16. kwietnia Małgorzata Rybak-Dowżyk obejmie stanowisko dyrektora biura komunikacji korporacyjnej w PTC. Na stanowisku zastąpi Zbigniewa Lazara, który odszedł z firmy w połowie stycznia.
W ramach swoich obowiązków Małgorzata Rybak-Dowżyk odpowiedzialna będzie za budowanie i wdrożenie strategii komunikacji korporacyjnej, zewnętrznej, wewnętrznej oraz działania Corporate Responsibility firmy. Będzie raportowała bezpośrednio do prezesa.
Rybak-Dowżyk od 11 lat związana jest z branżą mediową. Zanim dołączyła do zespołu PTC, w latach 2006 - 2012 jako PR Manager odpowiadała za komunikację korporacyjną, zewnętrzną, wewnętrzną oraz projekty CSR w polskim oddziale Viacom (globalnie właściciela takich marek jak: MTV, Comedy Central, VIVA, Nickelodeon, VH1, Paramount Pictures, BET International). W latach 2000-2006 odpowiadała za komunikację w Programie 1 Telewizji Polskiej. W latach 1997-1999 zajmowała się sprzedażą produktów bankowych oferowanych przez Citibank, a wcześniej (1996-1997) związana była z PTC, zajmując stanowisko konsultanta w dziale obsługi klientów grupowych.
Małgorzata Rybak-Dowżyk ukończyła studia na wydziale Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego oraz wydział politologii w zakresie Rzecznik Prasowy w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych.
Źródło tekstu: wł