DAJ CYNK

Nowy salon firmowy Idea w Warszawie

sirmark

Wydarzenia

PTK Centertel, operator sieci IDEA, oficjalnie otworzyła w dniu 22 marca br. nowy Salon Firmowy Idea, mieszczący się w Warszawie w Alei Niepodległości 24/30.

PTK Centertel, operator sieci IDEA, oficjalnie otworzyła w dniu 22 marca br. nowy Salon Firmowy Idea, mieszczący się w Warszawie w Alei Niepodległości 24/30 (przy stacji metra Wierzbno). Z okazji uruchomienia Salonu dla Klientów przygotowano akcje promocyjną odbywającą się w nowym Salonie i jego okolicach. W konkursie "Na najlepsze hasło" nagrodą główną jest Zestaw POP z telefonem Nokia 2600. Ponadto każdy klient, który przyjdzie do nowego Salonu Firmowego Idei i zakupi aktywacje w sieci IDEA otrzyma upominek ufundowany przez firmę Siemens.

Nowy Salon Idea zlokalizowany jest w ruchliwym ciągu komunikacyjnym Warszawa – Piaseczno. W salonie pracuje 18 osób, a jego kierownikiem jest Jowita Pruszkowska. Powierzchnia Salonu Idei wynosi 202,96 m2. W punkcie sprzedaży znajduje się część sprzedażowa z czterema stanowiskami, jedną kasą, recepcją oraz trzema stanowiskami Biura Obsługi Posprzedażnej.

Salon otwarty jest dla Klientów Idei od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 do 20.00, a w soboty w godz. 10.00 – 16.00. Kontaktować się można pod numerami telefonu: (22) 853 34 10 oraz (22 ) 853 34 15.

Polska Telefonia Komórkowa Centertel posiada ogółem w całej Polsce 102 Salony Firmowe, a cała sieć sprzedaży IDEI obejmuje ponad 1,1 tys. punktów sprzedaży w całym kraju.

Akcja promocyjna z okazji uruchomienia nowego Salonu Firmowego Idei w Warszawie odbywa się w dniach 22 – 23.03.2005 r. i opiera się na aktywności zespołu promocyjnego działającego (w godzinach od: 10.00 do 18.00) w okolicach Salonu Idei. Para promocyjna – dwoje młodych ludzi, ubrana w widoczne z daleka żółte kostiumy z logo IDEI, kolportuje przechodniom ulotki i zachęca do odwiedzenia salonu, zakupu aktywacji i odebrania upominku oraz wzięcia udziału w specjalnym konkursie na najlepsze hasło. Ulotka jest elementem konkursu na najciekawsze hasło promocyjne. Wszyscy potencjalni klienci informowani są także, ze w Salonie Idei przy zakupie aktywacji w dowolnej ofercie sieci IDEA, otrzymają upominek ufundowany przez firmę Siemens, a przy zakupie aktywacji z telefonem Siemens – otrzymają także dodatkową niespodziankę.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Idea