Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Numer warty zapamiętania

Numer warty zapamiętania

LuiN 25 Sierpnia 2008 14:24

0 0

Aby zastrzec utraconą kartę płatniczą dowolnego banku, wystarczy znać tylko jeden numer telefonu - Centrali Kart Kredytowych - 9584.

Wiedzieliśmy, że pomysł stworzenia jednego ogólnopolskiego centrum pomagającego zastrzec karty płatnicze będzie przysłowiowym strzałem w dziesiątkę. Każdego dnia przekonują się o tym kolejne dzwoniące do nas osoby. Zapamiętanie tylko jednego, czterocyfrowego numeru - 9584 - jest bardzo łatwe i użyteczne, bo przecież każdemu posiadaczowi karty może się przydarzyć konieczność jej szybkiego zablokowania - mówi Grzegorz Głowacki, Prezes Centrali Kart Kredytowych.

Dotychczas zastrzeżenie zgubionej czy skradzionej karty płatniczej wiązało się z koniecznością zapamiętania długiego numeru telefonu jej wydawcy lub własnego banku. Niemal każdy z nas ma tak naprawdę kilka kart, więc aby czuć się bezpiecznie, powinniśmy znać kilka różnych numerów.




Po podaniu nazwy banku lub wydawcy karty, konsultant Centrali przekieruje połączenie do właściwej jednostki w celu natychmiastowego zastrzeżenia utraconej karty. Całe to rozwiązanie od strony technologicznej bazuje na hostowanym systemie obsługi klienta call center, wdrożonym przez Datera SA.

Hostowany system callcenter FreecoNet to uniwersalne rozwiązanie pozwalające na stworzenie profesjonalnego działu służącego do masowego kontaktu telefonicznego z klientami.

Źródło tekstu: FreecoNet     

Dodaj do:
w sumie: 18
  • 0

    1. ~partyzant  2008-08-25 14:31:42  host: chello089077096027.chello.pl

    Świetna sprawa, popieram wszelkie rozwiązania ułatwiające życie konsumentom. Pytanie tylko, jak system sprawdzi się w praktyce.

  • 0

    2. ~  2008-08-25 14:35:55  host: nat-18.ghnet.pl

    No i co stego. Czy jezeli komus zginie karta, gdzie zadzwoni ... do posrednika czy do banku. Wiec takie uslugi sa o dupe rozbic.

  • 0

    3. ~RaideR  2008-08-25 14:43:14  host: 213.25.189.50

    spoko pomysł, oby takich więcej! :) Myślę też, że szanse na sukces spore bo każdemu bankowi będzie zależeć na tym, żeby to sprawnie działało :D

  • 0

    4. ~kaos  2008-08-25 15:28:04  host: buh110.internetdsl.tpnet.pl

    aby jeszcze kasjerzy sprawdzali w jakis sposob poprawnosc podpisu przy transakcji, a ludzie zrozumieli ze to wazne to byloby jeszcze lepiej. Ale offtop ;]

  • 0

    5. ~pogromca głupoty  2008-08-25 15:54:11  host: eae131.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Najbardziej podoba mi się ten komentarz: "No i co stego. Czy jezeli komus zginie karta, gdzie zadzwoni ... do posrednika czy do banku. Wiec takie uslugi sa o dupe rozbic." Człowieku, jak ty piszesz ? Zobacz jakie orty robisz...W dodatku piszesz głupoty jakich mało. Może dla ciebie zapamiętanie 3 numerów do 3 różnych banków nie sprawia problemów, ale wątpię...szczególnie po tym jak napisałeś "stego" aż mi ręce opadły. Do twojej świadomości piszę się "z tego"

  • 0

    6. ~qqq  2008-08-25 17:11:00  host: abec93.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a nie lepiej zeby na karcie była twoja fotka

  • 0

    7. ~bledos  2008-08-25 19:05:38  host: 078088096073.lom.vectranet.pl

    Tak, tylko jedno male ale... Ale Play ma zablokowane czterocyfrowe... Nie kazdy, jak ja, ma wiecej niz jeden telefon w jednej sieci, ale jesli jest to P4 to jest problem... Choc w najblizszym czasie ma sie to zmienic...

  • 0

    8. ~yesh  2008-08-25 22:13:55  host: moz.telnet.krakow.pl

    jak się ma czas żeby czekać aż łaskawy konsultant podniesie słuchawkę w ING przez 15 min, to pare minut na znalezienie numeru różnicy nie robi. Zwłaszcza jak dzwonisz z Budapesztu i roaming sieje spustoszenie na Twoim koncie. Paranoja..

  • 0

    9. ~guregori  2008-08-25 22:28:06  host: akb7.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale ile kosztuje połączenie? I kto ustalił taki koszt połączeń z takimi numerami?

  • 0

    10. ~ksad  2008-08-25 22:38:53  host: dynamic-62-87-206-35.ssp.dialog.net.pl

    Ten numer funkcjonuje od dość dawna i funkcjonuje dobrze. Jest naprawdę niezbędny, zwłaszcza dla osób z wieloma kartami, które trzymane są np. w jednym portfelu... Różne rzeczy bowiem się zdarzają.

  • 0

    11. ~*,,*  2008-08-26 08:13:38  host: mastiff3.strazgraniczna.pl

    Play nie ma zablokowanych numerów 4 cyfrowych - przed chwilą dzwoniłem: jeśli zgubiłeś kartę naciśnij 1, jeśli masz inny problem zadzwoń do swojego banku - numer jest na odwrocie karty.

  • 0

    12. ~j  2008-08-26 08:18:50  host: 77-253-95-93.adsl.inetia.pl

    A jaki jest koszt połączenia z tym numerem? Czy aby nie 10 zł plus VAT?

  • 0

    13. ~niegluptasek  2008-08-26 09:51:43  host: bok66.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To moze do masarnii zadzwonimy ? - tam tez przy okazji dobrej woli , ktos moze w naszym imieniu zglosic zastrzezenie kart. Co Wy na to ? ROTFL (kto jest administratorem danych, na jakiej podstawie ktos trzeci ma wiedziec wszystkie dane dot. moich kart etc etc). Oj gluptaski gluptaski ...

  • 0

    14. ~  2008-08-26 09:53:25  host: bok66.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2: Masz racje w tym co mowisz.

  • 0

    15.  2008-08-26 09:54:09

    niegluptasek: a może tak ciut więcej czytania ze zrozumieniem? ;) Oni nie proszą Cię o podanie numeru karty, tylko banku-emitenta karty i Z JEGO CENTRUM Cię łączą...

  • 0

    16. ~olo  2008-08-26 09:57:30  host: cpe-14-05-stinger.kracen.hor.net.pl

    co do opłat mają cos takiego na stronie: "Jaki jest koszt połączenia z numerem 9584? Jest to koszt połączenia lokalnego według taryfy operatora telefonu, z którego wykonywane jest połączenie. Pozostałe koszty rozmowy telefonicznej, również tej do banku ponosi Centrala Kart Kredytowych."

  • 0

    17.  2008-08-26 14:08:48

    Przez kogo jest sponsorowana ta Centrala?

  • 0

    18. ~Chris  2008-08-31 23:16:33  host: aez30.internetdsl.tpnet.pl

    Czy w roamingu ten numer też będzie działać?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-80-137-168.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.