Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowe telefony w ofercie Blackberry w Orange

Nowe telefony w ofercie Blackberry w Orange

WitekT 7 Kwietnia 2006 12:41

0 0
Orange dla Firm wprowadził nowe terminale wykorzystujące usługę BlackBerry. Do dotychczas oferowanego terminala BlackBerry 7290 dołączyły Nokia 9300, Nokia 9500 oraz zupełna nowość – Nokia 9300i.

Smartfon Nokia 9300i jest również dostępne w ramach oferty specjalnej BlackBerry Try&Buy w Orange dla Firm.

Dodatkową istotną funkcjonalnością oferowaną przez Orange dla Firm jest możliwość uruchomienia usługi BlackBerry na tych popularnych wśród użytkowników terminalach mobilnych.


Źródło tekstu: Orange     

Dodaj do:
w sumie: 3
  • 0

    1.  2006-04-07 14:20:44

    ja się zastanawiam dlaczego Nokia 6822 jest tylko promowana w PlusGSM. Przecież to też dobry telefon i w dodatku z BlackBerry :/ ...

  • 0

    2. ~piti110  2006-04-08 11:30:33  host: 83.238.70.51

    własnie od poniedziałku bede testował w swojej firmie 7 telefonów w tym 4 9300i i 3 9500

  • 0

    3. ~Artur  2006-04-08 12:10:47  host: chm111.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witam - może ktoś mogłby zaprzeczyć bądź potw., ze są problemy z przenaszalnością nr z orange do ery? Ja już złożylem wnioski i boję się wyłączenia nr które pracują na firmę. Witak - a może Ty masz jakieś informacje? Jak długo to trwa? Wszytsko by było załatwiane w SF

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-44-105.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.