Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Obsługa klientów Orange w Internecie - 7 minut na rozwiązanie sprawy

Obsługa klientów Orange w Internecie - 7 minut na rozwiązanie sprawy

LuiN 29 Listopada 2012 09:00

0 0

W ciągu 12 miesięcy zespół ekspertów na Facebooku obsłużył ponad 22 tys. klientów Orange, a średni czas rozwiązania sprawy opisanej na tablicy profilu Orange Polska trwał 7 minut.

W Orange Polska powstała grupa profesjonalnych doradców, którzy są obecni na forach, blogach, Facebooku odpowiadając na pojawiające pytania i rozwiązując sprawy zgłaszane przez Internautów.

Na Facebooku z Orange Polska jest już ponad 1,1 mln Internautów i tu narzędzia ich obsługi są najbardziej rozbudowane. Internauci znajdą tu "doradcę oferty", który w ciągu 1 minuty zaproponuje najlepsze dla nich rozwiązanie.

Mają też możliwość skorzystania z formularza kontaktowego by zgłosić swój problem lub w zakładce "zrób to sam" samodzielnie sprawdzić np. stan płatności czy plan taryfowy. Mogą również poprosić o pomoc czy radę Orange Ekspertów (na video czacie rozwiązanie sprawy trwa ok. 8 minut) lub społeczność w aplikacji "daj mi radę".




W efekcie, spośród wszystkich profili telekomunikacyjnych, to właśnie na fanpage’u Orange Polska konsumenci zadają pytania najchętniej - czytamy w komunikacie Orange.

Dla młodszych klientów w wieku około 20 lat, profil Orange Polska stał się jednym z wiodących kanałów kontaktu z firmą. Co ważne, aż 92% osób uznało, że obsługa przez Orange Ekspertów na Facebooku jest satysfakcjonująca.

Dużą popularnością wśród internautów cieszy się również kanał wideo "pomoc Orange" na YouTube, gdzie krótkie filmy instruktażowe, wyjaśniające jak działają usługi sieci, zostały obejrzane już 150 tys. razy . Na portalu orange.pl działa z kolei "forum pomocy technicznej" (ponad 11 mln odsłon). Tu miesięcznie pojawia się 550 bardzo różnych wątków, a klienci uzyskali 42 tys. odpowiedzi.

Źródło tekstu: Orange     

Dodaj do:
w sumie: 17
  • 1

    1. ~  2012-11-29 09:26:55  host: v08-15.opera-mini.net

    Zalew niezadowolonych klientów na facebooku i forach :-) w sumie to dobrze daleko im do ideału.

  • 2

    2. ~niunios  2012-11-29 09:34:07  host: bac122.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hip hip hurra ciekawe co będzie jak się staże skończą ;) Jako pracownik tej firmy widze bardzo szybko postępujący rozkład narzekającego na najniższe ceny usług w państwie o najniższych zarobkach w Unii. Nawet wymagania spadły jeśli chodzi o np. stanowisko konsultanta z wyższego na średnie bo co się dziwić nikt nie chce robić za minimum plus czasami nierealna i dosyć niska premia z której co pół roku coś jest ucinane w firmie stosującej bardzo często mobbing i mającej baaaaardzo wysokie wymagania w stosunku do pracownika testy, tajemniczy klient(audyty), wizyty i mającej absurdalną liczbę usług w sprzedaży, czekam kiedy wprowadzą kebaba jeszcze . A już o dealerach nie wspominając gdzie jawnie są kierowane pogróżki do pracowników a konsultant musi się martwić 3-4 lata wstecz to co sprzedał bo w wypadku burdelu panującego w tej firmię są obciążani ci którzy to sprzedali a nie ci którzy rozliczają np. terminale, modemy do wymiany. Pracuje tam 4,5 roku z czego 3 miesiące byłem na czarno zatrudniony a wypłacano mi pensje netto po odliczeniach, powinienem 2 lata temu *** bo już wtedy się kończyły normalne czasy w tej firmie teraz intensywnie szukam jak znajdę zwiewam bez zastanowienia się. Ale firma narzeka no bo trzeba wysłać dywidendę do Francji

  • 0

    3. ~crizs  2012-11-29 09:41:33  host: ip-37-209-136-14.free.aero2.net.pl

    Wredniak sieje ploty! Wszystkie sieci zatrudniają optymalną liczbe pracowników. Play obsługuje z powodzeniem za pomocą online. Plus jest dobry tylko w salonach, pozostale kanały dostępu są blade. Tdebile karciazy mają w nosie. Wredniak tylko ukrywa akcjami burdel po dawnej sieci idea. Ot taka kampania ...

