DAJ CYNK

Nowe usługi informacyjne w TP

WitekT

Wydarzenia

Telekomunikacja Polska wprowadziła nowe, ogólnopolskie usługi informacyjne dla klientów anglojęzycznych i niepełnosprawnych, a także ułatwiające znalezienie potrzebnych numerów telefonów alarmowych i infolinii.

Telekomunikacja Polska wprowadziła nowe, ogólnopolskie usługi informacyjne dla klientów anglojęzycznych i niepełnosprawnych, a także ułatwiające znalezienie potrzebnych numerów telefonów alarmowych i infolinii.

118 811 - informacja tp o numerach telefonów abonentów w języku angielskim. Usługa dostępna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Koszt połączenia 2 zł za minutę (2,44 zł brutto) Pod tym numerem można uzyskać informacje w języku angielskim o numerach telefonów firm i instytucji oraz klientów indywidualnych.

118 888 - informacja tp o numerach telefonów dla osób niepełnosprawnych. Usługa dostępna od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 17.00. Koszt połączenia jak za połączenie lokalne, zależy od planu telefonicznego. Pod tym numerem można uzyskać dane teleadresowe instytucji, firm i organizacji, które oferują udogodnienia dla osób niepełnosprawnych lub świadczą usługi na ich rzecz, np. PFRON, firmy z branży lecznictwo i farmacja, sprzęt rehabilitacyjny, gabinety rehabilitacyjne, terapia zajęciowa (hydroterapia, hipoterapia), fundacje i organizacje pozarządowe wspierające osoby niepełnosprawne.

118 112 - informacja tp o numerach alarmowych. Usługa automatyczna, dostępna całą dobę, 7 dni w tygodniu. Koszt połączenia wynosi 58 gr za minutę (71 gr brutto).

118 800 - informacja tp o numerach infolinii. Usługa automatyczna, dostępna całą dobę, 7 dni w tygodniu. Koszt połączenia wynosi 58 gr za minutę (71 gr brutto). Pod tym numerem można uzyskać informacje o ważniejszych infoliniach (0800 oraz 0801) w następujących kategoriach:
banki,
zastrzeganie kart płatniczych,
towarzystwa ubezpieczeniowe, fundusze emerytalne i inwestycyjne,
telefony zaufania i pomoc dla potrzebujących,
redakcje i wydawnictwa,
medycyna,
motoryzacja,
infolinie policyjne, kryzysowe, interwencyjne.

Nowe usługi informacyjne dostępne są dla abonentów TP oraz z automatów telefonicznych TP w całym kraju. Stanowią uzupełnienie i rozwinięcie usług 118 913 biuro numerów tp oraz 9493 bank danych tp.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Telekomunikacja Polska