Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowy prezes Multimedii

Nowy prezes Multimedii

WitekT 20 Października 2005 15:46

0 0

prezes mm m17. października, decyzją rady nadzorczej spółki, Andrzej Rogowski został powołany na stanowisko Prezesa Zarządu Multimedia Polska.

W skład zarządu wchodzą również trzej dotychczasowi członkowie: wiceprezes Wojciech Kamieniecki, wiceprezes Arkadiusz Dorynek oraz członek zarządu Andrzej Strehlau.




Andrzej Rogowski urodził się w 1953 roku. Jest inżynierem elektroniki i automatyki przemysłowej oraz magistrem organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem Politechniki Poznańskiej. Karierę zawodową rozpoczął w 1974 roku w Polskim Przedsiębiorstwie Telegraf i Telefon. W latach 1981 – 1991 pełnił funkcję Dyrektora ds. Technicznych Wojewódzkiego Urzędu Telekomunikacji w Kaliszu. W 1991 roku założył Kaliską Telewizję Kablową Tele-Cal, która w 1996 roku została przekształcona w Multimedia Polska. W latach 2001 – 2004 pełnił funkcję Prezesa Zarządu operatora telekomunikacyjnego TeleNet Polska, który w październiku 2004 r. operacyjnie połączył się ze spółką Multimedia Polska. Od października 2004 do października 2005 był członkiem rady nadzorczej Multimedia Polska. Zainteresowania: historia, jazda konna, turystyka i narty.

Źródło tekstu: Multimedia     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-136-26.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.