Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Oferta abonamentowa Virgin Mobile

Oferta abonamentowa Virgin Mobile

LuiN 27 Stycznia 2017 07:58

15 13

virgin abonament

Sieć Virgin Mobile przygotowała modułową ofertę abonamentową #TakJakLubie, w której klient kompletuje elementy oferty z usług dopasowanych do swoich potrzeb.

Klienci mogą wybrać po maksymalnie jednym pakiecie cyklicznym każdego rodzaju (minuty, SMS-y, Internet). W razie potrzeby, mogą też zrezygnować z danego rodzaju pakietów i wykonywać połączenia głosowe, czy wysyłać SMS-y według podstawowego cennika. Istnieje też możliwość wyłączenia wszystkich pakietów i nie ponoszenia żadnych kosztów za posiadanie abonamentu.

virgin abonament

By jednak nie było żadnych opłat, konieczne jest wyrażenie zgód marketingowych (-5 zł) oraz wybór elektronicznej faktury (-5 zł), które obniżają do 0 zł opłatę podstawową w wysokości 10 zł miesięcznie.

Klienci mogą wybierać spośród następujących pakietów cyklicznych:

Cennik pakietów cyklicznych (do wyboru 1 każdego rodzaju)
Minuty SMS-y Internet
Brak pakietu 0 zł Brak pakietu 0 zł Brak pakietu 0 zł
100 min 8 zł 100 SMS 2 zł 500 MB 5 zł
150 min 10 zł 250 SMS 4 zł 1 GB 6 zł
250 min 14 zł 500 SMS 6 zł 3 GB 8 zł
Bez limitu 17 zł Bez limitu 9 zł 5 GB 10 zł
10 GB 14 zł
20 GB 25 zł

virgin abonament
virgin abonament

Pakiety aplikacji:
  • Nielimitowany transfer danych w WhatsApp, Twitter, Messeneger, Facebook, Gadu-Gadu i ASK - 9 zł.

Po wykorzystaniu danych w posiadanym pakiecie cyklicznym, nie są naliczane żadne opłaty za Internet, jednak jego szybkość spada do 32 kb/s. Pakiety minut dotyczą połączeń na polskie numery komórkowe i stacjonarne.

Bez aktywnych pakietów, podstawowe ceny usług są takie same jak w ofercie na kartę:
  • 29 gr za minutę połączenia na krajowe numery komórkowe i stacjonarne,
  • 9 gr za SMS,
  • 25 gr za MMS
  • darmowy Internet z prędkością ograniczoną do 32 kb/s.

6 miesięcy darmowego Internetu

W przypadku wyboru obu ofert nielimitowanych: minut i SMS-ów, dowolny pakiet internetowy (nawet 20 GB) dostępny jest przez 6 miesięcy za darmo. Uwaga, w czasie korzystania z darmowego pakietu nie należy zmieniać jego opcji, bo promocja przestanie działać.

virgin abonament

Możliwość swobodnego modyfikowania oferty i umowa na czas nieokreślony

W czasie trwania umowy, klient może dowolnie modyfikować listę posiadanych pakietów cyklicznych, a także wyłączać zbędne w danym momencie pakiety. Opłaty za pakiety są naliczane na koniec okresu rozliczeniowego. W razie jakby zabrakło nam minut, SMS-ów czy danych w pakiecie, można zmienić pakiet na wyższy i natychmiast korzystać z jego zasobów. Na fakturze pojawi się wtedy opłata za wyższy z pakietów. W przypadku chęci zmniejszenia pakietu lub jego wyłączenia, będzie on obowiązywał do końca okresu rozliczeniowego, a zmiana nastąpi od 1 dnia nowego okresu rozliczeniowego.




W pierwszej kolejności rusza oferta dla nowych klientów i przenoszących numer - już 27 stycznia. Możliwość migracji z ofert na kartę do abonamentu będzie dostępna od 3 lutego.

Umowa podpisywana jest na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia, a opłata aktywacyjna wynosi 0 zł. W chwili uruchamiania abonamentu, konieczne jest wybranie przynajmniej jednego pakietu cyklicznego, po pierwszym okresie rozliczeniowym może być on jednak wyłączony.

Umowy będzie można zawierać za pośrednictwem strony internetowej Virgin (w tym w aplikacji mobilnej) oraz w punktach stacjonarnych Telakces (około 100 w całym kraju). W tych ostatnich będzie można też skorzystać z pomocy konsultantów, bez konieczności dzwonienia na infolinię czy wypełnić wniosek o przeniesienie numeru.

