DAJ CYNK

Nowy pomysł komunikacyjny Orange

sirmark

Rozrywka

7 listopada Orange wystartował z nowym formatem komunikacyjnym, który pozwolić ma operatorowi na późniejsze rozwijanie o nowe elementy i wielokanałową komunikację marketingową.

7 listopada Orange wystartował z nowym formatem komunikacyjnym, który pozwolić ma operatorowi na późniejsze rozwijanie o nowe elementy i wielokanałową komunikację marketingową.

Elementem spajającym nowej platformy jest niewielki apartamentowiec, w którym mieszkają osoby w różnym wieku, o różnym temperamencie, stylu życia i przede wszystkim - potrzebach. Nasi bohaterowie to: małżeństwo z dwójką dzieci i psem, para trzydziestolatków oraz trzech studentów. Na parterze budynku znajdują się bistro i salon Orange. Sąsiedzi dobrze się znają i lubią, często się spotykają i służą sobie pomocą, tworząc społeczność, której losy warto śledzić

Komunikacja marketingowa Orange będzie realizowana w oparciu o historie mieszkańców budynku i właściciela bistro. Nowy format ma w dowcipny i inspirujący sposób pokazywać rozwiązania i usługi odpowiadające na codzienne potrzeby bohaterów.

W nowym cyklu występują popularni aktorzy, znani z ról filmowych, teatralnych oraz seriali, m.in. Magdalena Popławska, Piotr Głowacki, Olga Bołądź, Tomasz Schuchardt, Filip Opania czy Marcin Stec. Dla wszystkich aktorów, jacy pojawią się w nowym formacie, jest to pierwszy udział w projektach reklamowych.

Podstawowym założeniem naszego nowego formatu kreatywnego jest pełne zintegrowanie we wszystkich kanałach, które budują doświadczenie z marką. Świat online ma trwały udział w każdym aspekcie życia, a narzędzia mobilne towarzyszą nam o każdej porze. Jako marketerzy musimy dziś zapomnieć o dawnym podziale na kampanie ATL i digital - powiedział Paweł Patkowski, dyrektor wykonawczy ds. marki i komunikacji marketingowej Orange Polska.

Przygotowane zostały cztery spoty. Pierwszy z nich ma za zadanie przedstawić główne postaci i zarysować ich relacje, zbudować klimat i atmosferę, które sprawią, że na kolejne perypetie naszych bohaterów widzowie będą chcieli czekać. Telewizyjną kampanię uzupełnią trzy spoty ofertowe. Jeden rozgrywa się rodzinie 2+2, drugi w mieszkaniu pary trzydziestolatków, a bohaterem ostatniego (choć z punktu widzenia chronologii pierwszego materiału) jest szalony i sympatyczny pies Tenor.

Na billbordach w całym kraju zawisną plakaty z nieco tajemniczym hasłem "Co zrobią razem?" i zaproszeniem na stronę internetową, gdzie odwiedzający będą mogli lepiej poznać bohaterów i wciągnąć się w interaktywną rozrywkę w wykonaniu wszystkich mieszkańców.



Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Orange, wł