Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości One Play bez telefonu

One Play bez telefonu

LuiN 20 Kwietnia 2009 11:12

0 0

Od 20. kwietnia Play wprowadza promocję ofert abonamentowych w wariancie bez telefonu. Klienci mogą otrzymać dodatkowe pakiety minut i rabaty na abonament.

W ramach promocji klient otrzyma rabat na abonament na cały okres trwania umowy, dzięki któremu wyższy abonament jest w cenie niższego oraz 1 z 2 pakietów minut do wyboru przyznawanych bezpłatnie na 6 miesięcy.




Umowa w ramach oferty One Play bez telefonu podpisywana jest na 12 miesięcy. Pakiety minut przyznawane w ramach promocji charakteryzuje poniższa tabela:

Abonament One Play 45 One Play 65 One Play 95
Cena 25 zł 45 zł 65 zł
Pakiet minut do
Play i na stacjonarne
50 minut 100 minut
Pakiet minut do
wszystkich sieci
30 minut 50 minut

Źródło tekstu: Play     

Dodaj do:
w sumie: 80
  • 0

    61. ~MACIEK  2009-04-20 19:16:00  host: iei242.internetdsl.tpnet.pl

    pikokuk.. zmienili już kolejność schodzonych minut? bo jakiś czas temu był zapis w regulaminie, że w pierwszej kolejności schodzą minuty do wszystkich sieci pomimo dzwonienia do PLAYa..

  • 0

    62. ~wystarczyło policzyć  2009-04-20 19:19:03  host: chello081018196226.chello.pl

    luty - marzec 2009r.One play 65 ( 166 minut) był po 50 zł przez cały okres. za przeneisienie numeru dostawało sie 50% zniżki na abo przez 6 miesięcy i samsunga f480 za 1 zł. 6 x 25 zł + 18 x 50zł = 1050 zł. Srednia 43 zł na miesiąc. Samsunga sprzedajemy na allegro za 690 zł i za te pieniądze spłacamy abonament. 1050zł - 690zl = 360zł. Tyle wydalibyśmy z własnej kieszeni w ciągu 2 lat gdybysmy nie przekraczali abonamentu.Dokładnie wyszłoby 15 zł na miesiąc. 360zł : 3984 minut = 9 groszy za minute. Zadna oferta tego nie przebije. Wystarczy powiedziec że wówczas Samsung f480 z Oranga przy abo 55 zł był w cenie 850 zł. Dziękuję za uwagę.

  • 0

    63. ~dzetex  2009-04-20 19:33:36  host: 106-pra-4.acn.waw.pl

    @56 w zasadzie co za roznica ? i tak i tak nie przechodza na nastepny miesiac te abonamentowe wiec co za roznica czy wydzwonisz czy nie i tak je stracisz. Jak dla mnie kazda oferta Play pod tym wzg jest nie do przyjecia.

  • 0

    64. ~MACIEK  2009-04-20 19:46:50  host: iei242.internetdsl.tpnet.pl

    a rzeczywiście.. dzwoniłem do play'a.. od 16 kwietnia zmienił się regulamin..

  • 0

    65. ~jojo  2009-04-20 20:29:58  host: ekj115.internetdsl.tpnet.pl

    wroclawiak (58), że co!? Jak to zmienił się regulamin? Ja widzę, że "Regulamin Oferty Promocyjnej "Przejdź do Play Fresh" dla OfertyPlay Fresh" wciąż widnieje na stronce Play z datą od 07.04.2009 r. I jasno z niego wynika, że przepadają jedynie dodatkowe wybrane przez klienta pakiety minut lub złotówek. Nie ma tam nic o przepadaniu złotówek przyznanych w ramach rekompensaty za przeniesienie numeru...

  • 0

    66.  2009-04-20 20:36:06

    #63 wcześniej bodaj schodziły najpierw minuty z abonamentu. Oferta biznesowa raczej nie do przebicia.

  • 0

    67. ~Czytelnik.telepolis.telix  2009-04-20 20:58:18  host: f142-041.opera-mini.net

    A slyszeliscie najnowsza marynarska piosenke: Hey hey orange napada, wcale sie nie skrada. Twoim nie zadoleniem sie nie przejmuje bo wysokie stawki stosuje. Zlotowki z twojego konta na swoim lokuje pozniej eksportuje. Dzisiaj dostalem nowa ulotke orange music rewolucja na rynku 65 gr za min. :))) Hehe Anonim z chello masz racje, polecam sprawdzic cene innych aparatow. Orange to pestisz ( ang; pest = szkodnik) Slyszalem o facecie ktory przed lojalka w orange i ich propozycja przez tydzien wycofal sok pomaranczowy ze sprzedazy :) Pzdr

  • 0

    68. ~wr  2009-04-20 21:00:42  host: host-81-190-232-72.wroclaw.mm.pl

    jojo- no zmienił sie regulamin, teraz jednorazowo dostaje sie te 60 zł, nie dzieli Play tego na 3 miesiące po 20 zł. Trzeba te 60 zł wydzwonić w 2 miesiące. Te dodatkowe 3 x 10 zł jest bez zmian. Przepada w 4 miesiącu. Ciekawe dlaczego tak nagle zmienili regulamin? To uczciwe ?

