Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowy dyrektor sprzedaży i marketingu w ZTE Polska

Nowy dyrektor sprzedaży i marketingu w ZTE Polska

orson_dzi 1 Czerwca 2016 13:09

0 1

Jacek Koba został nowym dyrektorem sprzedaży i marketingu w ZTE Polska.






Jacek Koba to menedżer z kilkunastoletnim stażem w branży telekomunikacyjnej, a szczególnie telefonii komórkowej. Zanim dołączył do ZTE, realizował cele w PTK Centertel, a także u producentów rozwiązań i produktów teleinformatycznych, jak Siemens czy Samsung.

Przez ostatnie dwa lata Jacek Koba, jako dyrektor sprzedaży i marketingu, odpowiadał za rozwój sprzedaży i budowanie wizerunku marki Kazam w Europie Środkowo-Wschodniej. Wcześniej przez 7 lat pełnił funkcję national key account managera w Samsungu. W Siemens/BenQ prowadził działania przedsprzedażowe i wsparcia produktowego na 16 rynkach, głównie w regionie Europy Centralnej i Wschodniej. Wcześniej, przez 3 lata był kierownikiem produktu w PTK Centertel, gdzie odpowiadał za wprowadzanie produktów oraz współpracę z dostawcami sprzętu. Jacek Koba jest absolwentem Ośrodka Studiów Amerykańskich Uniwersytetu Warszawskiego. Zdobył także tytuł Master of Business Administration na Politechnice Warszawskiej.

Źródło tekstu: ZTE     

Dodaj do:

Tagi: zte | zte polska

w sumie: 1
  • 0

    1. ~Hgf  2016-06-01 16:40:08  host: 081030132130.unregistered.media-com.com.pl

    Lepiej by zatrudnili kogos rozgarnietego na dzial wdrozen i serwis... Widac stawiaja tylko na sprzedaz, a pozniej niech sie klienci z nimi uzeraja...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-82-105.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.