Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Od 1. grudnia parkowanie w Warszawie bez mPay

Od 1. grudnia parkowanie w Warszawie bez mPay

Q! 30 Listopada 2011 14:36

0 0
Od 1. grudnia mPay nie będzie już obsługiwać systemu płatności za parkowanie w Warszawie. Zastapi go firma FMS Media z systemem mobiParking.

Obsługa nowego systemu możliwa będzie za pomocą wiadomości SMS, kodów USSD lub automatycznego biura obsługi. Dwa ostatnie kanały dostępu zostaną włączone 1. grudnia.

Pozostałe środki pieniężne zgromadzone na kontach użytkowników mPay pozostaną do wykorzystania na inne usługi i płatności oferowane przez system lub zostaną wypłatcone na wskazane przez użytkownika konto bankowe.


Źródło tekstu: mPay, FMS Media, wł     

Dodaj do:
w sumie: 54
  • 0

    37. ~Maciek  2011-12-02 15:14:09  host: v08-16.opera-mini.net

    Do 32: Skoro dobiegały końca umowy z trzema (!!!) operatorami to dlaczego rozpisano przetarg tylko na jednego operatora!? to raz, dwa, to dlaczego w opisie sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w postępowaniu przetargowym nie wpisano, aby Wykonawca miał wiedzę i doświadczenie przy pobieraniu opłat z wykorzystaniem telefonu komórkowego z zastosowaniem kodów USSD, internetu oraz SMS? To wygląda tak jakby chciano aby wygrała firma która NIGDY nie świadczyła usług za pomocą kodów USSD oraz internetu. I TAKA WYGRAŁA. BEZ DOŚWIADCZENIA. Dlaczego w warunkach przetargu nie zawarto informacji, że aktywacja usługi oraz sprawdzenie salda dla użytkowników ma być za bezpłatne? Też bardzo dziwne. I na koniec oszczędź sobie komentarzy w stylu "ustawa jest trudną lekturą" bo może jest trudne dla Ciebie.

  • 0

    38. ~Maciek  2011-12-02 15:17:49  host: v08-16.opera-mini.net

    Do 36: dali 400 zł bo i tak za każdego wysłanego sms użytkownik musi zapłacić 25 groszy. Nawet za sprawdzenie salda. No i mobiParking obsługuje tylko sms premium!!!

  • 0

    39. ~bartolomeu  2011-12-02 17:01:10  host: apn-77-114-216-146.dynamic.gprs.plus.pl

    dokladnie. wykonawca nie ma w ogole doswiadczenia w tego typu uslugach. na dodatek umozliwianie korzystania z trzech form platnosci to tylko przykrywka - java dziala tylko na wybranych telefonach, a kody ussd tylko w playu - ma to na celu zmarginalizowanie tych technologii i zmuszenie uzytkownikow do korzystania z trzeciej opcji - smsow premium, na ktorych wwykonawca zarabia! plus "promocyjne, bezplatne" ussd jest zwyklym mydleniem oczu - do tej pory bylo zawsze bezplatne!!!, a z regulaminu wynika, ze korzystanie z tej funkcji bedzie odplatne!

  • 0

    40. ~Maciek  2011-12-02 21:27:50  host: 178235203186.unknown.vectranet.pl

    juz nawet na fejsie podali cenę za kody USSD - 2 zł miesięcznie. Ręce opadają.

  • 0

    41. ~Francik  2011-12-02 21:58:03  host: 80.54.99.1

    Potwierdzacie więc, że teraz będą dodatkowe opłaty za SMS premium. 2,45 zł miesięcznie? I to niezależnie czy parkuję czy nie. Rocznie prawie 30 zł dodatkowych kosztów telekomunikacyjnych. Nie ma to jak przedsięwzięcia publiczno-prywatne :-(

  • 0

    42. ~  2011-12-03 13:24:54  host: host-80.54.253.23.smlw-legionowo.pl

    To jest jakiś straszny przewał. Parkowanie przez internet nie działa. To samo przez USSD. Jedna wielka porażka. Z firmą FMS Media nie ma kontaktu. Wysyłają za to SMS-em automatycznie komunikaty, których nie realizują. Skandal! Żądam powrotu Mobiletu!!!!!!!

