Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Ofensywny powrót Panasonica

Ofensywny powrót Panasonica

WitekT 14 Kwietnia 2005 10:51

0 0

Panasonic w połowie kwietnia zaczyna ofensywę reklamową najnowszego modelu telefonu komórkowego.

panasonic vs3 Najnowszy telefon VS3 reklamuje slogan Pocket 16 Million Colours, który ma zwrócić uwagę odbiorców na wyjątkowy wyświetlacz o bardzo wysokiej rozdzielczości i potrafiący pokazać aż 16 mln kolorów.

W reklamach, które obok telewizji obejmują materiały POS i outdoor, wykorzystano również hasło Ideas for life, stosowane przez Panasonic w jego kampaniach reklamowych. Spot telewizyjny opracowała hamburska agencja reklamowa Wire Advertising. Będą go emitować telewizje w kluczowych dla koncernu rynkach na różnych kontynentach: w największych krajach Europy, Rosji, wybranych krajach arabskich, RPA i w Australii.




Zobacz:
Dane techniczne i zdjęcia telefonu Panasonic VS3

Źródło tekstu: Press     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 0

    1. ~kosick  2005-04-14 16:29:00  host: dd42.internetdsl.tpnet.pl

    panasonic zawsze robił i będzie robić najgorsze telefony. co z tego że ma 16 mln kolorów im więcej telefon ma kolorów tym krócej bateria trzymie. na pewno aparat robi zdięcia w rozdzielczości 120:160 pikseli tak jak pozostałe panasonicki

  • 0

    2. ~S  2005-04-22 15:13:00  host: ip-83-238-0-80.netia.com.pl

    kosick jak nie wiesz o czym mówisz to lepiej się nie wypowiadaj

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-156-39-44.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.