Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości "Nowy Twój Mix" najprawdopodobniej od 9. lipca

"Nowy Twój Mix" najprawdopodobniej od 9. lipca

WitekT 5 Lipca 2007 22:01

0 0
Jednak pojawi się Nowy Twój Mix w Orange w opcji za 10 zł. Okazało się, że materiały dla sprzedawców zostały wydrukowane z błędem i dokładana do nich będzie papierowa errata.

W opcji za 10 zł będzie 16 minut do wszystkich, reszta cen jak w opcji za 30 zł. Cała oferta wejdzie najprawdopodobniej w poniedziałek 9. lipca, a szerzej pisaliśmy o niej w tej wiadomości.


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 25
  • 0

    6. ~m  2007-07-06 08:19:02  host: ip-83-2-86-64.static.xcore.pl

    lepiej kupić starter GO

  • 0

    7.  2007-07-06 09:08:03

    Zapowiada sie sie ciekawie. Jak zwykle proponuje sie powstrzymac az do ogloszneia ostatecznej wersji przez O. :) Co do karty Go, to nie trzeba kupowac, ciagle mozna zamowic za darmo ;)

  • 0

    8. ~RakS  2007-07-06 09:26:57  host: 87-205-52-249.adsl.inetia.pl

    A co z waznoscia konta? 14 dni czy 30 dni?

  • 0

    9. ~  2007-07-06 12:25:04  host: abll132.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Hmmm, a w czym lepszy mix od Nowego Orange Go ?

  • 0

    10. ~dozek  2007-07-06 13:24:22  host: doz215.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jak ktoś mało dzwoni to czemu nie, ogólnie oferta ciekawa

  • 0

    11. ~corner  2007-07-06 14:55:48  host: aakv214.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Taki mix to najtańszy sposób utrzymania aktywnego numeru w Orange.

  • 0

    12. ~ziomek13  2007-07-06 17:31:36  host: acmd146.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a te 16 minut to byc moze bedzie tylko do swojej sieci zamienne na esy do wszystkich operatorow komorkowych

  • 0

    13. ~dzierski  2007-07-07 22:45:45  host: 87-205-197-47.adsl.inetia.pl

    heh, a ja pracuje w dziale ProPozycja w Orange i łobuzy jeszcze nie dali nam żadnych informacji o nowej taryfie, wszystko co wiemy o tym że w ogóle wchodzi nowy mix jest z tej stronki, a niby piszą że whodzi za dwa dni, jak ja lubie moich szefów

  • 0

    14. ~Dre  2007-07-09 10:15:57  host: cpj210.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wszystko utrzymane w tajmenicy :) Moze znow pozytywnie naszaskocza?

  • 0

    15. ~lukaszek712  2007-07-09 16:13:31  host: a14.net142.okay.pl

    i gdzie ten mix nadal nie ma a ja juz chce aby był:)

  • 0

    16. ~absolutek  2007-07-09 20:13:55  host: cju51.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Spoko MIX. Na pewno dla osob, ktore nie dzwonia duzo to dobra oferta. Jak ktos korzysta wiecej to wiadomo, ze lepiej inwestowac w cos drozszego.

  • 0

    17. ~ukenamuniu  2007-07-09 21:36:49  host: nat-go2.aster.pl

    Ciekawi mnie ta errata. Pewnie nie 10 zł za 16 minut, tylko 16 zł za 10 minut.

  • 0

    18.  2007-07-10 12:37:16

    czekamy, czekamy... chyba lubia potrzymac ludzi w niepewnosci. Trudno, poczekam, jesli bedzie zgodnie z zapowiedziami, to jest na co :)

  • 0

    19. ~lukaszek712  2007-07-10 18:49:16  host: a14.net142.okay.pl

    TO PISZE NA WWW.GSMONLINE.COM.PL Nowy Twój Mix w Orange Orange oficjalnie zaprezentował swoją ofertę Nowy Twój Mix. Klienci, którzy wybiorą kwotę miesięcznego zobowiązania w wysokości co najmniej 30 zł, otrzymają bezpłatne minuty na połączenia do sieci Orange. Darmowe minuty będzie można wykorzystać po godzinie 16 w tygodniu i przez cały weekend, co miesiąc przez cały okres umowy. Wartość bezpłatnych pakietów jest proporcjonalna do wysokości zobowiązania wybranego przez klienta: zobowiązanie 30 zł - 110 minut do wykorzystania, w tym 60 za darmo zobowiązanie 50 zł - 203 minuty, w tym 120 za darmo zobowiązanie 75 zł - 305 minut, w tym 180 za darmo W Nowym Twoim Mixie minuta połączenia ze wszystkimi numerami z wyjątkiem sieci PLAY wynosi 60 gr. Minuta połączenia do PLAY kosztuje 75 gr. Dodatkowe pakiety: Pakiet 500 SMS - SMSy w sieci Orange w cenie 1 gr oraz MMS-y w cenie 2 gr Orange Free 5 Pakiet "Darmowe Popołudnia i Weekendy" - obniżenie ceny połączenia w sieci Orange do 9 gr, w tygodniu od 16 do 8 oraz przez całe weekendy Orange w materiałach prasowych nie przekazał pełnego cennika usług oraz nie określił, kiedy Nowy Twój Mix wejdzie lub wszedł do sprzedaży. Ale co i jak to na razie nic

  • 0

    20.  2007-07-11 08:22:07

    na razie to co jest wyglada obiecujaco. tylko kiedy to wejdzie??

  • 0

    21. ~luakszekkk712  2007-07-11 17:10:50  host: a14.net142.okay.pl

    dzis weszlo 11 lipca na stronie www.orange.pl jest TWÓJ NOWY MIX:)HURA ale nadal nie mozna przejsc na niego ze starego na nowy jak na razie:(

  • 0

    22. ~4hunter  2007-07-13 22:39:35  host: buu232.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wielka bujda na resorach.. dla starych userow jak zwykle kupa.. reklamuja sie ze darmowe rozmowy.. ta qrde cale 60 minut i to jeszcze trzeba wydac 30pln to jakie to one darmowe... skoro pisze ze daromowe to powinno byc kompletnie free

  • 0

    23. ~tokil  2007-07-16 16:54:12  host: cop5.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Akurat za 30 pln to jest calkiem dobra oferta. W innych mixach nie ma porownywalnej stawki, pewnie juz z tego powodu, wiele osob sie na te oferte zdecyduje. To 60 minut na miesiac to tez wcale nie musi byc malo, niektorzy nawet polowy nie wygadaja :)

  • 0

    24. ~Traffic  2007-07-23 10:58:33  host: dlv108.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wow, 16 minut... dobrze, ze jestem w mixplusie, bo mają dużo ciekawszą ofertę. no i ten w200i :) śmiga ślicznie :)

  • 0

    25. ~Alba  2007-07-24 12:14:44  host: cpd39.neoplus.adsl.tpnet.pl

    16 minut, ale za 30 zlotych... z miksa w plusie ucieklem - zrezta ostatnie ich oferty nie powalaja na kolana.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-232-51.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.