  • 0

    43.  2011-12-05 13:35:20

    @32: Jakim cudem w III wygrała firma, która zaoferowała prowizję na poziomie 1000 razy mniejszym niż konkurencja? Przecież takie oferty się odrzuca!

  • 0

    44. ~jameson  2011-12-05 13:52:44  host: apn-95-40-172-124.dynamic.gprs.plus.pl

    takim, ze kazdy sobie rzepke skrobie. a my za to placimy:(

  • 0

    45. ~prawnik ;)  2011-12-05 17:10:18  host: 83-238-13-157.ip.netia.com.pl

    ja podszedlem do spr neutralnie: i musze powiedziec ze trzeba być idiota aby mówić - że mobiParking czy jak tam sie zwie, pobiera oplaty za sms premium - jakie tam premium jak ten sms kosztuje 0,25gr ?? premium - to smsy od pozwyzszonej platnosci (dla niewtajemniczonych) ja bym potraktowal ten kanal sms jako po prostu cos dodatkowego a nie glowna forme korzystania bo np. przy oplaceniu pakrowania na godzine -to sie smsem nie oplaca placic :/ juz bardzije oplaca sie z USSD (jesli wszystkie beda dzialac) bo zaplaci sie tego (niejasno wytlumaczonego) abonamenciku 2zł z groszami i sie korzysta... albo z aplikacji mobilnej (gdy tylko bedzie na iPhone i Androida) swoja droga prawo prawem, tak samo prawo zamowien publicznych - nie wazne czy ktos mial doswiadczenie ,czy bylo wymagane czy nie, skoro tak niektorzy wypisuja w wielkim uznaniu o mpay to proste pytanie: zakladajac ze mpay mial super doswiadczenie, mega technologie itp. to dlaczego nie zlozyl oferty na wszystkie 3 technologie?? ha? gdyby zlozyl i dal najtansza stawke w przetargu - wygralby, tak sie jednak nie stalo... miejcie wiec pretensje do mpaya co do tych kwot 400zl itp. to chyba tutaj chodzi o kwoty miesieczne abonamemntu jakby dla miasta a nie kwoty wynagrodzenia na 2-3czy 4 lata - - nie jestem pewien, ale tak mi sie wydaje po tym co wyzej przeczytalem... swoja droga to radze co niektorym zastanaowic sie jak ostro pisza, poniewaz to ze jestesmy w internecie nie jestesmy bezkarni... ;)

  • 0

    46. ~tobiasz  2011-12-06 13:14:49  host: 87-207-141-255.dynamic.chello.pl

    no ja p*******e nie potrafię doładowac konta, dzwonię do nich-echo, na fb pisze - kasują. Przecież to jest jakby firma córka miasta ! I miasto powinno sprawować kontrolę nad wykonawca swoich celów statutowych ! Kładę lachę, jak dostanę mandat to go odeslę do miasta, niech sami płaca za swoją niekompetencję !

  • 0

    47. ~marek  2011-12-06 13:25:01  host: 46.205.120.87.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Do 45: jak mozesz obrazac innych nie majac wiedzy o tym co piszesz? To jest sms premium poniewaz 1. Przy parkowaniu z mobiparking smsy nie ida z pakietu tylko osobnej puli a przez to nie mozna wykorzystac np. Darmowych smsow 2. Numer 82xxx jest platny i czesc z tych pieniedzy dostaje mobiparking 3. Jak przy rachunku 400,00 nawet miesiecznie chcialbys utrzymac firme :) Nastepnym razem proponowalbym bardziej zglebic temat zanim zaczniesz rzucac inwektywami...

  • 0

    48. ~Adam  2011-12-06 13:30:38  host: 87-207-149-98.dynamic.chello.pl

    ZDM wprowadza monopol, a twierdzi, że nie wprowadza. Na stronach ZDM pojawiły się fałszywe informacje: -po pierwsze nowy system, miał oferować wszystkie usługi oferowane przez stare, a nie oferuje - kłamstwo nr 1 -po drugie, zastąpienie trzech operatorów jednym i twierdzenie że to nie monopol to kłamstwo nr 2

  • 0

    49. ~Francik  2011-12-06 22:47:01  host: 80.54.99.1

    Do Państwa z ZDM - czy USSD w Plusie będzie działało? Jeżeli nie, to na czym polegała poprawa obsługi mieszkańców? Czy ktoś zadał jakieś podstawowe pytania oferentom? Czy w warunkach przetargu określono jakieś wymagania?