  • 0

    69. ~jojo  2009-04-20 21:11:17  host: ekj115.internetdsl.tpnet.pl

    Do wr (68) a ten cały "pan z salonu" pokazał Ci aktualny regulamin bo jeżeli nie, to jakim prawem ma Cię on obowiązywać? Ja nie widzę żądnych zmian w regulaminie dotyczącym przeniesienia numeru. Jeżeli obowiązuje od dziś, to mają obowiązek "wywiesić" go na swojej stronie.

  • 0

    70. ~  2009-04-20 21:19:30  host: f142-226.opera-mini.net

    @62 dobra symulacja..zeby zaczeli choc w bizesowych play dal przechodzenie pakietu zlotowek na2miesiace a w abo na1mies..to bylaby rewolucja.bo cenowej nie bedzie napewno w abo.w koncu play zacznie zarabiac,nowy prezes sie tym zajmie.takich akcji jak z samsungiem juz nie zrobisz.mirekb

  • 0

    71.  2009-04-20 21:22:30

    Oferta jest niezła.Ale po co podpisywać umowę,jak można mieć Play fresh.

  • 0

    72. ~Mefistox  2009-04-20 21:41:51  host: net187.netcontrol.pl

    Ja także nie widzę żadnej zmiany w regulaminie. Mnie jeszcze wczoraj pan w salonie tłumaczył, że te 20zł są bezterminowo, bo nie ma zapisu w regulaminie... ciekawe nie?

  • 0

    73. ~witty  2009-04-20 21:43:56  host: public11027.xdsl.centertel.pl

    @68 nie rób zamętu, bo tylko robienie zamętu pozostaje W3.

  • 0

    74.  2009-04-20 22:34:16

    73 play tez robi zamet bo jak czytam pytanie co im wysłałem mailem i jednoczesnie widze odpowiedz to cos jest nie tak;odpowiedz jest nie na temat! pytałem sie czy 3x20zł przepada po 3 m-cach,czy wskakuje na konto główne a oni ze kazda 20-tka przechodzi na nastepny okres rozliczeniowy;dali tez link z regulaminem;odpowiedzi znam od dawna ale trzeba sprawdzac wiedze pracowników a pani Michałkiewicz jej brakuje

  • 0

    75. ~Dina  2009-04-21 01:00:15  host: p05-06.opera-mini.net

    Właśnie aktywowali mi mój przeniesiony numer do Play Fresh,równo miesiąc po złożeniu wniosku o przeniesienie. Dostałam te pierwsze 20zł na główne konto i jest napisane,że te pieniądze ważne są do 30. kwietnia,a więc jednak przepadają. :(

  • 0

    76. ~eklerek  2009-04-21 10:10:30  host: dps205.neoplus.adsl.tpnet.pl

    typowe dla Playa - dają sporo w bonusach, ale jednak kasa przepada. Widzę pewne rozdwojenie jaźni zwolenników Play - z 1 strony telefon to nie skarbonka, z 2 zaś tak chwalą roczną ważność konta za 5 pln... no to skarbonka czy nie?

  • 0

    77. ~szton  2009-04-21 10:19:15  host: chello081018196226.chello.pl

    Play fresh to moja prywatna przenośna "budka telefoniczna" - potrzebuje zadzwonic wrzucam monete ( czytaj kupuje doładowanie) i dzwonię, nie potrzebuje wtedy spokojnie sobie stoi nie obciążając mnie żadnymi kosztami. proste jak drut

  • 0

    78.  2009-04-26 16:29:17

    One Play bez telefonu ta oferta to porażka !!! , bo w play fresh za Pakiet 100 minut do Play i na stacjonarne jest 5 zł a 50 min do wszystkich po 0,29 = 14,50 co w sumie daje nam 19,50 za tą samą liczbę minut co w abo za 45 zł !!! PLAY coś z tym musi zrobić

  • 0

    79. ~kerlin0800  2009-04-26 18:31:22  host: rev-191-99.ramtel.pl

    Lemon76 to troche chyba nie tak jak piszesz. W abo One Play 65 ktory tu masz za 45zl jest 166 minut do wszystkich czyli liczysz 166 * 0,29zl to daje juz 48,14zł + te darmowe 50 minut (50 x 0,29zł) to daje 62,64zł wiec jednak nie jest tak zle. Tylko ze po wykorzystaniu minut placisz 39gr za min a nie 29gr, do tego brak pakietow, darmowych smsów itp ale masz abo i nie musisz sie martwic o doladowanie. Oferta taka sobie.

  • 0

    80. ~  2009-04-27 20:54:21  host: 212-102-29-50.adsl.inetia.pl

    Juz za 2 miesiace konczy mi sie umowa abonamentowa w PLAY i przechodze na FRESH. Jest to najbardziej oplacalna oferta, tym bardziej, ze malo dzwonie, a jezeli dzwonie to glownie do PLAY - tutaj pakiet 100 minut bedzie niezastapiony.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-104-234.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy odporny na zachlapanie smartfon do 1200 zł to:

10 najlepszych smartfonów z odpornością na zachlapanie do 1200 zł (lipiec 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet