Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowy sklep Ery

Nowy sklep Ery

sirmark 19 Września 2005 18:42

0 0

Polska Telefonia Cyfrowa uruchomiła sklep internetowy www.sklep.era.pl, a w nim specjalna oferta e-Komfort, dostępna tylko w sklepie Ery i doradztwo konsultantów.




Wygodna i prosta nawigacja ułatwia użytkownikom poruszanie się w sklepie internetowym, zapoznawanie się z ofertą, dokonywanie porównań i zakupów w sposób intuicyjny. Serwis prezentuje możliwości zakupu aparatów z ofertą abonamentową (e-Komfort), dobieraniem akcesoriów i usług. Również dobór właściwego telefonu jest prosty i intuicyjny. W sklepie można zakupić aparaty niedostępne w salonach, czy sklepach firmowych, a wybrane modele są dostępne po niższych cenach wyłącznie w ramach oferty sklepu internetowego. Oferowana w sklepie taryfa e-Komfort, umożliwia dowolne konfigurowanie kształtu taryfy, w zależności od swoich potrzeb.

Źródło tekstu: Era     

Dodaj do:
w sumie: 14
  • 0

    1. ~Janush  2005-09-19 19:07:52  host: dpt75.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Weszczie jakis normalny sklep internetowy wsrod naszych opów. Przynajmniej da się w miarę swobodnie po nim poruszać.

  • 0

    2. ~Walduś  2005-09-19 20:15:32  host: dpq187.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no... ładnie to wygląda. fajna ta nowa taryfa. zwłaszcza smycz na rok wygląda obiecująco. mam nadzieję, że to taki cichy start i będą sie rowijać.

  • 0

    3.  2005-09-19 20:32:25

    I stało się - całkiem z nienacka :)

  • 0

    4. ~  2005-09-19 21:07:47  host: eag119.neoplus.adsl.tpnet.pl

    fajny eKomfort.. tylko jescze telefony...

  • 0

    5. ~  2005-09-19 21:53:44  host: dny142.neoplus.adsl.tpnet.pl

    cos. trzeba przyznac, ze wysoko postawili poprzeczke. pod wzgledem funkcjonalnosci bija konkurencje na glowe, a oferta tez calkiem, calkiem.

  • 0

    6. ~gracjan  2005-09-20 10:08:15  host: dqh166.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dobre :) W tym samym dniu co orangutan zaproponowal swoją oferte wraz ze sklepem internetowym era pokazała swój sklep, 100 razy lepszy, i nową taryfe, też lepszą od ofert orangutana. Trafiony zatopiony :)

  • 0

    7. ~orzeł bielik  2005-09-20 15:55:58  host: dpj168.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Teraz to inni muszą sie sprężyć. Oczekuje od plusa, że zrobi coś z tym swym badziewiem, z tego korzystać sie nie da. Era dała przykład jak poiwnien wyglądac esklep operatora gsm

  • 0

    8. ~mandaryn  2005-09-20 16:26:26  host: dpm153.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Znalazłem na GOLu takiego lina: http://skocz.pl/esklepy Niezłe wyliczenie, wynika z niego, że w nowym eklepie Era sprzedaje fony bez cyro taniej, niż niektórzy z umową

  • 0

    9. ~zawiedziony  2008-01-06 11:11:19  host: ip-84.38.160.60.resman.pl

    Nie polecam tam kupować telefonu, zwłaszcza na abonament, no chyba ze:1.Najblizszy salon ery znajduje sie 300km od twojego domu 2.Z różnych przyczyn nie możesz wyjść z domu 3.Niezalezy Ci na czasie w którym kurier zapuka do twych drzwi z nowym telefonem 4.Pomimo ze opuszczasz dom to jesteś w stanie umówić sie z kurierem na odbiór przeszyłki i podpisanie umowy. Zaczne od poczatku.Od dawna korzystając ze sprzedazy różnych produktów przez internet pomyslałem ze tak samo sprawnie kupie telefon z abonamentem.Sklep Era dodatkowo oferowal jeszcze 1000sms ktorych jednak raczej nie wysyłam wiec to akurat w moim przypadku nie zdecydowało o tej formie zakupu.Zamówienie złozylem 27 dnia grudnia przed południem, biorąc pod uwage że termin realizacji miał wynosić max 3 dni z niecierpliwością czekalem na telefon.Dodam ze 28 grudnia na allegro zamówiłem mape do nawigacji którą miałem już 31 grudnia.I tak czekałem i czekałem.3 stycznia zacząłem sie martwić ale już 4 zadzwonił do mnie kurier gdzie jestem bo mam dla mnie przesyłkę i muszę podpisać umowę,więc nikt inny nie odbierze jej za mnie. Tak po kilku wzajemnych telefonach udało nam sie spotkać(jak ja miałem czas to on nie i odwrotnie).Ale to nie koniec historii, telefon zamiast czarnego okazał sie granatowy, po telefonie do ery zaproponowali wymianę, znowu miałbym czekać na kuriera, oddac ten tel i po "max 3 dniach" miałbym mój upragniony czarny model. Na samą myśl o tym granatowy zaczął mi się podobać.Teraz pozostało mi tylko czekać aż dokumenty z moim podpisem trafią z powrotem do ery i nastapi aktywacja telefonu.Dzisiaj jest 6.styczeń i pewnie jutro to nastąpi o ile nic nie stanie na przeszkodzie. Tak więc jezeli masz wybór salon i telefon w ciągu godziny czy sklep era i 10 dni, wybierz dobrze.

  • 0

    10. ~gremlin55  2008-10-21 23:00:46  host: emx153.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Fikcyjny sklep internetowy,który ma najgorszego kuriera w kraju DPD.Charakteryzuje się on tym,że zamówiony towar nigdy nie jest dostarczany do klienta pod adres domowy.Kurier wozi paczki i robi fikcyjne awiza na stronie DPD ponieważ nie chce zawierać umów.Klient przez firmę DPD traktowany jest jako zło konieczne.Po trzech takich awizach,które są robione automatycznie paczka odsyłana jest do zwrotu.Tak sprawa się ma w województwie zachodniopomorskim.Sklep era.pl jest bezradny bo chodzi im tylko o to żeby jak najmniejszym nakładem finansowym zdobyć klienta i uwiązać unową na dwa lata.

  • 0

    11. ~amarant  2008-11-10 21:13:03  host: aehe71.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Odradzam ten sklep ponieważ specjalizuje się on w lekceważeniu klientów.Na telefon czekałam ponad miesiąc i w końcu zrezygnowałam. Telefon kupiłam w salonie Ery. Godzina na dojazd i dwadzieścia minut formalności.

  • 0

    12. ~kasiszcz  2009-01-26 17:30:38  host: chello084010169149.chello.pl

    Przestrzegam! Czekam na tel. od 08.01.2009 r. do dnia dzisiejszego nawet nie wyszedł z magazynu. Codzienne telefony do działu obsługi klienta nie przynoszą efektu. Totalna olewka

  • 0

    13. ~zawiedziony  2009-03-05 11:57:33  host: ip-72-23.mofnet.gov.pl

    Mam to samo, czekam juz 2 tygodnie, status oczekujacy, dzwonilem juz 3 razy a oni nie wiedza dlaczego zamowienie nie wyszlo! Po takim dlugim oczekiwaniu, na rynku sa juz nowe atrakcyjniesze oferty, a was wkrecaja jeszcze na stare!

  • 0

    14. ~ja  2010-11-26 23:23:00  host: host-79.173.22.218.tesatnet.pl

    beznadzieja 3 tygodnie oczekiwania i paczka zgubiona ;)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-81-131-189.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.