  • 1

    4. ~  2012-11-29 10:26:30  host: 77-255-16-111.adsl.inetia.pl

    fejsbuk srejsbuk, po to operator ma swoją stronę internetową, aby to właśnie jej używać jako kanał komunikacji, a nie mnożyć te sposoby siejąc tylko zamęt

  • 1

    5. ~X  2012-11-29 10:27:47  host: mailhost.provident.pl

    Szkoda że nikt nie myśli o czasie klienta, jaki poświęci na znalezienie i zrobienie tego co konsultanta zrobiłby w dwa razy krótszym czasie - jak samoobsługowe kasy w tesco, kasjerce zeskanowanie 30 produktów zajmuje 2,5 minuty, podczas gdy klient robi to w 7 minut. Zanika kontakt między ludzki - jest taniej dla firmy, ale czy zysk jest nadal?

  • -1

    6. ~Kamil  2012-11-29 10:39:27  host: v51-09.opera-mini.net

    Nie raz od orange na fb otrzymałem pomoc nie to co u plusa każą pisać na bok gdzie odpowiedź otrzymuje się po kilku dniach dziś drugi dzień awarii w plusie nie działają krótkie kody ani internet w telefonie porażka czas najwyższy zmienić sieć :/

  • 1

    7. ~  2012-11-29 10:53:05  host: v08-15.opera-mini.net

    6, Świetnie błachostki od ręki mogą załatwić na FB natomiast ja z reklamacją nie działającej z winy operatora usługi czekałem 2 tygodnie na odpowiedź przez e-BOK Orange.

  • 1

    8. ~abc  2012-11-29 10:53:17  host: ip-37-209-136-85.free.aero2.net.pl

    ciekawe bo aero net dziala. A to tez powiazane z plusem?

  • 1

    9. ~M  2012-11-29 11:01:10  host: v42-16.opera-mini.net

    Tak krótko? To chyba coś w stylu: "brak możliwości technicznych, do widzenia".

  • 1

    12. ~endrju  2012-11-29 11:43:09  host: public25949.xdsl.centertel.pl

    Nie ma się czym chwalić, że na napisanie kilku krótkich słów: "dziękujemy za zgłoszenie, nasz dział techniczny się tym zajmie" potrzeba aż 7 minut...

  • 1

    13. ~Tomek  2012-11-29 12:13:07  host: apn-95-40-194-77.dynamic.gprs.plus.pl

    A w salonach po godzinie i dwie się czeka, ale kogo to, systemy ciągle nie działają, na 4 stanowiska 1 konsultantka, dodatkowo tylko od usług orange, ale już nie TP, połowę spraw tylko w salonach Orange. Najważniejsze, że srajbuk działa jak potrzebujesz rozwiązać problem braku 1gr

  • 2

    14.  2012-11-29 12:26:51

    Olykolego autorze- to bardzo fajnie że zamieściłeś tekst sponsorowany bez żadnego komentarza. Ciekawe kiedy technika w Orange dojdzie do tego, ze na e-mail podsumowujący rozmowę będzie można odpowiedzieć - bo na dzień dzisiejszy odpowiedź trafia w kosmos. Może nawet dojdzie do tego, że po 8 dniach od zamówienia usługi (na Biznes Linii), numer zgłoszenia będzie juz w systemie i mozliwe będzie automatyczne sprawdzenie stanu realizacji- bo jak na razie konsultantka potwierdza zlecenie w trakcie realizacji a system wyrzuca "nieprawidłowy numer zgłoszenia".

  • 2

    15. ~STP  2012-11-29 13:02:13  host: gw4.sbmec.pl

    G**** prawda. Nic jeszcze nie załatwili w 7 minut na fejsbuku!!! Co najwyżej, jak kilka osób już napisało, czasami głupio napiszą "dziękujemy za zgłoszenie". Ale to tylko wtedy, gdy sprawa jest banalna. Bardziej złożonych tematów, nawet nie podejmują i na nie nie odpisują. Kanał komunikacji Orange na fejsbuku, to dno, jak w wielu innych korporacjach!

  • 0

    16.  2012-11-29 13:14:25

    14, Koriolan - teksty sponsorowane zawsze mają u nas wyraźnie ten fakt zaznaczony. Tu masz informację z biura prasowego Orange, oskrobaną z przesadnych ochów i achów.

  • 0

    17. ~  2012-11-29 19:12:42  host: ip-78-30-103-113.free.aero2.net.pl

    cyt. "zespół ekspertów na Facebooku" - a to dobre :-D dla pocieszenia w play trzy tygodnie trzeba czekać aby na dowolne zgłoszenie zrobili kopiuj-wklej żeby zarejestrować numer...

  • 0

    18. ~Andrzej  2012-11-29 19:30:04  host: public112634.cdma.centertel.pl

    Nieprawda. Zgłosiłem sprawę, minęło nie 7, a ponad 70 min i nic. Zobaczę co będzie za 7godzin, a później 7 dni, a może 7 tygodni?

  • 0

    19. ~zlotowinfo  2012-11-30 09:29:38  host: 77-45-37-171.sta.asta-net.com.pl

    3 miesiące się męczyli z reklamacją po kradzieżach niezamawianą usługą halogranie w międzyczasie dwa zgłoszenia do uokik i uke i trzeba znów zgłosić bo na jednym numerze nadal nie oddali, bo nie mam puk to ich *** obowiązek oddać co ukradli

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-166-89-1.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.