Dotychczasowe wyniki sieci, rejestracja numerów i dalsze plany rozwoju

Klienci Virgin Mobile zarejestrowali już 86% numerów na kartę. W 2016 roku odnotowano wzrost przychodów do 80 mln zł, a bazy użytkowników do 412 tys. kart SIM. Co warto dodać, Virgin raportuje do GUS-u statystyki aktywnych kart SIM z założeniem korzystania z usług przez klienta w ciągu ostatnich 90 dni. Duże przyrosty przyniosła akcja sprzedaży złotych numerów, sieć zadowolona jest również z oferty Freemium, z której korzysta obecnie kilkadziesiąt tys. klientów.

Numery niezarejestrowane do 2 lutego, będzie można przywrócić do końca obowiązywania rocznej ważności konta. Obecną sieć punktów rejestracyjnych (25 tys.) Virgin w najbliższym czasie rozszerzy do 30 tys. Aktualnie klienci podczas rejestracji numeru najchętniej wybierają kioski RUCH-u.

Virgin Mobile chce mieć 650 tys. klientów na koniec 2017 roku oraz 1 mln klientów na koniec 2018 roku. Przeniesienia numerów do sieci mają wzrosnąć z 52,7 tys. rocznie do 70 tys. (netto, po odjęciu numerów oddanych). Z dofinansowania w euro, Virgin Mobile nadal ma 1,5 mln euro rezerwy, która leży w kasie i czeka na kolejne inwestycje.

Sieć obiecuje nie zapominać o klientach na kartę oraz liczne nowości w ofercie abonamentowej. Należy spodziewać się oferty abonamentowej z kilkoma numerami, nowych usług dodanych oraz oferty dla biznesu. Już teraz 15% kart SIM sieci Virgin Mobile wykorzystuje się do celów firmowych (faktury na doładowania). Docelowo sieć chce mieć więcej klientów abonamentowych niż na kartę, rozważa też wejście na okoliczne rynki w innych krajach.

[Aktualizacja]

Skorygowaliśmy pierwotnie podaną na konferencji informację na temat lejka - miał wynosić 64 kb/s, zgodnie z regulaminami jednak jego wartość to 32 kb/s.

Zobacz: cennik taryfy #takjaklubie
Zobacz: cennik usług roamingowych dla klientów abonamentowych Virgin Mobile
Zobacz: promocja pakiety internetowe
Zobacz: Promocja "Darmowy internet"
Zobacz: promocja "Pakiety Internetu w UE"

Jak oceniasz ofertę abonamentową Virgin Mobile?

Bardzo atrakcyjna
11.33%
Atrakcyjna
17.96%
Nie wyróżnia się
19.49%
Mało atrakcyjna
18.06%
Bardzo mało atrakcyjna
29.90%
Nie mam zdania
3.27%

Wszystkich głosujących: 980


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: virgin mobile

w sumie: 222
  • 0

    203.  2017-01-29 10:13:30

    @198 ma niestety rację. U mnie Plus działa najlepiej, więc mógłbym do Lajta, ale budzi moje wątpliwości dziwna konfiguracja, że wszyscy z Lajta mają to samo IP. Wystarczy jeden co nabroi, żeby zbanowali wszystkich w banku, webmailu, sklepie z apkami czy na facebooku

  • 0

    204. ~Japa  2017-01-29 14:19:40  host: n15-01-06.opera-mini.net

    Jak virgin chcial nalapac i zatrzymac klientow na abonament to mogl dac wszystko bez limitu za 25-30zł. A net po przekroczeniu np. 30GB lejek, to bylaby prosta oferta a nie taka dziwna. Baza by sie szybciej powiekszyła, i mieliby klientow przewidywalnych. No i oczywiscie związek partnerski z operatorem z wlasną infrastrukturą a nie z play.

  • 0

    205. ~  2017-01-29 14:26:54  host: public-gprs361377.centertel.pl

    204, baza by się szybko nie powiększyła bo nie każdy potrzebuje no-limitu i dużych paczek neta - to masz w karcie. Abonament celuje w inną grupę klientów. Po co mieli dawać to samo lub lepiej w abonamencie i kanibalizować oferty? Abonament wybiorą Ci, którzy chcą płacić za konkretne usługi. Nie dostaniesz abonamentu 8-10 zł u W3 z na czas nieokreślony, z możliwością zawieszenia.

  • 1

    206.  2017-01-29 14:39:22

    @205. Dokładnie. Jest mnóstwo ludzi, którzy nie chcą dublować usług, nie mają nawet smartfona tylko ficzerfon. Net mają po domowym wifi, sms nie wysyłają. Starczy im 250 minut, ewentualnie minuty bez limitu za 17zł. Są nauczeni do abonamentu (nigdy nie mieli karty).

