Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowy dyrektor marketingu BT

Nowy dyrektor marketingu BT

sirmark 16 Listopada 2006 09:57

0 0

Michał Szustak dołączył do polskiego oddziału BT jako dyrektor marketingu na region Europy Centralnej i Wschodniej. Do jego obowiązków należy m.in. segmentacja klientów, strategia rynkowa, budowanie wizerunku firmy oraz dbałość o komunikację rynkową.

BT jest wiodącym dostawcą rozwiązań komunikacyjnych dla dużych przedsiębiorstw. Współpracuje z ponad 10 000 organizacji w ponad 50 krajach i dostarcza swoje usługi do ponad 170 państw.




Przed podjęciem nowej funkcji w BT Poland odpowiadał za marketing w firmie NextiraOne Polska. Wcześniej, w latach 2000-2004 związany był z firmą TeliaSonera IC - międzynarodowym oddziałem największego operatora telekomunikacyjnego w Skandynawii i regionie Morza Bałtyckiego. Pełniąc obowiązki dyrektora marketingu i PR był odpowiedzialny za koordynację działań marketingu w Polsce, Czechach i na Węgrzech.
W latach 1996-2000 sprawował kolejno funkcję szefa zespołu sprzedaży, a następnie kierownika działu sprzedaży bezpośredniej w Polkomtelu, gdzie odpowiadał między innymi, za projekt segmentacji i obsługi największych klientów biznesowych - Key Account Management - sieci Plus GSM.

Źródło tekstu: BT     

Dodaj do:
w sumie: 3
  • 0

    1. ~doktor  2006-11-16 10:26:37  host: 80.51.255.69

    Nowy Dyrektor!! .. mała pomyłka się wkradła :)

  • 0

    2.  2006-11-16 11:30:16

    dzieki, rano przewaznie spie..

  • 0

    3. ~Anka  2006-11-20 23:40:09  host: nat.jelonki.robbo.pl

    To podwójny absolwent MBA, więc chyba może być i doktor :-) Widziałam tę informację w konkurencyjnym serwisie. W końcu jednak zawsze wybieram Telepolis...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-11-57.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.