DAJ CYNK

Odpowiedź T-Mobile w sprawie postępowania UOKiK

orson_dzi

Prawo, finanse, statystyki

T-Mobile wydał oświadczenie w sprawie wszczętego przez UOKiK postępowania w związku z podwyżką cen.

T-Mobile wydał oświadczenie w sprawie wszczętego przez UOKiK postępowania w związku z podwyżką cen.

T-Mobile informując klientów o planowanych zmianach warunków świadczenia usług zastosował obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa - napisał w przesłanym TELEPOLIS.PL oświadczeniu Maciej Rogalski, członek zarządu telekomu odpowiedzialny za kwestie prawne.

Jak dodał, T-Mobile poinformował zgodnie z przepisami Prawa Telekomunikacyjnego o zmianie cen świadczonych usług, z odpowiednim wyprzedzeniem, wyraźnie informując o przysługujących konsumentom w takim przypadku uprawnieniach.

Dowodem to potwierdzającym jest treść pisma wysłanego do klientów, gdzie wszystkie te informacje są zawarte. Nie można także uznać, że w pismach tych jest stwierdzenie, że jeśli klient nie zgodzi się na zmianę taryfy, to abonament telefoniczny wzrośnie. Klient w piśmie został bowiem wyraźnie poinformowany o czymś zupełnie innym, tj. przysługującym mu w takiej sytuacji uprawnieniu - napisał Rogalski.

Mecenas zapewnił, że w prowadzonym przez UOKiK postępowaniu wyjaśniającym T-Mobile będzie ściśle współpracował z Urzędem aby wyjaśnić wszystkie wątpliwości.

Zobacz: UOKiK sprawdzi czy sposób wprowadzenia przez T-Mobile podwyżki cen abonamentów był zgodny z prawem.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: T-Mobile