Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowy szef komórek Motoroli

Nowy szef komórek Motoroli

WitekT 5 Sierpnia 2008 11:13

0 0
Motorola ma nowego wiceprezesa odpowiedzialnego za telefony komórkowe. Został nim Sanjay Jha, dotychczasowy dyrektor operacyjny Qualcomma i szef działu produkującego układy scalone przeznaczone do telefonów komórkowych.

45-letni Jha jest doktorem elektroniki. Jego zadaniem będzie restrukturyzacja przynoszącego od kilku lat straty działu produkcji telefonów komórkowych. Dział ma przekształcić się w oddzielną firmę.

Analitycy bardzo ciepło przyjęli decyzję o nominowaniu Jha.


Źródło tekstu: telecomeurope.net, wł     

Dodaj do:
w sumie: 3
  • 0

    1. ~Templariusz  2008-08-05 11:21:03  host: 212.160.172.70

    Zmiana prezesa nic tu nie pomoże :P

  • 0

    2. ~  2008-08-05 14:26:29  host: cjd209.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Po pierwsze to nie prezesa tylko vice. Po drugie to tylko zmiana w strukturze - z doświadczenia wiem że będzie próbował wprowadzać "rewolucyjne" zmiany aby udowodnić że jego awans nie był przypadkiem. Zmiany takie rzadko przynoszą spodziewany efekt.

  • 0

    3.  2008-09-19 23:20:25

    No niestety taka prawda. A szkoda bo chciałbym żeby na rynku rządziły 3 marki tak jak kiedyś... Nokia, Ericsson (ERICSSON!! NIE TE BADZIEWIA OD SONY!!) i Motorola... No a teraz niestety nasz rynek jest zalewany chińskimi zabaweczkami...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-20-157-174.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.