  • 0

    50. ~bono  2011-12-07 11:37:38  host: apn-95-41-42-44.dynamic.gprs.plus.pl

    wlasnie...zdm oszukuje mieszkancow warszawy korzystajacych z mobilnego placenia za parkowanie. http://www.zdm.waw.pl/parkowanie/parkowanie-z-wykorzystaniem-tel efonu-komorkowego.html - gdzie to dzialajace ussd w plusie i orange sie pytam!

  • 0

    51. ~ostrPrague  2011-12-07 13:48:48  host: host8925228254.bsi.3s.pl

    kpina, dzisiaj wyskoczyło mi pytanie o jakiś PIN !!! Jaki pin, cudowny system. Jak już zrobiliście kopie Skycash, to użyteczność też trzeba było wziąść a nie tylko oprawke !

  • 0

    53. ~mP  2011-12-08 16:56:33  host: 83-238-13-157.ip.netia.com.pl

    pozdrawiamy mPa... oraz moBil.... którzy w ramach zemsty kopią pod nami dołki ;)

  • 0

    54.  2011-12-08 17:05:00

    53: pewnie gdyby Wasz system działał normalnie, to nie byłoby tego kopania...

  • 0

    55. ~ejcie  2011-12-09 12:26:28  host: apn-95-40-68-37.dynamic.gprs.plus.pl

    ciekawa lektura dziennikarza wyborczej: http://samcik.blox.pl/2011/12/Glupota-bezmyslni-urzednicy-zniech ecaja-do.html

  • 0

    56. ~all  2011-12-12 10:00:24  host: 194.181.93.161

    Witam, nie wiem dlaczego nikt nie porusza tej sprawy, ale jak dla mnie, przetarg dziwny (nie chcę mówić, że śmierdzi). Szukałem w serwisach, czy ktoś coś pisze na ten temat. Ale cisza! Jakby "nic się nie stało". Dodam, że nie jestem z nikim powiązany kapitałowo, a jedynie korzystałem z usług najpierw SMS Parking, a potem mPay. Więc piszę jako klient. I jako klient stwierdzam, że: 1. nie działa USSD obecnie. Był to zasadniczy powód, dla którego zacząłem korzystać z mPay. Wysłanie SMSa kilka razy dziennie, aby zatrzymać i uruchomić parkowanie, kosztuje ilość akcji x 50gr. Na stronie SMS Parking nie ma zbyt wiele inf. o tym. W sumie to rozumiem, że nie opłaca się włączać USSD w takim wypadku. 2. Dziadostwo na każdym kroku - zarejestrowałem firmę do usług SMS Parking, dostałem w odpowiedzi mail z adresem strony internetowej (tylko!, bez tematu, potwierdzeni itd...). Po co? - po wejściu na stronę, pierwszy komunikat jaki jest odnośnie parkowania, to że jeśli nie działa USSD, użyj SMS. - jest też IVR, który zdaje się jak nie ma środków, zwraca błąd "o braku możliwości realizacji połączenia". Nie można dodać komunikatów jakichś ludzkich? Może też dlatego nie działa USSD (bo brak środków). 3. doładowanie środków następuje po 2 dniach! Pomijam możliwość użycia Mastercarda w mPay, ale można było doładować on-line portmonetkę. 4. Na koniec, po co Warszawie monopol jednej firmy? Rozumiem, że nikomu z ZDM nie zależy, aby w centrum parkowało się łatwo i lekko. Ale zastosowana metoda jest w moim odczuciu bezczelnością! pozdrawiam, Artur

  • 0

    57. ~PRzemek  2011-12-14 11:41:11  host: nat-tor2-84.aster.pl

    Jak człowiek zdążył się przyzwyczaić do jednego rozwiazania (mpay) to teraz stoi jak debil przy tym parkomacie i sie zastanawia skad tu wziac drobniaki bo reszta nie dziala. Czy to miasto pomysli czasem o tym, ze ludzie maja na glowie inne problemy niz poznawanie co i rusz nowych systemow ???

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-213-149.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.