Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowe zasady roamingu w Play - pytania i odpowiedzi

Nowe zasady roamingu w Play - pytania i odpowiedzi

orson_dzi 29 Stycznia 2018 13:06

5 7

play roaming wide

Marcin Gruszka, rzecznik prasowy sieci Play, odpowiedział na pytania w sprawie nowych zasad roamingu w Play.




Osoby, które mogą sobie pozwolić na obejrzenie filmu zapraszamy od razu na koniec wiadomości, a dla pozostałych zbieramy odpowiedzi na wszystkie pytania poniżej:
  • pakiet roamingowy w ofercie na karcie trafił do Formuły Unlimited na kartę, bo jest to aktualnie najpopularniejsza oferta operatora,
  • pakiet 100 minut na rozmowy w Formule Unlimited na kartę dotyczy rozmów wychodzących i przychodzących,
  • okres 30 dni, w którym jest sprawdzane do jakiego nadajnika loguje się na karta (krajowego czy zagranicznego) jest sprawdzany na bieżąco, z dnia na dzień,
  • wszystkie zmiany są z zgodne z dyrektywą Komisji Europejskiej i zasadą Roam Like At Home,
  • w ofercie abonamentowej RedBull Mobile sytuacja wygląda tak samo jak w Play (ofertach jak w kraju i 1 GB Internetu), a na kartę wszystko jest płatne zgodnie z ustaloną kwotą dopłat,
  • dopłaty obowiązują do momentu, w którym nie minie okres 4 miesięcy określony w przepisach unijnych, dopiero po 4 miesiącach stawki określone przez Play zmieniają się na stawki zgodne z FUP (Polityka Uczciwego Korzystania),
  • jeśli ktoś nie ma darmowych usług, np. nielimitowanych SMS-ów, to płaci cenę cennikową + dopłatę, czyli np. 0,29 zł + 0,06 zł za SMS-a,
  • roamingowy pakiet minut, SMS-ów i Internetu w Formule Unlimited na kartę dostają tylko osoby, które mają wykupioną ofertę na 30 dni.

Zobacz: inne filmy z kategorii Wydarzenia


Zobacz: Nowe zasady roamingu w Play

Źródło tekstu: Play     

Dodaj do:

Tagi: play | roaming | roaming2018

w sumie: 188
  • 0

    169.  2018-01-31 13:34:40

    165 - posiadam abonament od ponad 20 lat (ten sam numer) i dotycjhczas nigdy(!) nie miałem problemu nadniernych kosztów. NIGDY!!

  • 0

    170. ~Olo  2018-01-31 14:14:01  host: public-gprs395819.centertel.pl

    165- GaduAirowiec, nie leniwi tylko bardziej rozgarnięci.

  • 1

    171. ~GaduAirowiec  2018-01-31 14:58:43  host: ip41.dknadmin.be

    Bardziej rozgarnieci i interesujacy sie ofertami zawsze wybiora prepaid. Wiec i taniej ! I bezpieczniej. Trzeba wyslac prepaida do Radka i Hanki . Jak sie naucza co to znacza koszty to beda uswiadomieni swoich bledow.

  • 0

    172.  2018-01-31 17:29:02

    171 - znaczy mamy totalnie nierozgarnięty naród... Biorąc pod uwagę proporcje...
    Tylko jak mnie potrakturjesz? Mam 2 numery abonamnetowe i 2 numery prepaid ;-)

  • 0

    173. ~GaduAirowiec  2018-01-31 18:04:34  host: 188.246.139.6.rev.vline.pl

    @wlo
    Ja mam 1 abonamentowy sluzbowy i 1 prepaid. I Wystarczy:) Sa widzisz :300zl za skorzystanie z messengera w strefie 2 (Czarnogora, poza UE). Az sie przestraszylem i mimo wylaczenia transmisji danych codziennie byly wyzsze wskazania sms z 2580. Wylaczylem telefon abonamentowy i mialem spokoj:))) Zdzierstwo jest straszne, dlatego prepaid rzadzi. Postpaid dla januszy biznesu i tych ktorzy z groszem sie nie licza !

  • 0

    174.  2018-01-31 18:06:10

    173 - jak nie umiesz obsłużyć, lepiej rzeczywiście nie używaj...

  • 0

    175. ~GaduAirowiec  2018-01-31 18:19:01  host: 188.246.139.6.rev.vline.pl

    @wlo
    W duzej firmie nie mam hasla abonenckiego bo tego mi IT nie poda i nie wiem jakbym mogl nawet ograniczyc czy aktywowac data limiter w Plusie sluzbowym. Nikt mi na infolinii nie poradzi. Pytaliby o haslo abonenckie itp. Taki to jest abonament. Prywatny zawsze bedzie prepaid.

  • 0

    176. ~Kajf  2018-02-01 01:39:53  host: 89-64-187-161.dynamic.chello.pl

    Za odbierane tez mam płacić?

  • 0

    177. ~Olo  2018-02-01 07:37:47  host: public-gprs388093.centertel.pl

    @173 A jednak miałem rację ze abonament jest dla bardziej rozgarniętych. Dziwię się że potrafisz w ogóle doładować swojego prepaida.

