Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowy wiceminister odpowiedzialny za telekomunikację

Nowy wiceminister odpowiedzialny za telekomunikację

WitekT 15 Listopada 2005 18:48

0 0

Anna Streżyńska jest nowym wiceministrem w Ministerstwie Transportu i Budownictwa. Będzie odpowiedzialna za sprawy łączności.

Premier odwołał jednocześnie Wojciecha Hałkę ze stanowiska podsekretarza stanu w Ministerstwie Infrastruktury.

Anna Streżyńska w 1994 r. uzyskała tytuł magistra prawa na Uniwersytecie Warszawskim. W latach 1995-1997 była wicedyrektorem jednego z departamentów Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, a następnie prawnikiem w kancelariach prawniczych. W latach 1998-2001 była doradcą trzech kolejnych ministrów łączności, a w latach 2000-2001 dyrektorem departamentu w ministerstwie łączności.




W latach 2001-2004 była zatrudniona na stanowisku dyrektora obszaru badawczego w Instytucie Badań nad Gospodarką Rynkową. Współpracowała w realizacji projektów finansowanych ze środków UE, zajmowała się doradztwem w sektorze telekomunikacji.

Na swoim koncie ma liczne projekty dotyczące telekomunikacji, a także publikacje poświęcone temu sektorowi.

Źródło tekstu: PAP     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~  2005-11-15 20:54:15  host: dpq229.neoplus.adsl.tpnet.pl

    drobne klamstewko. Nigdy nie byla dyrektorem departamentu w ML. Byla p.o. dyrektora ;-)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-225-59-242.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.