Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości One Play bez telefonu

One Play bez telefonu

LuiN 1 Grudnia 2008 12:03

0 0

Od 2. grudnia startuje oferta promocyjna "One Play bez telefonu" dedykowana wszystkim, którzy nie chcą rozstawać się ze swoim telefonem a chcieliby stać się abonentami Play i płacić mniejsze rachunki niż do tej pory.

Z promocją "One Play bez telefonu" każdy klient otrzyma wyższy abonament w cenie niższego przez cały okres trwania umowy (24 miesiące). Do dyspozycji abonenta będzie kwota odpowiadająca wartości wybranego abonamentu, ale dzięki rabatowi zapłaci on za niego jak za wartość abonamentu niższego o jeden poziom.




Za ofertę One Play 45 trzeba będzie teraz zapłacić 25 zł i analogicznie za One Play 65 - 45 zł, a za One Play 95 - 65 zł. Decydując się na "One Play bez telefonu" klient uzyskuje zatem comiesięczny rabat na abonament sięgający nawet 30 zł.

Promocja dostępna jest z Ofertami One Play 45, One Play 65 oraz One Play 95.

Źródło tekstu: Play     

Dodaj do:
w sumie: 37
  • 0

    18.  2008-12-01 13:10:07

    A to najtansze abo indywidualne w O, ktore wymieniles, jest AFAIR jedynym, ktore ma stawke minutowa powyzej 2x groszy brutto... ;) ale rozumiem, ze intencjonalnie zastosowales taka kalkulacje :)

  • 0

    19.  2008-12-01 13:17:13

    W Nowej Erze bez telefonu za 15 zl 30 minut, 0,59 gr minuta, zamawiajac przez era.pl dodatkowe 30 minut do era i stacjonarne/miesiac, umowa 12 miesiecy. w one play 45 za 25 zl 100 minut do wszystkich. Wybor to juz odwieczna kwestia preferencji dzwoniena. Ja wole zawsze w zanadrzu miec wiecej minut.

  • 0

    20.  2008-12-01 14:42:57

    @PLANET: play mial umowe bezterminalowa: tylko abo50, bez cyrografu i bez znizek...

  • 0

    21.  2008-12-01 14:57:47

    Gdyby tak można przejść z Play abo 50 na One Play 65 i skorzystać z tej promocji to przechodzę ;)

  • 0

    22.  2008-12-01 15:39:00

    wszysztko fajnie wyglada z bonusami do zamowien internetowych, ale pamietac trzeba ze zamawiajac u ktoregokolwiek operatora przez internet nie da sie przenosic numeru co dla wielu osob jest wielkim minusem ;/ tu tylko blyszczy orange w ktorym mozna zachowac nr z ichniego prepaid...

  • 0

    23. ~tranquilizedmj  2008-12-01 15:50:33  host: amb214.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wydaje mi sie, ze te 24 miesiace wynikaja z tego, ze Play potrzebuje pieniedzy na inwestycje i chce zwiazac na jak najdluzej abonenta, przy okazji nie finansujac mu sluchawki. A co do kosztow to cena minuty oscylujaca w granicach Starej Play Karty kusi. Ciekawe czy promocja bedzie obowiazywac dla przenoszacych numer z innych sieci?

  • 0

    24. ~mkm  2008-12-01 16:16:24  host: aacw21.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a można przejść z prepaida na abo bezpośrednio?

  • 0

    25. ~mkm  2008-12-01 16:26:27  host: aacw21.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @PLANET (10.) gdzie można przeczytać o zniżce 50% w Godzinach 55 przy przechodzeniu?

