Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowy spot wizerunkowy Netii, już bez Tomasza Kota [wideo]

Nowy spot wizerunkowy Netii, już bez Tomasza Kota [wideo]

WitekT 7 Października 2013 11:07

1 3
Netia przestała wykorzystywać Tomasza Kota w swoich reklamach. Nowa kampania wizerunkowa bazuje na emocjach.

Zobacz: Od 7. października w Netii GigaWolność zamiast Kota.

Spot lecący w kinach przed emisją filmu Wałęsa. Człowiek z nadziei:

Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy


Spot Telewizji Osobistej emitowany w telewizji:

Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy



Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: netia

w sumie: 14
  • 0

    1. ~ola  2013-10-07 11:13:57  host: apn-46-76-38-140.dynamic.gprs.plus.pl

    denne i głupawe te reklamy...

  • 1

    2. ~  2013-10-07 11:27:53  host: 77-253-134-26.adsl.inetia.pl

    o tak, emocje... Zawsze towarzyszą klientowi Netii, szczególnie jak ma rozmawiać z ich BOK. Coś o tym niestety wiem.

  • 0

    3. ~konio  2013-10-07 11:28:24  host: 31.55.105.166

    Nie wiem do czego to służy ale na 100% nie przełoży się to na liczbę klientów!

  • 0

    4. ~4GLTE  2013-10-07 11:34:25  host: 193.201.36.34

    konio: to jest "kampania wizerunkowa"...

  • 0

    5. ~Calm7  2013-10-07 11:42:21  host: n09-09-01.opera-mini.net

    Kiedyś było "oceń wiadomość".. Nie ma, więc oceniam tę reklamę w skali 0-10 na jakieś (naciągane) 2!

  • 0

    6. ~  2013-10-07 11:46:02  host: 87-205-233-50.adsl.inetia.pl

    Ci naziemni operatorzy dogadali by się w końcu i zaczęli kłaść wspólną sieć światłowodową a nie jakieś kampanie wizerunkowe sobie organizują.... a miedziowe druty niech dostarczają energie elektryczna a nie internet ;)

  • 0

    7.  2013-10-07 12:09:31

    No kilka pomysłów ze świata tu widać :)

  • 0

    8. ~Piotrek  2013-10-07 13:57:21  host: apn-95-40-27-191.dynamic.gprs.plus.pl

    ?? coraz gorsze te reklamy - ani to ciekawe ani porywające

  • 0

    9. ~  2013-10-07 14:04:34  host: ip-84-39-168-1.free.aero2.net.pl

    Mogą być.

  • 0

    10. ~  2013-10-07 17:09:34  host: 93.154.173.143

    Jeżeli to mają być reklamy wizerunkowe to utwierdzają nas w przekonaniu że netia to dno.

  • 0

    11.  2013-10-07 20:31:46

    Bardzo słabe.

  • 0

    12. ~  2013-10-07 20:37:33  host: 81.219.84.18

    @8 chcesz coś dobrego to odejdź od TV i weź książkę :)

  • 0

    13. ~  2013-10-07 22:24:39  host: ip-94-42-249-131.multimo.pl

    "Hello". Netia wchodzi na amerykański rynek?

  • 0

    14. ~Abonent Play'a  2013-10-09 13:28:23  host: host-37-190-195-241.dynamic.mm.pl

    Tomasz Kot samym swoim pojawieniem się był kojarzony natychmiast z Netią. Szkoda, że już go nie ujrzymy. Tak samo szkoda kabaretu Mumio w niezwykle zabawnych reklamach Plusa - obecne są do niczego. Co do Play'a - udział tzw. celebrytów (???) w jego reklamach jest dla mnie niezwykle irytujący. Wystarczyłaby świetna Barbara Kurdej-Szatan i Maciej Łagodziński - tym bardziej, że Play z całą pewnością wali ogromną kasę owym żałosnym ,,celebrytom".

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-161-73-123.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.