Panasonic ponownie próbuje zaistnieć na polskim rynku telefonów komórkowych dzięki kontraktowi z Plus GSM.
Umowa dotyczy sprzedaży jednego modelu dla użytkowników indywidualnych, który dostępny będzie w ofercie abonamentowej oraz mix.
Jednak kilkanaście tysięcy telefonów Panasonica, które znajdą nabywców w tym roku to niewiele w porównaniu z czołówką. Chcemy w tym roku wprowadzić jeszcze kilka modeli telefonów. Wzmocnimy markę kampaniami wizerunkowymi – powiedział Sławomir Stanik, odpowiedzialny za sprzedaż produktów GSM w Panasonic Polska.
Producent próbuje zainteresować produktami również Erę i Ideę. Spore nadzieje wiąże też ze sprzedażą telefonów w marketach z elektroniką i dużych sieciach dilerskich.
Źródło tekstu: Puls Biznesu, wł
Moja babcia nie umie wysyłać wiadomości SMS. Czyżby była starsza od dinozaurów?
Ciemna masa nie używa internetu nie to co jaśnie oświeceni którzy uważają że im więcej emitują wokół ...
Sądząc po ochłodzeniu o 35 stopni to mogą być żarty
diabelny pot. «intensywny, niesamowity»
Diabelnie czyli kłamliwie?