Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości "Odpicuj swoją komórę" - kolejna edycja

"Odpicuj swoją komórę" - kolejna edycja

WitekT 5 Kwietnia 2007 20:00

0 0

Każdy, kto ma ciekawy pomysł na nowy wygląd bądź zastosowanie telefonu, ma okazję zaprezentować swój projekt i wziąć udział w konkursie Odpicuj swoją komórę. Konkurs przeprowadzany jest wspólnie przez Heyah i MTV. Zeszłoroczna edycja konkursu zgromadziła blisko tysiąc prac, które oceniało prawie 100 tysięcy osób.

Wystarczy nadać komórce niepowtarzalny wygląd czy dodać nowe, niespotykane funkcje i przesłać jej zdjęcie lub film na wskazany adres. W konkursie może wziąć udział każdy, kto ma poczucie humoru i własny pomysł na telefon. Wszystkie zakwalifikowane prace zostaną zamieszczone na stronie www.heyah.pl/pimp i poddane ocenie gości serwisu. To oni, głosując na wybrane projekty, zdecydują, który pomysł jest najciekawszy. Pod koniec każdego miesiąca autorzy projektów, które zyskają największe uznanie, zostaną nagrodzeni. Dla zwycięzców Heyah przygotowała atrakcyjne nagrody: telefony Nokia 3250, iPody najnowszej generacji, doładowania. Dodatkowo najciekawsze prace zostaną zaprezentowane w specjalnym programie MTV.

W 2006 roku niemal 100 tysięcy osób oceniało prawie tysiąc zgłoszonych projektów. Zarejestrowano blisko 400 tysięcy unikatowych odwiedzin i ponad 700 tysięcy odsłon stron konkursowych.

pimppimppimp




Wśród najwyżej ocenionych prac w poprzedniej edycji znalazł się aparat, który nie tylko odpowiada za połączenia głosowe, ale także służy za piersiówkę, zapalniczkę oraz maszynkę do golenia. Oryginalnych pomysłów jest więcej wszystkie można obejrzeć w galerii prac na stronie internetowej konkursu.

Odmieniony serwis otrzymał nowy wygląd oraz udoskonaloną nawigację. Opcja sortowania i filtrowania ułatwia przeglądanie zgłoszonych prac oraz głosowanie. Bezpośrednie linki do wybranych prac pozwalają szybko przesłać je znajomym, co wspiera autorów w promowaniu ich dzieł, a to przekłada się bezpośrednio na szansę bycia najlepszym.

Szczegóły konkursu oraz zgłoszone prace można zobaczyć na stronach konkursu www.heyah.pl/pimp.

Źródło tekstu: Heyah     

Dodaj do:
w sumie: 7
  • 0

    1.  2007-04-05 20:26:09

    Głupoty nie da się skomentować:)

  • 0

    2.  2007-04-05 21:05:29

    Ciekaw jestem czy w konkursie Nokii oraz Heyah może wygrać projekt "reklamujący" np Sagema oraz PLAY'a (w odpowiednio ciekawej formie ofc.)? ;) Wątpię... ;)

  • 0

    3. ~V  2007-04-06 00:02:06  host: hyp-net-74-49.lodz.msk.pl

    skoro mozna `odpicowac' samochod lub obudowe komputera, to dlaczego nie telefon? Zabawa raczej dla mlodszej grupy wiekowej, chociaz niekoniecznie. Niektore sluchawki naprawde lepiej wygladaja po ingerencji uzytkownika z poczuciem gustu, niz takie prosto z tasmy. Dobrze jeszcze pamietam hurtowe wymiany diod w SL45 na biale i/lub niebieskie ;)

  • 0

    4.  2007-04-06 11:12:39

    ciekawy pomysł. Ale Heyah zawsze była kreatywna i się wyróżniała.

  • 0

    5. ~t-bag  2007-04-06 20:16:15  host: nat-mo2.aster.pl

    ale pomysly niezle niezle bedziemy mieli niezle wypasione telefony :-)

  • 0

    6. ~  2007-04-10 23:26:52  host: nat-mo5.aster.pl

    no tak, tylko, że teraz to heyah ma niesamowitą konkurencję w postaci play!

  • 0

    7. ~a  2007-04-17 10:22:20  host: 155-tar-5.acn.waw.pl

    hahaha jak dla mnie swietna opcja. nie kazdy lubi to samo co wszyscy :P kreatywnie :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-90-112.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.