Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowe usługi dla dużych firm w Plusie

Nowe usługi dla dużych firm w Plusie

Q! 8 Sierpnia 2011 11:07

0 0

Polkomtel uruchomił dwie nowe usługi dostępne dla dużych firm. Pierwsza z nich to FaMoC, która pozwala na zdalne zarządzanie telefonami firmowymi, druga to Plus VoxTrack, umożliwiająca rejestrowanie rozmów oraz wiadomości.

FaMoC pozwala na zdalny dostęp do każdego z firmowych telefonów. Dzięki temu możliwe będzie przeprowadzenie takich czynności jak:
prekonfiguracja,
zdalna instalacja i aktualizacja aplikacji,
cykliczne tworzenie kopii zapasowych,
zarządzanie bezpieczeństwem,
dostęp do urządzenia w celu usunięcia zaistniałych problemów,
zdalne usuwanie danych w przypadku kradzieży bądź zgubienia telefonu.




Plus VoxTrack pozwoli na nagrywanie wychodzących i przychodzących połączeń głosowych oraz wiadomości SMS i MMS. Usługa umożliwi również na automatyczne wysyłanie nagrań na serwer firmowy oraz zarządzanie nimi za pomocą strony WWW. Usługa ta wprowadzona została testowo.

Źródło tekstu: Plus     

Dodaj do:
w sumie: 13
  • 0

    1.  2011-08-08 11:14:26

    ciekawe ile sobie za to policzą?

  • 1

    2. ~pabloki  2011-08-08 11:50:19  host: apn-77-114-14-118.dynamic.gprs.plus.pl

    hoho zaczyna sie szpiegowanie ale przeciez to dla dobra pracownikow. Im mniej swobody dla pracownika tm pracuje on mniej wydajnie gdyz bedac ograniczony zaweza krag myslenia i dzialnia.tym samym negatywnie wplywajac na wynik firmy. Patrzac realnie zysk otrzyma firma wlasciciel oprogramowania do uslugi i polkomtel. Patrzac z dystansu usluga nie przydatna . Pracownik pracuje wtedy wydajniej tylko z punktu widzenia pracodawcy a nie rynku.

  • 1

    3. ~ala  2011-08-08 11:51:41  host: public-gprs243428.centertel.pl

    konkurencja załatwiła "koszty firmy" ryczałtem i szpiegowanie niepotrzebne... ale ja widać lepiej kombinować jak koń pod górkę...

  • 0

    4. ~ZICO  2011-08-08 12:16:39  host: public-gprs272863.centertel.pl

    Ciekawa usługa, choć nagrywanie rozmów jest już mocno problematyczna sprawą. Czy przypadkiem każdorazowo przed połączeniem rozmówcy nie powinni usłyszeć informacji o tym, że rozmowy są nagrywane?

  • 1

    5. ~  2011-08-08 12:17:46  host: z40-04.opera-mini.net

    @3 ale ryczaltem nie zalatwisz przeciekow z firmy. Chociaz oczywiscie tylko wyjatkowo glupi pracownik robi przeciek danych z telefonu firmowego, czy wogole w formie elektronicznej :-)

  • 0

    6.  2011-08-08 12:23:42

    Jeszcze będzie Office 365 - też zarządzanie firmą w chmurze ;-) Dystrybutorem będzie m. in. Polkomtel.

  • 0

    7. ~plusikowy  2011-08-08 18:28:37  host: 178235160016.warszawa.vectranet.pl

    Plus już te usługi testował po cichu na klientach półtora roku temu...

  • 0

    8.  2011-08-08 19:23:10

    ~pabloki... na pewno masz firmę, rozdałeś ludziom po telefonie - oczywiście, żeby obciachu nie było co najmnie i BlackBerry i żeby nie mieli obaw z rachunkiem na pewno taryfy przyzwoite im dałeś... I z pewnością nie obchodzi Cię co oni z tym robią - czy wykorzystują do zarabiania na siebie i na Twoją firmę, czy c kumplem o ostatnim wypadzie na piwo gadają 3 godziny...

  • 1

    9. ~  2011-08-08 19:49:17  host: z32-12.opera-mini.net

    8). Bilingi na takie gaduly nie wystarcza? I niech placi z wlasnej kieszeni za nadplate , etc. * Calm7

  • 0

    10. ~  2011-08-08 23:41:25  host: staticline22441.toya.net.pl

    fajnie pięknie, ale z tym nagrywanie rozmów i smsów... no nie wiem, ale jak swego czasu chciał pis wprowadzić ustawę żeby właściciele kafejek/operatorzy zapisywali strony www/maila itd. na które wchodzą ich klienci to powstał problem formalny z miejscem na przechowywanie tych rzeczy - konkretnie z zabezpieczeniem, rozmiarami takiego miejsca, itd. czy w tym przypadku nie będzie takiego problemu? tzn. rozumiem że firma może mieć je do podglądu, ale powinna chyba zabezpieczyć przed ewentualnym wyciekiem tych danych, ich kradzieżą, dostaniem się w ręce osób 3 itd, w końcu bądź co bądź są chyba objęte ochroną danych osobowych czy czymś takim? kolejny krok do spełnienia się orwellowskiej wizji świata :/. p.s. popiera @9

  • 0

    11.  2011-08-09 00:07:48

    Wiekszosc powyzszych wpisow odnosi sie negatywnie do rejestracji rozmow i uwaza to za szpiegowanie pracownika. Chyba nie do konca o to chodzi, bo trudno sobie wyobrazic stworzenie w firmie dodatkowej komorki, ktora to bedzie odsluchiwala i analizowala. Chyba nikomu z was nie przydazylo sie, ze ustalajac cos telefonicznie okazalo sie pozniej, ze ktos sie tego wyparl albo przeinaczyl wasze slowa lub poskarzyl sie waszym przelozonym na brak kompetencji oraz chamskie zachowanie. Plus dla duzych firm stosuje rozwiazania, ktore zastepuja telefony stacjonarne wewnatrz firmy. Kontakty z zewnatrz na nr stacjonarny trafiaja wiec faktycznie na komorke. Stad proponowane rozwiazanie, ktore jednak ma sens..

  • 0

    12. ~  2011-08-09 23:17:00  host: z30-02.opera-mini.net

    (A-go). Mnie na sile wciskali sluzbowy telefon abonament, ale odmowilem. I nie ze wzgledu na jego kontrole (bilingi), tylko nie chce miec nic wspolnego z pewna siecia xXxXx. Poza tym wole wlasny wybrany typ fonu, i na karte. No i moja wspaniala siec yYyYy ;-D * Calm7

  • 0

    13. ~zuzka  2011-08-12 14:02:18  host: 94-75-90-220.home.aster.pl

    w każdym call center czy innej firmie są nagrywane rozmowy służbowe - po to żeby można było je weryfikować, poprawiać błędy tak jak np w przypadku doradców finansowych, kiedy potem te rozmowy sa analizowane. bardzo dobrze, że Plus wprowadził taką usługę, jest przydatna i potrzebna.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-156-60-28.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy odporny na zachlapanie smartfon do 1200 zł to:

10 najlepszych smartfonów z odpornością na zachlapanie do 1200 zł (lipiec 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet