DAJ CYNK

Od 7. października w Netii GigaWolność zamiast Kota

LuiN

Wydarzenia

Netia zmienia formę komunikacji z klientami na "GigaWolność". Pierwsze spoty reklamowe ruszą 7. października. Tym razem przekaz będzie nie tylko humorystyczny.

Netia zmienia formę komunikacji z klientami na "GigaWolność". Pierwsze spoty reklamowe ruszą 7. października. Tym razem przekaz będzie nie tylko humorystyczny.

W spotach reklamowych wprowadzających nową platformę nie występuje Tomasz Kot. Głównymi bohaterami będą zwykli ludzie oraz... kolorowe kropki, czyli branding Netii. Netiowe kropki staną się integralnym elementem każdej kreacji, stanowiąc dopełnienie przedstawianej rzeczywistości, tworząc historie ludzi i wyrażając ich emocje. Całości towarzyszyć będzie muzyka czerpiąca inspirację z brzmień etnicznych.

Każdy człowiek doświadczył kiedyś tego uczucia. Duma i podniecenie, kiedy przeżywamy jakieś wydarzenie po raz pierwszy lub udaje się nam coś, co do tej pory bezskutecznie próbowaliśmy zrobić. Pierwsza jazda samochodem bez instruktora, pierwszy udany skok na desce surfingowej, telefon od wymarzonego pracodawcy, czy trzymanie na rękach nowo narodzonego dziecka. O takich chwilach mówi się, że "dodają skrzydeł". Nic dziwnego - wtedy ludzie czują się wyjątkowo wolni. Netia nazwała to uczucie GigaWolnością. Od dzisiaj jest to nowy claim marki, ale również uczucie, do którego odwoływać się będzie marka w swojej komunikacji - czytamy w komunikacie operatora.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Netia

Tagi: netia