Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowy interfejs ułatwi zakupy w sklepie internetowym Orange

Nowy interfejs ułatwi zakupy w sklepie internetowym Orange

orson_dzi 3 Września 2015 23:02

7 6

orange imagine Agencja Imagine wdrożyła projekt zmiany interfejsu sklepu internetowego Orange, co ma ułatwić klientom składanie zamówień.






Zmiany wprowadzone przez Imagine polegają na odświeżeniu interfejsu poprzez powiększenie najważniejszych elementów strony, powiększeniu czcionki i elementów nawigacyjnych oraz dodaniu nowych kolorów. Zmianie uległa również prezentacja podsumowania zamówień, tak aby na każdym etapie zamówienia klient wiedział ile i za co płaci.

Jak informuje Filip Iwański, prezes agencji Imagine, wprowadzone zmiany mają pozytywnie wpłynąć na komfort korzystania ze sklepu Orange, co ma mieć przełożenie na lepsze wyniki sprzedaży.

Źródło tekstu: Imagine; wł     

Dodaj do:

Tagi: orange | orange.pl | imagine

w sumie: 11
  • 2

    1.  2015-09-04 00:20:22

    Czy Orange naprawdę myśli, że prawie wszyscy są prawie niewidomi? Oglądanie stanu swojego konta w Mój Orange - jakaś katastrofa. Informacje, które z powodzeniem mogłyby zmieścić się na jednej stronie - ba, na 1/4 strony - prezentują czcionką 48 chyba i trzeba przewinąć kilka ekranów żeby coś zobaczyć. To jest chore, a nie przyjazne i intuicyjne...

  • 1

    2. ~  2015-09-04 03:40:07  host: user-94-254-193-65.play-internet.pl

    dokladnie jeszcze wieksze powinni zrobic elementy zeby bo lepiej widac

  • 1

    3. ~Piotrek  2015-09-04 08:14:14  host: user-94-254-133-64.play-internet.pl

    Firma wzieła kasę to musi uzasadnić jej wydanie - będzie intuicyjniej lepiej przyjaźniej. Nowa moda na zmiany "loga i interfejsu" trwa

  • 0

    4.  2015-09-04 09:22:22

    Kiedyś wszystkie najważniejsze informacje były na jednej stronie, teraz trzeba przeklikać przez kilka stron, przewijać, zamykać wyskakujące okienka, taka moda, mi się nie podoba. Jak tworzyliśmy pewien serwis to trzeba było niektórym ludziom miesiąc tłumaczyć, że tabele mają wyglądać jak w Excelu, a nie marginesy na pół strony i dwie informacje na stronie. To ma być wygodne, a nie "ładne". Poza tym Orange ma kilka baz danych, w któych są inne dane - poprawisz coś w jednej, a po roku znowu wysyłają umowę na inny adres. Poświęciłem kiedyś dużo czasu na uporządkowanie danych jednej firmy - nie udało się. Dane sprawdzane przez szybkie kody nie zgadzają się z tymi na stronie www. W salonie konsultant nie potrafi znaleźć zarejestrowanego numeru, musi dzwonić na infolinię, gdzie mu tłumaczą, że jednak numer jest zarejestrowany. Kolejki w salonach Orange ogromne - nie nie, nie tylu klientów, tylko taka kiepska, powolna obsługa. Generalnie dziwię się klientom Orange, że są w tej sieci.

  • 0

    5. ~kkk  2015-09-04 09:50:50  host: 212.160.172.84

    ale marudy :)

  • 1

    6. ~  2015-09-04 10:29:39  host: user-188-33-120-153.play-internet.pl

    Jak trafi się debil któremu wszystko trzeba tłumaczyć od a do z to i są kolejki, jak wszędzie. A patrząc na młodzież i ilość ludzi na kierunkach technicznych to ręce opadają. Rosną mam sami humaniści :/

  • 0

    7.  2015-09-04 10:30:30

    1@ A co Ci to przeszkadza. Sklep ma być dla wszystkich a nie dla wybranych.

  • 1

    8. ~  2015-09-04 10:30:57  host: user-188-33-120-153.play-internet.pl

    Już tłumaczę. Dla mnie humanista to najgorsza obraza, żaden inny slang podwórkowy tego nie pobije :)

  • 0

    9. ~  2015-09-04 10:35:18  host: user-31-174-32-162.play-internet.pl

    @6: Tumaniści :)

  • 1

    10. ~  2015-09-04 10:39:17  host: user-31-174-32-162.play-internet.pl

    A Orange mogłoby zamiast wydawać pieniądze na odświeżanie strony np. zrezygnować z simlocków, uniemożliwiania wyłączenia kodu PIN, DLM (aby to klient decydował czy chce być nim objęty, jak jest w Orange France), automatycznego odnawiania umów na usługi stacjonarne (u większości konkurentów umowy po zakończeniu okresu promocyjnego przechodzą na czas nieokreślony z zachowaniem warunków cenowych).

  • 0

    11. ~Ola la  2015-09-04 11:29:45  host: apn-37-7-222-128.dynamic.gprs.plus.pl

    @@@@Juz tylu fachowcow tu bylo, ale zaden z nich nie doradzil jak w danej sytuacji sobie radzic. Politykow, dziennikarzy nalezy wysylac na jakies kursy, zeby tu czytelnikom potrafili wyjasnic zagadnienie. Obrazac to nas potrafia!!!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-167-149-128.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy korzystasz z mobilnego systemu płatności BLIK?

Blik: już ponad 2,5 mln zarejestrowanych aplikacji i 6 mln transakcji

 

Zobacz wynik | Opinie (5)

Archiwum Ankiet