Netia zmienia formę komunikacji z klientami na "GigaWolność". Pierwsze spoty reklamowe ruszą 7. października. Tym razem przekaz będzie nie tylko humorystyczny.
W spotach reklamowych wprowadzających nową platformę nie występuje Tomasz Kot. Głównymi bohaterami będą zwykli ludzie oraz... kolorowe kropki, czyli branding Netii. Netiowe kropki staną się integralnym elementem każdej kreacji, stanowiąc dopełnienie przedstawianej rzeczywistości, tworząc historie ludzi i wyrażając ich emocje. Całości towarzyszyć będzie muzyka czerpiąca inspirację z brzmień etnicznych.
Każdy człowiek doświadczył kiedyś tego uczucia. Duma i podniecenie, kiedy przeżywamy jakieś wydarzenie po raz pierwszy lub udaje się nam coś, co do tej pory bezskutecznie próbowaliśmy zrobić. Pierwsza jazda samochodem bez instruktora, pierwszy udany skok na desce surfingowej, telefon od wymarzonego pracodawcy, czy trzymanie na rękach nowo narodzonego dziecka. O takich chwilach mówi się, że "dodają skrzydeł". Nic dziwnego - wtedy ludzie czują się wyjątkowo wolni. Netia nazwała to uczucie GigaWolnością. Od dzisiaj jest to nowy claim marki, ale również uczucie, do którego odwoływać się będzie marka w swojej komunikacji - czytamy w komunikacie operatora.
Źródło tekstu: Netia
A ja korzystam z różnych rodzajów płatności i ciul ci do tego buraku :D
po prostu patrza co wysylasz, szyfrowanie nie ma znaczenia, sproboj zrobic cos nielegalnego, np. nap ...
Co roku ten sam bełkot, jak bym mógł slajdy bym wam wkleił
To dajcie mi te "zaledwie" 2899zł... Jak będzie kosztować z 1200zł to będzie w miarę niedrogo.
A gdzie podwarszawski WAWTEL 950/450 ?