Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowohoński: "listening and responding" przynosi efekty

Nowohoński: "listening and responding" przynosi efekty

WitekT 28 Lipca 2015 14:47

3 4

Orange mocno poprawił w kwietniu ofertę głosową dla biznesu, szczególnie małego, co spowodowało wzrosty w segmencie po wcześniejszych spadkach. Bardzo dobrze poszło też w segmencie mobilnej transmisji - powiedział Maciej Nowohoński, członek zarządu operatora odpowiedzialny za finanse.

 

Zobacz: Wyniki Orange po 2Q2015.

Rozwój sieci i obsługi klienta to klucz do dobrych wyników i najniższego churnu od wielu kwartałów. To wynik akcji "listening and responding" wdrożonej w kwietniu - powiedział Nowohoński.




5 mln klientów Orange korzysta ze smartfonów, o 20% więcej niż rok wcześniej. 85% sprzedawanych przez telekom telefonów to właśnie tego typu urządzenia. 30-35% klientów podpisujących nową lub przedłużających dotychczasową umowę wybiera ofertę bez telefonu.

Użytkownicy smartfonów w Orange zużywają średnio miesięcznie trochę poniżej 1 GB, a Neostrady około 30 GB. Nowohoński przewiduje, że ARPU w segmencie mobilnym będzie dalej spadało w II połroczu, szczególnie w części ofert dla biznesu.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: maciej nowohoński | orange

w sumie: 11
  • -1

    1. ~ola  2015-07-28 14:52:50  host: google-proxy-66-249-81-162.google.com

    Czyli wiecej za mniej i jeszcze podziekuja....

  • 1

    2. ~  2015-07-28 15:17:51  host: apn-46-77-124-173.dynamic.gprs.plus.pl

    Kto to jest nie znam czlowieka

  • 1

    3. ~  2015-07-28 15:24:05  host: epinet9.netman.com.pl

    Listen and responding?

  • 2

    4.  2015-07-28 15:34:24

    "Listen and responding"??? Po jakiemu to? Ani po polsku, ani po angielsku.

  • 2

    5. ~  2015-07-28 15:46:58  host: 212.160.172.87

    "Listening and responding" powinno być czyli w zlokalizowanej wersji "słuchamy i działamy". Pan jest od cyferek nie od marketingu ale mógł sie nauczyć jak juz sie wypowiada tu i tam :-)

  • 2

    6. ~hahaha  2015-07-28 15:51:07  host: 77-254-16-49.adsl.inetia.pl

    angielsko-niemiecko polska wersja słuchać i regować(odpowiadać), dla mnie ta firma to dalej zenuaaaaaa... firma postawiona na exelu. tabelka goni tabelke i wszystko oparte o statystyke.... idac z psem mam statystycznie trzy nogi, wiem ze wołają na niego 3 noga ale chyba nie o ten odłam odmieńców chodzi. Jak dla mnie niech im ARPU spada ! chociaż je podają nie tak jak play.... Witoldzie widzę ze autorem tekstu jesteś Ty. Czy mógłbym Cię prosić o wyjaśnienie komu jest potrzebna informacja ARPU i APU, dlaczego jedne firmy je podają notorycznie a inne skrzętnie ukrywają. Prosiłbym o wyjaśnienie a nie stwierdzenie typu: Op nie mają obowiazku udzielać takiej informacji.... prosiłbym o trochę polemiki, finezji itp by powiedzieć po co ten współczynnik jest. Czy kredytodawcy jakoś sie tym sugerują, czy to wpływa na wycenę itp. BO :Nowohoński przewiduje, że ARPU w segmencie mobilnym będzie dalej spadało w II połroczu, szczególnie w części ofert dla biznesu. ... więc nie wiem czy to pochwały czy żale i dla kogo to na + a dla kogo na -

  • 0

    7. ~pabloki  2015-07-28 20:07:14  host: 46.204.18.202.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    http://tlp.is/71r

  • 0

    8. ~ah ah ah  2015-07-29 08:45:50  host: 77-254-16-49.adsl.inetia.pl

    @pabloki (jeśli to Ty) - To że ARPU jest niższe niz wcześniej wiem, artykuł załączony to potwierdza. MI chodzi co jest odzwierciedleniem ARPU a przełożeniu na rynek. Dlaczego Play niepodaje tragicznie szybko spadającego ARPU. Dlaczego nikt sie Tym nie interesuje. Jest kupa tematów zamiatanych pod dywan w roli głównej z Play. Dlatego pytam czy Pan Redaktor jest w stanie polemizować na ten temat otwarcie, na łamach portalu branżowego.

  • 0

    9. ~xxx  2015-07-29 09:07:21  host: host-81-190-244-84.malbork.mm.pl

    od miesiaca nie moge sprzedac klientowi soho samsunga S6 edge bo nie ma!!!!
    nie moge mu podlaczyc 2 vdsl bo brak 20m kabla
    "....Rozwój sieci i obsługi klienta to klucz do dobrych wyników...." i ten typ ma co opowiadac haha

    takich przypadkow moge wymienic najmniej 8 z tego tygodnia tylko z mojego podworka
    te patafiany nic nie robia a tylko morde pokazuja usmiechnieta od ucha do ucha
    najlepiej niech wszyscy ida na urlop od czerwca do wrzesnia

  • 0

    10. ~aaa  2015-07-29 09:52:16  host: 5e07e4eb.bb.sky.com

    to sprzedaj mu co innego, np IT dla Firm

  • 0

    11. ~xxx  2015-07-30 00:10:17  host: host-81-190-244-84.malbork.mm.pl

    taaa moge mu sprzedac ale chyba strefe za 20zl ;p

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-167-137.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy skorzystałbyś z opcji logowania na podstawie wzorca oka?

Comarch: będzie biometria w rozwiązaniach dla banków

 

Zobacz wynik | Opinie (1)

Archiwum Ankiet