Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Ogilvy dla Netii

Ogilvy dla Netii

sirmark 19 Października 2004 10:29

0 0

Gruppa66 Ogilvy przygotowała najnowszą kampanię wizerunkową dla Netii. Celem kampanii jest budowanie wizerunku Netii jako firmy posiadającej najlepszą ofertę skierowaną do klientów biznesowych.

W obecnej kampanii, stanowiącej element strategii "Lepsza perspektywa", podkreślona została elastyczność oferty i dostępność indywidualnych rozwiązań. Kampania telewizyjna potrwa do 7 listopada br. Outdoor uzupełni przekaz reklamowy przez cały listopad.

Tym razem "lepsza perspektywa" zyskała oprawę nowoczesnego, wirtualnego miasta, które powstaje na życzenie. W ten sposób Netia podkreśla w swojej kampanii elastyczność i konkurencyjność oferty skierowanej do biznesu oraz konsekwentnie buduje wizerunek "lepszej" firmy telekomunikacyjnej.




Spot wyprodukowało studio Graffiti Film. Produkcję nadzorował Ryszard Kłosowski (Gruppa66 Ogilvy). Wizję agencji wcielił w życie reżyser i operator Łukasz Kośmicki w ścisłej współpracy z Tomkiem Siatkowskim, artystą pracującym w technice animacji 3D ze studia TPS. Efektem współpracy jest wykreowanie całkowicie wirtualnego, ultranowoczesnego miasta, po ulicach którego porusza się (prawdziwy tym razem) aktor. Oglądaną w filmie Netii architekturę zaprojektował Wojtek Saloni-Marczewski.

Zakończenie filmu zaskakuje złudzeniem perspektywicznym - park, w którym znajduje się bohater spotu okazuje się dachem wieżowca. Widz po raz kolejny uczestniczy w zabawie z perspektywą, która stała się już tradycją w komunikacji Netii. Ukazywanie niezwykłych i zaskakujących połączeń to formalny pomysł na urealnienie "lepszej perspektywy" w telekomunikacji, którą Netia zapewnia swoim klientom.

Źródło tekstu: MediaRun     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-174-129-78-73.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy zmieniasz okresowo hasła?

Najpopularniejsze hasła w 2016 roku wg Keeper Security

 

Zobacz wynik | Opinie (0)

Archiwum Ankiet