konkretną ofertę lub jakość transmisji danych. Najrzadszym kryterium stosowanym przez konsumentów jest pozytywna opinia znajomych, korzystających z usług danego operatora (16%).

Raport Ericsson ConsumerLab dostarcza informacji dotyczących sposobów użycia technologii i usług mobilnych w wybranych krajach świata. Część poświęcona Polsce została stworzona na podstawie 1865 ankiet internetowych. Ankietowani są grupą reprezentatywną dla 21 milionów Polaków w wieku 15-69 lat, korzystających z Internetu przynajmniej raz w tygodniu.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Ericsson