Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowy dyrektor marketingu w Nokia Poland

Nowy dyrektor marketingu w Nokia Poland

LuiN 10 Stycznia 2012 14:52

0 0

Piotr Bubak, dyrektor marketingu Nokia Poland, zadecydował o odejściu z firmy. Umowa wygaśnie z dniem 1. marca 2012, a do tego czasu obowiązki związane z kontaktami z mediami sukcesywnie przejmować będzie Robert Siewierski.

Piotr Bubak z firmą Nokia związany był od wielu lat. Od roku 2008 był odpowiedzialny za PR i kontakty z mediami, a od roku 2009 roku pełnił funkcję dyrektora marketingu.




W tym czasie zajmował się realizacją strategii produktowej i marketingowej firmy Nokia w Polsce, w tym wprowadzeniem na rynek wielu produktów (np. Nokia E75, Nokia N8, Nokia E7 Communicator, Nokia 500 czy ostatnio Nokia Lumia) oraz serwisów (m.in Nokia Maps i Nokia Music Store).

Siewierski, General Manager Nokia Poland.

Źródło tekstu: Nokia     

Dodaj do:
w sumie: 4
  • 0

    1. ~  2012-01-10 16:50:06  host: 88.220.105.18

    "Siewierski, General Manager Nokia Poland." - to cycat z wizytówki czy z książki adresowej?

  • 1

    2. ~  2012-01-10 17:43:13  host: 157.etlink.pl

    Z pressa ;-) Luin niezbyt perfekcyjnie opanowal przeklejanie informacji prasowych do serwisu ;-p

  • 0

    3. ~Ant  2012-01-10 21:37:19  host: apn-95-41-137-20.dynamic.gprs.plus.pl

    Odpowiedzialny był za wprowadzanie nowych produktów. To powiem, że ich promocje jakoś mało były one widoczne na rynku. Pytanie tylko czy to zasługa kiepskiego promotora czy raczej słabego budżetu?

  • 0

    4.  2012-01-10 22:50:49

    Może produktu.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-111-118.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.