  • 0

    178.  2018-02-01 09:31:44

    175 - szkoda mi Ciebie... Jak nie wiesz, naprawdę nie używaj. Limiterem Data nie można "sterować" za pomocą eboku. Tak więc brak dostępu jest śmiesznym argumentem.
    Tak - 177 ma rację! Ty z powodu swoich problemów z ogarnięciem abonamentu, lepiej pozostań w prepaidzie ;-)

  • 0

    179. ~GaduAirowiec  2018-02-01 09:59:49  host: 188.246.139.6.rev.vline.pl

    Abonament jest dla januszy biznesu z ktorych da sie wycisnąć ostatnie soki. Prepaid jest dla mądrych i uczciwych. I umiejących logicznie myśleć.

  • 0

    180.  2018-02-01 10:12:35

    Ciekawe, ze pracujesz dla takiego janusza... Mając telefon od janusza, wyciska janusza! Ile się da! A Ty pękasz po trzystu złotych w Czarnogórze czy gdzieś tam...

  • 0

    181. ~  2018-02-01 10:19:27  host: 188.246.139.6.rev.vline.pl

    @wlo
    Pracuje dla korpo z kapitałem z daleka. Ich można wycisnąć więc nie żal mi tych 300zł za sam messenger. Ale nie uważasz ze to dziwne że pomimo zamknięcia transmisji danych-koszty cały czas rosły z dnia na dzień? Naprawdę to było dziwne. Musiałem wyłączyć telefon całkowicie. Dobry prepaid nie miał tych problemów bo był tylko na nasłuchu bez transmisji danych ani przez chwilę. A na abonamentowym Plusie minuta na messengerze i 300zł po tygodniu. Najpierw sms ze limit osiagnieto i 100zł potem w kolejnym dniu że 200 i 300zł. Wkurzyłem się wyłączyłem telefon i tyle.

  • 0

    182. ~GaduAirowiec  2018-02-01 10:31:27  host: 188.246.139.6.rev.vline.pl

    W prepaidzie nie ma tych problemów. Wyzerowałoby mi te 10 czy 20zł na koncie i byłby spokój . Ale tak to jest w abonamencie że dobra reklama czyni cuda;) I przyciąga taniością , ale nie mówi o kagańcu i fakturach i ratach za telefon.

  • 0

    183.  2018-02-01 10:32:43

    181 - na pewno wyłaczyłeś, skoro działało? Nacz się wyłączać może, co?
    100, 200, 300 - taie komunikaty miałeś?
    A numer na pewno masz w Plusie? Bo jeśłi byś miał limiter, informowałby cię o procencie progu - 40/80 i 100. Domyślnie próg na 250 zł jest ustawiony (można to zmienić, ale też nie na 300 zł ;-)
    Inna rzecz - skoro limiter działał, musiałeś jednak go zdjąć, żeby 300 zł osiągnąć ;-)
    Jeszcze inna sprawa - w przypadku braku limitera nie komunikuje o osiąganiu kolejnych "progów" ;-)
    Uważam więc że historię wymyśliłeś ;-)

  • 0

    184.  2018-02-01 10:35:54

    182 - no to chyba specjalny porepaid za granicę trzeba brać z takim stanem konta... Mój syn na mało wykorzystywanym ma 280 zł chyba ;-)
    Kagańce... Raty za telefon... Co Ty pieprzysz? Nie ma obowiązkiu kupować telefonu! Są oferty na czas nieoznaczony! Kagańcem jest dla mnie uważasz moja umowa sprzed roku, która jest i za pół roku, kiedy przejdzie na czas nieoznaczony lepsza od jakiejkolwiek obencej na rynku, w tym prepaidowej?
    Mień śpiewkę, bo nudzisz jak nie wiem...

  • 0

    185. ~Olo  2018-02-01 10:40:38  host: public-gprs388093.centertel.pl

    @182 Strata 20 zł z konta w twoim przypadku oznacza ze nie będziesz miał za co utrzymać gratisowych 4 stów przez 4 miesiące.

  • 0

    186. ~Olo  2018-02-01 10:42:38  host: public-gprs388093.centertel.pl

    Wlo ja myślę że gadamy ż dzieciakiem. Max 14 lat.

  • 0

    187.  2018-02-01 10:44:32

    186 - i myślisz, że od korpo dostałby telefon bez limitów, na którym z jednej strony mógłby korzystać do woli ale z drugiej wyłacza bo się wystraszył 300 zł kosztów?

  • 0

    188. ~GaduAirowiec  2018-02-01 10:56:15  host: 188.246.139.6.rev.vline.pl

    tak ! mowie przeciez abonament firmowy w Plusie i po minucie wylaczylem transmisje
    i codziennie przychodzily sms-y ze progi juz przekroczone transmisji i ze juz 100-200-300zl. Wylaczylem telefon mimo wylaczonej transmisji danych i mialem spokoj;)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-159-30-26.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.