Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Odpowiedź T-Mobile na stanowisko UOKiK w sprawie udostępniania rozmów z konsultantami

Odpowiedź T-Mobile na stanowisko UOKiK w sprawie udostępniania rozmów z konsultantami

orson_dzi 21 Lipca 2016 17:33

5 2

T-Mobile odpowiedział na zarzuty UOKiK w sprawie obowiązku udostępniania klientom nagrań rozmów z konsultantami.



Oświadczenie T-Mobile brzmi następująco:


Już w naszym pierwszym stanowisku informowaliśmy UOKiK, że dołożymy wszelkich starań, aby nasi konsultanci udostępniali wszystkie nagrania rozmów telefonicznych z klientami. Zamierzamy również podjąć dodatkowe działania, które usprawnią proces i pozwolą na udostępnianie wszystkich nagrań na życzenie klientów.


Zobacz: UOKiK: Klienci muszą mieć dostęp do nagrań rozmów z konsultantami




Źródło tekstu: T-Mobile     

Dodaj do:

Tagi: t-mobile | uokik

w sumie: 40
  • 3

    21. ~Gosciu  2016-07-21 18:58:34  host: 188.146.37.148.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Po każdej rozmowie powinien przyjść SMS z nr identyfikacyjny rozmowy który wprowadzając na stronie można by mieć dostęp do linku do pobrania rozmowy

  • 2

    22. ~xdxdxfxo  2016-07-21 19:05:44  host: n10-10-08.opera-mini.net

    tyle pisania negatywnego o play, ale uwazni czytelnicy zauwazyli,ze jest to NAJLEPSZA SIEC. W tych negatywnych wypowiedziach chodzi o to, zebysmy nie przechodzili do Play, bo inni OP TRACĄ. Stara metoda jak świat.

  • 3

    23. ~mazur  2016-07-21 19:56:39  host: 188.146.7.168.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    To moze zmienia w koncu zasade ze nie udostepniaja nagrania po zlozeniu podpisu na umowie lub aneksie, moze uokik ich w koncu za nia dojedzie :)

  • -1

    24. ~MX  2016-07-21 21:34:43  host: erj109.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wychodzą przed szereg ponieważ z tego co mi wiadomo operator musi udostępnić klientowi rozmowę sprzedażową a nie każdą.

  • 2

    25. ~pabloki  2016-07-21 22:10:20  host: user-5-173-11-98.play-internet.pl

    niech wydadzą oświadczenie w sprawie hitu od tmobile czyli 6 GB za jedyne 30 zł.

  • 2

    26.  2016-07-21 22:43:34

    boje się tego usprawnienia ich ciekawe ile złotych bedzie kosztowało udostepnienie nagrania bo znając pazernośc T-M moga sobie za to słono liczyc

  • 2

    27. ~  2016-07-21 22:45:31  host: gaja.tpnet.pl

    T-Mobile jedyne co dobrze potrafi, to spamować esemesami, nawet tych, którzy nigdy nie wyrazili na to zgody.

  • -2

    28. ~  2016-07-21 23:41:25  host: 89-69-208-98.dynamic.chello.pl

    @19 Kosmetyczne? Nawet Gruszka po testach przyznał że było w3 a potem daleko daleko nic i dopiero play.

  • -1

    29. ~  2016-07-21 23:45:24  host: 89-69-208-98.dynamic.chello.pl

    @18 Zgadza się
    Przecież w 15 napisał że dla ludzi liczy się cena a nie jakość. Jeśli ktoś bierze pod uwagę tylko cenę i telefon ma działać byle jak ale działać za niską cenę to weźmie sim gdziekolwiek byle tanio.
    Jeśli to jest jego narzędzie pracy albo potrzebuje jakości bo dużo rozmawia to patrzy na jakość.
    A użytkownicy telepolis zazwyczaj tylko patrzą gdzie tanio
    A klakierzy z p4 zawsze na posterunku

  • 2

    30.  2016-07-21 23:45:34

    @goldenmen (26), 4 gr od każdej sekundy nagrania. ;-)

  • 0

    31. ~  2016-07-22 09:05:08  host: 188.146.36.225.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Dlaczego interwencja UOKiK dotyczy tylko 4 największych operatorów komórkowych, a co np. z kablówkami, operatorami MVNO, których część także sprzedaje abonamenty, co z alternatywnymi operatorami stacjonarnymi (działającymi w modelu BSA/WLR)?
    Co z branżą finansową, energetyczną, itd?
    Jakby tylko w W4 GSM zawierano umowy, zmieniano ich warunki przez telefon...

