Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowy system obsługi lojalnościowej klientów Plusa

Nowy system obsługi lojalnościowej klientów Plusa

LuiN 9 Lipca 2008 15:12

0 0

Spółka Infovide-Matrix zakończyła implementację kompleksowego systemu klasy CRM w Polkomtelu. Wdrożenie składające się z kilkunastu projektów zaowocowało uruchomieniem rozbudowanego systemu obsługi lojalnościowej klientów Plusa.



W okresie siedmiu lat zostało zrealizowanych kilkanaście pełnych projektów wdrożeniowych, składających się na system wspierający proces obsługi zatrzymaniowej klientów sieci Plus. System służy do wspierania sprzedaży oferty lojalnościowej na rynku usług telekomunikacyjnych.




Wdrożone rozwiązanie zapewnia personalizację oraz gwarantuje spójność głównych kanałów kontaktu w trakcie działań kampanijnych. Dzięki temu skutecznie wspiera i kontroluje procesy lojalnościowe zachodzące w ramach zróżnicowanych struktur sprzedaży oraz obsługi klienta.

Zmiany zachodzące na rynku telekomunikacyjnym, w tym bardzo wysoka konkurencja, wymagają od operatorów szczególnej dbałości o lojalność ich klientów, stąd rozwiązania wspierające wszelkie procesy związane z obsługą klienta są teraz szczególnie istotne - powiedział Marcin Zagdański, dyrektor grupy kompetencyjnej EPS w Infovide-Matrix.

Źródło tekstu: Infovide-Matrix     

Dodaj do:
w sumie: 29
  • 0

    10.  2008-07-09 18:58:38

    5*** To i tak Plus zachowal sie jako tako ;) Mi sp. Idea w b. podobnym przypadku do Twojego, po kilkumiesiecznym rozpatrywaniu reklamacji(BOK po zgloszeniu tez przyznawal mi racje, ale reklamacje musialem zlozyc pisemnie), oswiadczyla ze to ja mam im jeszcze doplacic, pomimo iz to oni mi byli winni kope kasy za bledy w bilingach ;) Zerwalem umowe i do dzis sobie dyndam u nich jako niechciany klient. Odwolania od ich _ostatecznej_ decyzji nie szlo zglosic ;) W Plusie za to denerwuje mnie, ze nie moge zalogowac sie na swoje konto eBOK. Wpisuje wszystko jak nalezy i czekam w nieskonczonosc na SMS - w odpowiedzi zawsze czytam, ze to wina mojego aparatu, ktory nie odbiera SMSow LOL

  • 0

    11.  2008-07-09 19:13:16

    ~mirekb - ja może ze dwa razy w okresie 11 lat i przy 4 aktywacjach abonamentowych (ostatnia od 4 lat prawie) "negocjowałem". Poza tym dostawałem satysfakcjonującą mnie ofertę. Obecnie też korzystam z podstawowej oferty i dzięku temo o 40% mam obniżone koszty. Pewnie, ze niektórzy chcieliby o 90% taniej mieć... Wtedy rzeczywiście trzeba im do gardła skoczyć ;-) Ponieważ to subiektywnej ocenie podlega, proponuję nie dyskutować na temat co dla kogo jest korzystne ;-)

  • 0

    12.  2008-07-09 19:14:57

    Marek-KRK - masz biznesklasę... korzystasz z obniżki w sieci oczywiście? czy może ze strefy tylko?

  • 0

    13. ~Templariusz  2008-07-09 19:25:15  host: 212.160.172.70

    Niezauważyłem newsa... polkomtel SUX :P

  • 0

    14. ~Templariusz  2008-07-09 19:25:34  host: 212.160.172.70

    ...i żadne systemy tego nie zmienią :P

  • 0

    15.  2008-07-09 19:35:01

    *wlo Oczywiście korzystam z obniżki w sieci, wybranych numerów i strefy. W zasięgu WLAN (przede wszystkim poza granicami kraju) korzystam też z VoiPa na N-95 (8 gr/min.)

  • 0

    16.  2008-07-09 19:40:30

    empireus: Od kilku dni zalogowanie w Plusie do eBok graniczy z cudem. Mnie pojawia się komunikat informujący o pracach konserwacyjnych, albo zrzuca w trakcie czynności. Czas logowania do eBoka w Plusie rzeczywiście dowodzi, że łaczę się z muzeum informatyki.

  • 0

    17. ~aniulka  2008-07-09 19:41:26  host: 239.85-237-183.tkchopin.pl

    witam mam 5 kart w biznesklasie 300, 100, 50, 30, 30, i po raz drugi przedluzam umowy - 4 lata w sieci plusgsm. Co moge z nich wycisnac. rachunki sa po 800-900 zl miesiecznie. Prosze o pomoc . Pozdrawiam. Ania

  • 0

    18.  2008-07-09 20:21:30

    Wystarczy przekonac sie co daja w sieci ERA zeby zrozumiec ze przedluzenie umowy jest dla desperatow... DROZEJ niz dla czlowieka z ulicy!!!

