W programie smartDOM drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę pojawiła się nowość - Gwarancja najniższej ceny dla wybranych zestawów usług.
Z promocji mogą skorzystać klienci, którzy w czasie trwania promocji kupią w ramach programu wszystkie trzy usługi abonamentowe: telewizję satelitarną, Internet mobilny i telefonię komórkową od Cyfrowego Polsatu i Plusa.
Jeśli klient znajdzie u innego operatora ofertę o porównywalnych parametrach: podobnej liczbie gigabajtów, minut, SMS/MMS-ów oraz liczbie kanałów telewizyjnych i oferta ta będzie w niższej cenie niż w programie smartDOM to Plus i Cyfrowy Polsat gwarantują obniżenie opłat pobieranych w ramach programu do poziomu wskazanego przez klienta. Niższa opłata będzie obowiązywać przez kolejne 24 okresy rozliczeniowe. Parametry porównywalnych usług nie powinny odbiegać więcej niż 10% od tych dostępnych w ramach smartDOM. Klient ma 60 dni od zakupu ostatniej z trzech usług w programie smartDOM na zgłoszenie porównywalnej oferty.
Zgłoszenia porównywalnych ofert należy składać pocztą elektroniczną, w przypadku Plusa na [email protected] lub przez formularz na stronie, a w Cyfrowym Polsacie na [email protected] lub po zalogowaniu się do Internetowego Centrum Obsługi Klienta ICOK, w tytule wiadomości dopisując Gwarancja najniższej ceny.
Przykładowe oferty smartDOM:
Źródło tekstu: Plus