Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowy pomysł komunikacyjny Orange

Nowy pomysł komunikacyjny Orange

sirmark 9 Listopada 2015 13:00

2 8

7 listopada Orange wystartował z nowym formatem komunikacyjnym, który pozwolić ma operatorowi na późniejsze rozwijanie o nowe elementy i wielokanałową komunikację marketingową.



Elementem spajającym nowej platformy jest niewielki apartamentowiec, w którym mieszkają osoby w różnym wieku, o różnym temperamencie, stylu życia i przede wszystkim - potrzebach. Nasi bohaterowie to: małżeństwo z dwójką dzieci i psem, para trzydziestolatków oraz trzech studentów. Na parterze budynku znajdują się bistro i salon Orange. Sąsiedzi dobrze się znają i lubią, często się spotykają i służą sobie pomocą, tworząc społeczność, której losy warto śledzić

Komunikacja marketingowa Orange będzie realizowana w oparciu o historie mieszkańców budynku i właściciela bistro. Nowy format ma w dowcipny i inspirujący sposób pokazywać rozwiązania i usługi odpowiadające na codzienne potrzeby bohaterów.

W nowym cyklu występują popularni aktorzy, znani z ról filmowych, teatralnych oraz seriali, m.in. Magdalena Popławska, Piotr Głowacki, Olga Bołądź, Tomasz Schuchardt, Filip Opania czy Marcin Stec. Dla wszystkich aktorów, jacy pojawią się w nowym formacie, jest to pierwszy udział w projektach reklamowych.




Podstawowym założeniem naszego nowego formatu kreatywnego jest pełne zintegrowanie we wszystkich kanałach, które budują doświadczenie z marką. Świat online ma trwały udział w każdym aspekcie życia, a narzędzia mobilne towarzyszą nam o każdej porze. Jako marketerzy musimy dziś zapomnieć o dawnym podziale na kampanie ATL i digital - powiedział Paweł Patkowski, dyrektor wykonawczy ds. marki i komunikacji marketingowej Orange Polska.

Przygotowane zostały cztery spoty. Pierwszy z nich ma za zadanie przedstawić główne postaci i zarysować ich relacje, zbudować klimat i atmosferę, które sprawią, że na kolejne perypetie naszych bohaterów widzowie będą chcieli czekać. Telewizyjną kampanię uzupełnią trzy spoty ofertowe. Jeden rozgrywa się rodzinie 2+2, drugi w mieszkaniu pary trzydziestolatków, a bohaterem ostatniego (choć z punktu widzenia chronologii pierwszego materiału) jest szalony i sympatyczny pies Tenor.

Na billbordach w całym kraju zawisną plakaty z nieco tajemniczym hasłem "Co zrobią razem?" i zaproszeniem na stronę internetową, gdzie odwiedzający będą mogli lepiej poznać bohaterów i wciągnąć się w interaktywną rozrywkę w wykonaniu wszystkich mieszkańców.

Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy


Źródło tekstu: Orange, wł     

Dodaj do:

Tagi: reklama | orange

w sumie: 9
  • 3

    1. ~Krzysiek  2015-11-09 13:06:45  host: user-94-254-132-13.play-internet.pl

    To już rodzinkę wygryźli?

  • -5

    3. ~Marek  2015-11-09 13:10:44  host: public-gprs517045.centertel.pl

    Czekam tutaj http://tlp.is/845 na świętaw Orange !!!!!!!!!!!!!!

  • 0

    4. ~medyk  2015-11-09 13:50:38  host: adhz239.neoplus.adsl.tpnet.pl

    para studentów... para tęczowa.. w tych czasach to lepiej się tak nie afiszować...

  • 5

    5.  2015-11-09 14:16:02

    Czemu odnoszę wrażenie, że jedynym dobrym aktorem w tych reklamach będzie pies?

  • 3

    6. ~  2015-11-09 14:40:41  host: n14-10-04.opera-mini.net

    Zrobmy im wszystkim kolonoskopie.

  • -2

    7. ~  2015-11-09 17:41:20  host: 77-253-181-245.adsl.inetia.pl

    Ci studenci to chyba opłacani przez rodziców, ale korzystający ze stypendium socjalnego na uczelni. Bo niby rzeczywisty minimalny dochód na łebka w rodzinie jest większy, ale przecież oficjalnie nie mieszkaja z rodzicami.

  • 0

    8. ~nikodem dyzma  2015-11-09 17:58:11  host: 81.26.0.202

    Rodzinki już nie widać no i git - tatuś i mamusia mnie denerwowali w ów reklamach :)

  • 0

    9.  2015-11-09 18:36:45

    Kto by pomyślał, że wymyślą coś gorszego od Rodzinki.pl w swoich reklamach, a patrząc na tą 30-sekundową zajawkę wszystko wskazuje.

  • 2

    10. ~sb  2015-11-09 19:58:30  host: user-5-173-67-45.play-internet.pl

    Zamiast "formatu komunikacyjnego" proponuję naprawę własnej infrastruktury, bo dośc mam juz gehenny z przerwanymi połączeniami, nagłą ciszą w słuchawce i kilkukrotnym łączeniem się, by dokończyć rozmowę.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-120-181.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.