Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowy gracz na polskim rynku contact center

Nowy gracz na polskim rynku contact center

WitekT 27 Listopada 2004 20:07

0 0

Amerykańska firma Sitel, prowadząca na świecie liczne contact center, czyli ośrodki zdalnej obsługi klientów, otwiera swoje centrum w Warszawie.

Chodzi przede wszystkim o obsługę telefoniczną (infolinie, itp.) oraz e-mailową. Sitel Polska dysponuje 270 stanowiskami operatorskimi - poinformował szef polskiej filii Yann Gontard (wcześniej m.in. prezes spółki TP Internet).




Nowe centrum ma świadczyć usługi w kilku językach i obsługiwać klientów zarówno z polskiego rynku, jak i z krajów sąsiednich, w tym Niemiec i Rosji. Polska inwestycja Sitela oznacza wejście na rynek contact center silnego gracza. Amerykańska firma podaje, że zatrudnia łącznie ponad 32 tys. pracowników w 85 globalnych ośrodkach, a swe usługi świadczy w 54 krajach.

Źródło tekstu: gazeta.pl     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-174-129-78-73.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy zmieniasz okresowo hasła?

Najpopularniejsze hasła w 2016 roku wg Keeper Security

 

Zobacz wynik | Opinie (0)

Archiwum Ankiet