Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowy członek zarządu odpowiedzialny za Europę w Deutsche Telekom

Nowy członek zarządu odpowiedzialny za Europę w Deutsche Telekom

sirmark 7 Lipca 2016 23:52

0 1

srini gopalan Od 1 stycznia 2017 r. nowym członkiem zarządu Deutsche Telekom odpowiedzialnym za Europę będzie Srini Gopalan.






Srini Gopalan, aktualnie dyrektor ds. rynku prywatnego w Bharti Airtel Limited, indyjskiej firmie telekomunikacyjnej, dołączy 1 października br. do Deutsche Telekom. Od nowego roku przejmie obowiązki od Claudii Nemat, która pokieruje nowym pionem Technologii i Innowacji w zarządzie Deutsche Telekom.

W ramach swoich obowiązków w Bharti Airtel, Srini Gopalan odpowiadał za działalność w segmencie klientów indywidualnych w 23 regionach Indii, która oprócz komunikacji mobilnej obejmowała również połączenia szerokopasmowe i telewizję satelitarną. Wcześniej, przez ponad 10 lat pracował w Wielkiej Brytanii, początkowo pełnił wiele różnych funkcji dla Capital One, amerykańskiego dostawcy usług finansowych, ostatecznie pracę w Capital One zakończył w 2009 r. na stanowisku dyrektora zarządzającego UK. Następnie pracował jako dyrektor ds. marketingu w T-Mobile UK. Był członkiem zespołu zarządzającego, który doprowadził do ustanowienia wspólnego przedsięwzięcia przez T-Mobile UK i Orange, everything-everywhere. Następnie przez trzy lata był dyrektorem ds. klientów indywidualnych w Vodafone UK.

Źródło tekstu: T-Mobile     
Źródło zdjęć: Deutsche Telekom

w sumie: 14
  • -1

    1. ~pabloki  2016-07-07 23:58:23  host: user-5-173-11-98.play-internet.pl

    mi się tak wydaje że skoro wzięli go z doświadczeniem przy tworzeniu ee , tmobile pl tworzy nowa strefe miedzynarodową to może planują stworzyc paninternational operator ee.komisja eu przyklepie zgode jakby co.

  • 3

    2.  2016-07-08 00:04:14

    Marka TM już jest spalona na polskim rynku. Negatywnego trendu nie da się odwrócić. Także albo wieczny dawca roamingu, albo rebranding do EE się szykuje.

  • 0

    3.  2016-07-08 00:04:57

    Komisja Europejska od pewnego czasu patrzy niechętnie na jakiekolwiek połączenia telekomów w Europie. Pierwszy przykład z brzegu: duńskie fiasko Telenor i TeliaSonera. A co dopiero połączenie takich molochów jak Orange i T-mobile w EE na obszarze całej Europy. Moim zdaniem w obecnych realiach to niemożliwe.

  • 0

    4. ~r  2016-07-08 00:05:40  host: 89-74-173-170.dynamic.chello.pl

    Czy podźwignie tbombaja z kolan? Działal w Indiach czyli w krajach trzeciego sortu ma doświadczenie. Moze i w bolandzie da rade.

  • -1

    5. ~pabloki  2016-07-08 00:11:15  host: user-5-173-11-98.play-internet.pl

    3 właśnie dlatego ze to molohy bedzie zgoda.
    4 pracował w uk .

  • 1

    6.  2016-07-08 00:20:26

    @pabloki - "W ramach swoich obowiązków w Bharti Airtel, Srini Gopalan odpowiadał za działalność w segmencie klientów indywidualnych w 23 regionach INDII, która oprócz komunikacji mobilnej obejmowała również połączenia szerokopasmowe i telewizję satelitarną."

  • -1

    7. ~pabloki  2016-07-08 00:27:32  host: user-5-173-11-98.play-internet.pl

    DanielR ... ale w uk tez pracował i to chciałem przekazać wczesniej.

  • 2

    8. ~~  2016-07-08 01:21:13  host: dip3.neoplus.adsl.tpnet.pl

    t-mobile już nic nie uratuje.

  • 0

    9. ~Hanka  2016-07-08 06:06:05  host: 188.146.70.132.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Ale ciacho

  • 0

    10. ~aj waj  2016-07-08 12:20:05  host: buz56.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Typowo europejski wygląd jak i nazwisko ... ;-)))))))
    jednak niemcy są skazani na zagładę

  • 0

    11. ~  2016-07-08 12:24:38  host: user-94-254-162-252.play-internet.pl

    @2 historia zna przypadki w których bardziej ' negatywne trendy ' się odwracalo. A TM nie jest w jakiejś tragicznej sytuacji, nie przesadzajmy!

  • 0

    12. ~wojo  2016-07-08 13:51:42  host: user-188-33-116-91.play-internet.pl

    oby jego doswiadczenie w segmencie klientow indywidualnych sie przydalo na cos, bo tmobile w PL ruszylo troche w ta strone, jak uproscili te abonamenty, nie naliczaja zwyzek, itd. oby to nie byl ich promocyjny kaprys, tylko standard oblsugi.

  • 0

    13.  2016-07-08 14:53:34

    @11 Finansowo nie, wizerunkowo już tak. Poza tym ponieśli giganryczne koszty zakupu 8setki. Indywidualni uciekają, prepaidu już mie ma, został tylko biz. A za 800 trzeba płacić i ją przedłużać. Tragedii nie ma, ale do dobrze też im daleko.

  • 0

    14. ~Piła  2016-07-08 21:57:28  host: user-94-254-248-9.play-internet.pl

    Patrząc od strony klienta to byłaby szkoda, gdyby wylecieli z rynku, ze względu na konkurencję. Ale przez tą ich szwabską arogancję, od czasu przejęcia Ery, to dziadów nie żałuję.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-159-189-139.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jaki sposób zakupu telefonu jest bardziej opłacalny?

T-Mobile: telefon od operatora nie musi być droższy

 

Zobacz wynik | Opinie (8)

Archiwum Ankiet