Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowy wystrój salonów Orange

Nowy wystrój salonów Orange

LuiN 23 Kwietnia 2010 07:49

0 0

orange salony Agencja Walk The Line przygotowała dla Grupy TP projekty odświeżonego wystroju oraz rearanżacji ekspozycji produktów i usług oferowanych w salonach Orange oraz salonach sprzedaży TP.



Nowa wizualizacja ma na celu uczynienie ekspozycji jak najbardziej przyjazną dla klientów. Wdrożenie poprzedzono badaniem preferencji konsumenckich. Cały projekt jest obecnie realizowany w większość punktów sprzedaży Grupy TP.


Walk The Line jest częścią grupy marketingowej Walk Group.




Źródło tekstu: Walk The Line     

Dodaj do:
w sumie: 16
  • 0

    1. ~ksad  2010-04-23 08:05:49  host: wapgw3.wapgw.era.pl

    Na to zawsze jest forsa...

  • 0

    2.  2010-04-23 08:11:23

    zajmuja sie wystrojem salonow, a moze lepiej byloby poprawic oferte... Orange jak ty chcesz zostac liderem. Mam nadal telefon w Orange od 10 lat ale jak czytam o tym, ze maja zostac znowu liderem pod wzgledem przychodow i klientow a potem serwuja prawie niezmienione oferty to az lapki opadaja.

  • 1

    3.  2010-04-23 08:32:47

    Niech mi powie cała ta agencja czym ta wizualizacja się różni od aktualnej ? Jak dla mnie jest to identyczne.

  • 0

    4. ~mirekb  2010-04-23 08:35:09  host: hii126.internetdsl.tpnet.pl

    no tak..ekrany,wszędzie ekrany,nastepnie aromaterapia (energetyzujacy zapach pomarańczy w każdym lub większości salonów),niezłe blondyny lub przeopaleni kolesie.. tylko odciągnąc od meritum ;-))

  • 0

    5. ~rabarbar  2010-04-23 08:44:21  host: dynamic-78-8-67-204.ssp.dialog.net.pl

    Podwyższyli kasę za pakiet 1000min to mogli sobie wizualizowac :D:D:D

  • 0

    6. ~przmo  2010-04-23 08:44:39  host: adsn116.neoplus.adsl.tpnet.pl

    juz sie agenci cieszą :) , dajcie zarobic a potem zmieniajcie wizualizacje !!!!

  • 0

    7.  2010-04-23 08:45:05

    A niech to PELIKAN kopnie, DELFINA z rzędem temu który znajdzie 5 różnic ze starą wizualizacją. Spójrzcie szybko niczym PANTERA i odpowiedzcie ;0). Dla agencji i pracowników marketingu Orange nadchodzą złote czasy. KONIEC WALKI O KLIENTA OFERTĄ CYRK MARKETINGOWY CZAS ZACZĄĆ! ;-D

  • 1

    8. ~J  2010-04-23 08:46:41  host: yk170.internetdsl.tpnet.pl

    Z moich skromnych obserwacji wynika, że jako społeczeństwo jesteśmy pod kątem konsumenckim bardzo słabo wyedukowani, nie domagamy się własnych praw i nie korzystamy w pełni z przysługujących nam przywilejów, przez co firmy wszelkich branż skrzętnie to wykorzystują. Z praktyki wiedzą bowiem, że tanie mydlenie oczu przynosi najwymierniejszy efekt finansowy, a w celu podniesienia przychodów wystarczy zmienić opakowanie i PR. Robią to niemal wszyscy: banki, firmy ubezpieczeniowe, firmy motoryzacyjne i przede wszystkim firmy telekomunikacyjne. Pod względem public relations musze przyznać Orange piątkę z plusem, choć nie jestem ich klientem od kilku lat, od czasu jak przejęli Ideę. Teoretycznie będąc potencjalnym i niezorientowanym klientem zainteresowanym zakupem telefonu nie sposób oprzeć się ich ofercie. Urządzenie salonów, firmowe logo, kolorystyka, styl, ubiór konsultantów, sposób przedstawienia oferty (poprzez ukrycie wad i wyeksponowanie atutów) są na prawdę przyciągajace uśpione zmysły nastawione jedynie na chęć kupna telefonu czy internetu. Z całym szacunkiem muszę przyznać im tytuł lidera pod względem umiejętnosci sprzedaży najsłabszej na rynku oferty w mistrzowski sposób. Osobiście widziałem jak na te haczyki łapią sie także "spece" od oferty biznesowej.

  • 0

    9. ~  2010-04-23 09:30:06  host: t22-15.opera-mini.net

    A ja wczoraj przechodząc w centrum handlowym obok salonu Orange widziałem te całe pelikany i hipopotamy. Lekki badziew. Mieć taryfę o nazwie Pelikan w "prestiżowej" sieci to lekki kwas. Opłacalność taryf przemilczę.

  • 0

    10. ~berger  2010-04-23 09:45:11  host: 77-253-104-196.adsl.inetia.pl

    myślę że nowy image nie pomoże-orange pociągneło idee na dno i żadne pelikany z tego dna jej nie wyciągną Byłem w orange 5 lat na 6 rok chciałem po raz kolejny coś wysupłać nie chciałem telefonu, ale nie zaoferowali mi nic co by mogło mnie u nich utrzymać śledzę oferty innych operatorów na bieżąco to co mi pani zaoferowała było żenadą

  • 0

    11. ~  2010-04-23 10:12:50  host: chello089074158242.chello.pl

    obleśny ten wystrój - zresztą jaka jest zmiana wobec poprzedniego ? nie widzę żadnej zmiany. Poza tym czy orange nie jest koncernem francuskim - ano jest, więc dlaczego nie wezmą gotowego wystroju jaki jest w salonach we Francji, tylko robią coś biedniejszego i gorszego - specjalnie na Polskę ?!

  • 0

    12. ~  2010-04-23 10:16:03  host: chello089074158242.chello.pl

    @8 - zgadzam się w 100% z tym co powiedziałeś

  • 0

    13. ~ZICO  2010-04-23 12:03:37  host: abjs33.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No i wszystko jasne. Teraz mamy odpowiedź po co orange podniosło ceny za pakiet 1000 minut w POPIE i wprowadziło opłaty za numery *200 i *500. Nie wiem tylko czy sama zmiana wystroju będzie skuteczna aby zamydlić oczy ludziom w związku z kiepską ofertą.

  • 0

    14.  2010-04-23 18:32:05

    I znów para poszła w gwizdek, czyli cały arsenał skierowali w stronę wyglądu zamiast skupić się na tym co tak naprawdę odpycha ludzi od salonów.

  • 0

    15. ~:P  2010-04-23 19:33:38  host: host-89-238-24-170.smgr.pl

    Różnice: opisy na górnym panelu m.in."dla firm", " dla ciebie", ekrany LCD, w "kolumnie" 2 plakaty (było max. 1 plakat); więcej przegródek na ulotki - tyle wypatrzyłam :)

  • 0

    16. ~...  2010-04-24 21:28:59  host: host-87-101-68-192.nowiny.net

    Idea samej zmiany wystroju salonu jest słuszna, ale wykonanie już nie. Prawie nic się nie zmieniło, gdyby nie to, że byłem tam jakieś 2 tygodnie temu to bym różnicy nie zauważył. Niech się wysilą i zrobią raz, a porządnie, bo obecnie o wszystko trzeba dopytywać, a gablotki są tylko po to aby obejrzeć jak wyglądają urządzenia za szybką.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-50-16-5-192.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.