Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości O2 - to nie my…

O2 - to nie my…

LuiN 16 Kwietnia 2008 17:10

0 0

Przedstawiciele sieci O2 ustosunkowali się do fali narzekań jej użytkowników na ograniczone do 128 kb/s połączenia 3G. Operator twierdzi, że winny sytuacji jest błąd systemowy.

O wybiórczym ograniczeniu prędkości Internetu w O2, uzależnionym od wielkości rachunków, szerzej pisaliśmy w tej wiadomości. Wczoraj O2 zaprzeczyło spekulacjom na temat profilowania szybkości Internetu w zależności od wielkości opłat. Winą zaistniałej sytuacji obarczony został błąd systemowy, który spowodował trudności w dostarczaniu pełnych prędkości mobilnego Internetu.




Usterka ma być usunięta jeszcze w tym tygodniu. Jak twierdzi O2, utrudnienia dotknęły jedynie niewielkiej części użytkowników sieci 3G, którzy zamiast do 384 kb/s w technologii 3G i zwykle do 1,3 Mb/s przy użyciu HSDPA, osiągali transfery nie większe niż 128 kb/s.

Źródło tekstu: The Register, wł     

Dodaj do:
w sumie: 7
  • 0

    1. ~znawca  2008-04-16 17:41:49  host: atropos.tpi.pl

    Czyli jeśli nie O2 to kto się pytam, kto jest winien i kto poniesie koszty tej usterki?

  • 0

    2.  2008-04-16 18:23:13

    #1. zaplaci "blad", znaczy pewnie wygeneruja kolejny, ktory dopisze cos ludziom do rachunku ;)

  • 0

    3.  2008-04-16 18:39:55

    Pewnie nikt nie zapłaci. Nagrodę dostanie ten, kto ów błąd usunie, haha.

  • 0

    4. ~berdys  2008-04-16 18:45:07  host: ip-89-174-40-53.multimo.gtsenergis.pl

    ciekawe kto dostanie premie za "modernizacje" orange.pl ;) ( Aktualnie pracujemy nad modyfikacją systemów informatycznych. Ruszamy dzisiaj po godz. 22:00.) Pierdu pierdu. Posypalo sie a nie zadna modernizacja ;) Plus "modernizuje" niezauwazalnie ;) Era tez nie miala takich padow... przynajmniej nie pamietam..

  • 0

    5. ~ksad  2008-04-16 20:09:21  host: dynamic-78-8-87-38.ssp.dialog.net.pl

    berdys: w Erze przez ostatnich 8 dni nie działało internetowe biuro obsługi: nieaktywnych było kilka zakładek serwisu. A w Plusie system od czasu do czasu wyzerowuje saldo, dzięki czemu nie są zwracane np. nadpłacone pieniądze (z uznanych reklamacji).

  • 0

    6. ~09.09.2009  2008-04-17 00:19:17  host: ems95.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czadowo, jak zwykle winne są wszystkiemu krasnoludki, globalne ocieplenie i taniec godowy pingwinów.

  • 0

    7.  2008-04-17 15:45:39

    Dziwne tylko, że błąd pomylił sie w słuszną stronę, tj. tych mało płacących:) Sprytny ten błąd:)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-90-112.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy odporny na zachlapanie smartfon do 1200 zł to:

10 najlepszych smartfonów z odpornością na zachlapanie do 1200 zł (lipiec 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (1)

Archiwum Ankiet