  • 0

    207.  2017-01-29 14:40:04

    Nolimity... Jeśli wszyscy tego potrzebują, skąd te śmieszne 2 godziny niecałe średnio na łebka w prepaidzie?

  • 0

    208.  2017-01-29 14:49:34

    @207 wlo. To akurat dobry czas aby to zweryfikować. Zobaczymy ile tych minut będzie w tym roku, po odłączeniu niezarejestrowanych sim.

  • 0

    209. ~  2017-01-29 15:02:02  host: aede123.neoplus.adsl.tpnet.pl

    207, wiesz jak się liczy średnią? Jeśli weźmie się jednego pacjenta z nolimitem, który niech wygaduje te 30 godzin miesięcznie, a do tego 15 kart "ogłoszeniówek" głównie leżących w szufladzie, bądź wykorzystywanych do zadań telemetrycznych - to jaka wyjdzie średnia?

  • 0

    210. ~Wygnany  2017-01-29 15:34:55  host: 8.37.237.61

    207). wlo.
    no widzisz, 2h, i operatorzy o tym wiedzą, a i tak wciskają nam nolimity. Po co...

  • 0

    211. ~paw3l  2017-01-29 17:43:04  host: 91-224-118-245.fttx.telefonserwis.pl

    to już chyba lepiej wychodzi oferta prepaid, jeśli abonament to premium mobile lepsze warunki oferuje

  • 0

    212. ~  2017-01-29 18:25:39  host: 89-64-22-216.dynamic.chello.pl

    Virgin wciska na sile no limit robiąc go tanszym niz zestaw z 250min.
    Dlaczego nie ma darmowego pakietu netu w pozostalych pakietach a nie tylko w no limicie

  • 0

    213. ~  2017-01-29 20:59:15  host: public-gprs361377.centertel.pl

    250 minut kosztuje 14 zl, a nolimit 17.

  • 0

    214. ~  2017-01-29 21:14:57  host: n23-06-02.opera-mini.net

    221, w Virgin za 17 zł jest no limit kom i stacjo, aktywacja 0 zł, w Premium za 19,90 zł tylko no limit kom, stacjo płatne dodatkowo za każdą minutę 29 gr, aktywacja 37 zł

  • 0

    215. ~Japa  2017-01-30 00:28:50  host: n05-10-05.opera-mini.net

    @frasag. Opisz czemu masz dosc oferty 1zl/dzien tmobile, bo minusy tej oferty mnie interesują, plusow nie widze.

  • 0

    216. ~Wygnany  2017-01-30 07:58:48  host: 8.37.225.43

    215). plus masz jeden, że 1 zł.
    :-D
    Frasag chyba nie powie, bo tajemniczy się zrobił

  • 0

    217. ~Aladar  2017-01-30 11:55:42  host: n05-07-07.opera-mini.net

    1234567876

  • 0

    218. ~  2017-01-30 12:08:24  host: 89-64-22-216.dynamic.chello.pl

    Slaba oferta, Premium Mobile tanszy i dziala na infrastrukturze operatora, ktory nie musi kupowac zasiegu u innych.
    Pakiety tak zbudowane ze pelny no limit jest tanszy od pakietu z 250min

  • 0

    219. ~@215=Japa  2017-01-30 13:58:07  host: 37-128-123-226.static.ip.netia.com.pl

    Minus: opłata wynosi 1 zł ZAWSZE - czyli także, gdy zadzwoniłeś do kogoś na 5 s. Przy cenie powiedzmy 29 gr za minutę przy rozmowach poniżej 3 minut z sekundami płacisz WIĘCEJ.
    Analogicznie przy SMSach.
    Czyli - mało korzystasz danego dnia - tracisz nieco w porównaniu z cennikiem (max. 99 gr), korzystasz dużo - zyskujesz

    Minus polega na tym, ze jest możliwość tracenia

  • 0

    220.  2017-02-01 21:23:42

    całkiem spoko nawet :)
    w sumie jest coraz wieksza motywacja do zmiany sieci

  • 0

    221. ~  2017-02-04 17:40:20  host: 082139024126.warszawa.vectranet.pl

    Zmiana z karty na abonament miała działać od 03.02 a do dzisiaj nic się nie zmieniło znowu jakieś opóźnienia ze strony operatora. Coś nie mogą się z tym tematem ogarnac. Najpierw opóźnienia w wprowadzeniu oferty a teraz problem z dotrzymanie kolejnych terminów.

  • 0

    222. ~Lui  2017-02-25 17:04:38  host: user-94-254-178-31.play-internet.pl

    Coraz bardziej mysle o zmianie .... jasli na slasku jest tak z polaczeniami i zasiegiem to jak jest gdzies indziej ?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-86-243.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.