  • 0

    19. ~stz  2008-07-09 21:31:54  host: epe34.internetdsl.tpnet.pl

    emipreus: wcale nie musisz czekać na sms-a. Możesz sobie ustawić e-haslo i zalogowanie do e-boka jest dużo łatwiejsze. Musisz wejśc w zakładkę "usługi i ustawienia", następnie w "inne usługi i ustawienia", a potem w "zarządzanie e-hasłem" . Ustawiasz sob ie hasło i już nie musisz następnym razem czekać na sms-a. Wpisujesz tylko przy logowaniu nr telefonu i nadane przez siebie hasło.

  • 0

    20.  2008-07-09 23:19:28

    19: a niby od kiedy??? Jak logujesz sie od razu e-haslem to zyskujesz tyle, ze nie musisz go wpisywac jak chcesz przegladnac bieżące polaczenia czy rachunek elektroniczny ale SMS z haslem sesji i tak przychodzi i trzeba wpisac...

  • 0

    21.  2008-07-09 23:22:56

    19: no chyba, że tak jest jak się nie ma uruchomionego rachunku elektronicznego, ale tego to już nie mam jak sprawdzić...

  • 0

    22.  2008-07-09 23:40:26

    19: zwracam honor :) Wprowadzili opcje "nie wysyłaj hasła sesji", jak ja jeszcze aktywowałem rachunek elektroniczny to tego nie było. Dawno tam nie zaglądałem...

  • 0

    23. ~Tomek  2008-07-10 05:12:48  host: 77-253-193-24.adsl.inetia.pl

    podobnie golą na Simplusie, niby moga po 20min rozlaczyc polaczenie, ale nie robia tego tylko naliczaja jak za normalne polaczenia, kupilem nowa karte za 15zl ze stanem 9zl, doladowalem 7zl, by bylo 1 zl zapasu, i dzwonie 30min do plusa, rano okazuje sie ze polaczenia nie sa mozliwe prosze zasilic konto. to jest zlodzeiejstow, bo pakiet jest tylko aktytwny do czasu jak jest konto aktywne, po zasileniu nici z pakietu czyli przepie..em 16zł na 30 min.

  • 0

    24. ~mem  2008-07-10 07:12:16  host: host-5db0ca2f.sileman.net.pl

    Tak system do obsługi lojalnosciowej jest super. Szkoda że więcej nie działa niż działa. No ale czego się spodziewać po firmie Matrix

  • 0

    25. ~mirekb  2008-07-10 08:10:30  host: hii228.internetdsl.tpnet.pl

    @8 tak sie składa ze kobieta srednio wygaduje 90min/mies.jakbym nie policzył to bym nie polecał,zeby mnie w zębach nosiła ;-)

  • 0

    26.  2008-07-10 09:16:24

    ~stz tak sie sklada, ze ja wogole nie moge wejsc do panelu ;D Odkad mam Plusa w abo wiele razy probowalem, podawalem nawet te dane, ktore uzyskalem po rozmowie z konsultantem... i nadal nijak nie moge wejsc na to super nowoczesne (jak to zwykle w Plusie bywa) dzielo ;] Po prostu SMS z haslem sesji idzie do mnie... i idzie... i dojsc nigdy nie moze :D

  • 0

    27. ~stz  2008-07-10 13:56:33  host: 77-253-208-52.adsl.inetia.pl

    empireus: już teraz nie wiem co ci doradzić. U mnie wszystko działa.

  • 0

    28.  2008-07-10 14:35:04

    Coś na rzeczy jest z ebokim... Ja, jeśli nie ma "konserwacji" najdłużej może ze dwie minuty czekałem na esemesa z hasłem. Ale przychodzi do mnie kolega i też mówi, ze czeka po godzinie, loguje się po kilka razy (próbuje) i nagle, po dłuższym czasie przychodzi np. 5 esemesów z hasłami do kolejnych prób logowania...

  • 0

    29. ~buc  2008-07-10 19:20:34  host: ift130.internetdsl.tpnet.pl

    Ja rok temu przedłużałem umowę w plusie i przy umowie z telefonem k800 proponowali mi 50 zł zniżki w porównaiu z nowym klientem, czyli ok 750 zł. Po długich negocjacjach wkurzyłem sie i zjechałem z abo 75 na 25 i wywalczyłem 50% zniżki przez rok. To było tylko dla zostawienia numeru bo nie chciało mi sie wszystkich informowac o zmianie, a tak od roku kozystam z Play i wyszlo mi to na lepsze.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-159-158-180.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.