    Przykład spoza branży telko:
    Niecałe 2 lata temu (2014r.) jeden z 5 największych w tym kraju koncernów energetycznych (firma, która dotychczas nas obsługiwała) wmówiła mojej mamie, że po zmianie oferty na 3-letnią umowę z gwarancją cen, kWh będzie o 2 gr tańsza. Po sprawdzeniu warunków promocji (najpierw w internecie, później w dokumentach otrzymanych pocztą) okazało się, że cena jest niższa o 0,2 gr i sprzedawca doliczył nową opłatę stałą (handlową), w pierwszych miesiącach ok/ 4zł, później miała wzrastać dwukrotnie.
    Gdybyśmy nie zainteresowali się tym i nie zdążyli odstąpić w terminie, to zamiast zyskać, przepłacalibyśmy każdego roku ok 80zł...
    Wraz z odstąpieniem napisaliśmy skargę, na którą otrzymaliśmy odpowiedź, że telemarketer przedstawił wszystko zgodnie ze standardami (przedstawił wszystkie informacje, nie oszukał, itp). Oczywiście nagrania rozmowy nie udostępnili...
    Od tego czasu przestrzegam wszystkich, przed zawieraniem/zmianą umów przez telefon i każę czytać wszystkie otrzymane dokumenty.
    Dobrze, że niedługo po tym zdarzeniu - koniec 2014r. weszła nowa ustawa o prawach konsumenta. która wymaga potwierdzenia każdej umowy na trwałym nośniku, ale nie wiem, jak to w praktyce wygląda, a teraz dodatkowo UOKiK przynajmniej od kilku firm zaczął wymagać udostępniania nagrań.

  • -3

    32.  2016-07-22 09:18:25

    31 - proste - nie Ty jesteś tam szefem ;-) Postaraj się. Zrobisz w końcu ze wszystkim porządek.

  • 3

    33. ~irek  2016-07-22 09:43:03  host: user-94-254-163-137.play-internet.pl

    at 32. ty niebywały trolu znowu zaczynasz puszczać te bąki spamu ? madrusiu mysle ,ze jakbys dostał bana tu to na murach i asfalcie swoje "głebokie przemyslenia " kreda byc produkował

  • -3

    34. ~Don  2016-07-22 09:48:12  host: apn-5-60-112-39.dynamic.gprs.plus.pl

    interwencja jak interwencja. kazdy broni się sam, chociaż muszę przyznać że chyba mam dużo szczęścia bo jakoś nie trafiłem na żadną kiepską konsultantkę czy niekompetentnego i nieprzyjemnego konsultanta.. może to fakt z racji tego, że jestem w tym uproszczonym abonamencie t-mobile od niedawna. Ale ludzie z którymi rozmawiałem na temat oferty sieci byli bardzo sympatyczni a do tego szczegółowo wyjasniali mi co i jak że np nie będę musiał dopłacać za różne rzeczy do miesięcznego abonamentu, i co? i to się zgadza. a jeśli ma to się jeszcze jakoś poprawić, choć już teraz nie widzę problemu to niech tak będzie.

  • 0

    35. ~  2016-07-22 12:21:25  host: 89-74-138-153.dynamic.chello.pl

    A reszta śpi? Czemu tylko t mobile zabrało głos, wydawanie takich rozmów powinno być oczywiste wiec cała całe zamieszanie jak najbardziej jest na plus

  • 0

    36. ~K2grzech  2016-07-22 13:03:14  host: ip-89-250-201-98.rev.snt.net.pl

    Netia też nie udostępnia nagrań. Twierdzą że udostępnią tylko przed sądem.

  • 0

    37.  2016-07-22 15:19:04

    33 - jak dostanę to będziemy myśleć...

  • 0

    38.  2016-07-22 15:19:49

    Może wtedy jak większość z Was - będę pisał anonimowo, jako NIKT?

  • 0

    39. ~Baobab  2016-07-23 10:33:53  host: 89-66-151-62.dynamic.chello.pl

    Nie ma rozmowy z konsultantem jakim kolwiek, której bym nie nagrywał. ASUS zenfone Laser ma na pokładzie fabryczną Asusa aplikacje do nagrywania rozmów w automacie i ręcznie. Jakość rozmów rewelacyjna.

  • 0

    40. ~Specjalista  2016-08-01 09:23:24  host: 178235192143.bielskobiala.vectranet.pl

    @ 35 bo winny zawsze się tłumaczy zgodnie z przysłowiem - "uderz w stół a nożyce się odezwą".

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-163-173-253.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy korzystasz z publicznych hotspotów?

Inicjatywa publicznych hotspotów WiFi4EU zyskała poparcie

 

Zobacz wynik | Opinie (5)

Archiwum Ankiet