  • 0

    26. ~zol82  2008-12-01 17:59:26  host: grj242.internetdsl.tpnet.pl

    Umowa b ediz na 18 miesięcy Info pewne

  • 0

    27.  2008-12-01 19:12:11

    @spiro: wiem, ale tak naprawde nie oferowala ona ZADNYCH korzysci (w stosunku do oferty standardowej) poza brakiem umowy - tylko, ze w takiej sytuacji to ja juz bym wolal wziac (Stara) Play Karte... @mkm: nie mozna. To oferta utrzymaniowa, takich regulaminow na stronie opow sie w zdecydowanej wiekszosci przypadkow nie uswiadczy, to sa lojalnosciowki - i tez nie zawsze takie same, bo uzaleznione od wielu czynnikow, wydaje sie, ze plywow ksiezyca takze... :P Jakby co (np. masz wolna umowe (niedlugo), to dzwon na 2699 (dzial lojalnosciowy - przekierowanie do "Twojego" (przypisanego m.in. do Twojego konta/sprawy) konsultanta - jesli bedzie zajety, to dostaniesz o tym info i wtedy wystarczy przycisnac "1" - oddzwoni, choc niekoniecznie tego samego dnia) i rozmawiaj, byle nie pasywnie, bo w ten sposob sie tam nic nie zdziala :) A umowa moze byc w takiej opcji na 12 miesiecy, ale takze na 18 - oferowano mi obie opcje. Z prepaida na abo w prawie kazdym przypadku mozna przejsc (tak przynajmniej mi sie zdaje...), nie widze przeciwskazan dlaczego w Playu mialoby byc inaczej.

  • 0

    28. ~dzet  2008-12-01 21:11:19  host: 106-pra-4.acn.waw.pl

    To prawda, 24m-c to dosyc spory okres, stanowaczo lepsze sa oferty proponowane przez innych opow 12 miesieczne. Osobiscie na 24m-c nie podpisal bym aneksu.

  • 0

    29.  2008-12-01 23:51:35

    co do playa i przedłużania umów to jeszcze trochę czasu zostało. pierwszym testem będzie realizacja promocji telefon na deser a konkretnie jakie ceny beda obowiazywac w zadanym okresie. w playu mozna przejsc z karty na abo ale z abo na karte NIE (przynajmniej na razie)

  • 0

    30. ~INSPIRON  2008-12-02 10:36:38  host: apn-77-114-70-226.gprs.plus.pl

    Jeszcze tylko 2 tygodnie i zacznie się polowanie na słuchawkę na deser!

  • 0

    31. ~get  2008-12-02 15:55:59  host: host-81-190-124-62.szczecin.mm.pl

    a po cholerę ktoś by miał podpisywać umowę jeśli nie dostanie telefonu w zamian ?!?!?!

  • 0

    32. ~Marcin  2008-12-02 20:15:14  host: abdq117.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a po cholerę ktoś by miał podpisywać umowę jeśli nie dostanie telefonu w zamian ?!?!?! - Dlatego debilu ze Abonament 95zł dostajesz za 65zł czyli 242 minuty na 18 miesiecy umowa i wychodzi ci 26groszy do wszystkich sieci , niekażdy chce ofertę z telefonów

  • 0

    33. ~Nova  2008-12-07 23:13:54  host: public14727.xdsl.centertel.pl

    spokojnie :) Rzeczywiście bardzo fajna opcja, ale nie naprawi to największego błędu playa - rezygnacji z ich pierwszych taryf.

  • 0

    34. ~johan  2008-12-12 13:33:00  host: dqm26.neoplus.adsl.tpnet.pl

    i trzena przyznac ze z tej oferty wcale nie jest taniej do innych sieci niz w tych sieciach play tu nieco naduzyl swojej interpretacji ;/

  • 0

    35. ~x  2008-12-14 18:33:16  host: dsr139.neoplus.adsl.tpnet.pl

    UMOWA JEST NA 18 MIESIĘCY nie na 24!

  • 0

    36. ~LUKUN  2008-12-17 09:51:51  host: 91.204.163.233

    Mozna przejśc z prepayd-a na abo w playu,ja tak zrobiłem i wziełem one play 65,mam 167 min. do wszystkich,500 min. do play i na stacjon.(rozliczane osobno),a poza tym przez 6 miechów płace o połowe niższy abo.Nawet rozliczajac to na okres trwania umowy ,to i tak sie opłaca,aaa i słuchawe wziełem za zetke 6500.

  • 0

    37. ~lukun  2008-12-17 09:53:55  host: 91.204.163.233

    Zapomniałem dodac ,że po wykorzystaniu tych 167 min.koszt połaczenia (gdziekolwiek,krajowe oczywiscie)to 0,39 gr.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-161-96-152.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.