Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowe taryfy telefoniczne UPC

Nowe taryfy telefoniczne UPC

sirmark 30 Marca 2007 11:01

0 0

UPC Polska wprowadza trzy nowe taryfy telefoniczne: Superprosta, Swobodna i Przyjazna, które zastąpią dotychczasowe dwie.

Taryfa Superprosta
Dla rodzin i osób, które dużo rozmawiają przez telefon, jest to najatrakcyjniejsza oferta na rynku. Klienci płacą miesięczny abonament już od 79,90 zł brutto i nie muszą się martwić dodatkowymi kosztami: mogą telefonować do wszystkich sieci stacjonarnych, bez względu na miasto, porę dnia i dzień tygodnia, w ramach opłaconego abonamentu. Jedyne połączenia płatne to rozmowy z numerami komórkowymi, których koszt wynosi 80 gr za minutę.

Taryfa Swobodna
W Taryfie Swobodnej miesięczny abonament wynosi już od 59,90 zł brutto i w ramach tej opłaty klienci mogą dzwonić za darmo od godziny 18.00 w dni pracujące oraz w dni ustawowo wolne od pracy. W godzinach szczytu koszt połączeń stacjonarnych (lokalnych i międzymiastowych) wynosi 11 gr brutto. Z kolei połączenia do sieci komórkowych kosztują 80 gr brutto.

Taryfa Przyjazna
Jest to taryfa o najniższym abonamencie w ofercie UPC: od 29,90 zł brutto miesięcznie. Zarówno rozmowy lokalne, jak i międzymiastowe do sieci stacjonarnych, bez względu na porę dnia, kosztują 11 gr brutto za minutę. Cena połączeń do sieci komórkowych wynosi 80 gr brutto za minutę.




Nowe taryfy telefoniczne UPC (Superprosta, Swobodna i Przyjazna) wchodzą w życie z dniem 29 marca i zastępują dotychczasowe (Tanie Rozmowy UPC i Darmowe Rozmowy UPC), które nie będą już dostępne w sprzedaży. Klienci UPC, którzy już korzystają z taryf Tanie Rozmowy UPC i Darmowe Rozmowy UPC mogą nadal z nich korzystać na dotychczasowych warunkach.

Taryfa Przyjazna
  PLN z VAT
ABONAMENT - Telefon UPC 39,90
ABONAMENT - Telefon UPC dla klienta telewizyjnego Pakietu Pełnego i/lub usługi internetowej UPC 29,90
Opłata za rozpoczęcie połączenia 0,05
  opłata za każdą rozpoczętą minutę połączenia
Opłata za połączenia lokalne i międzymiastowe 0,11
Opłata za połączenia do sieci komórkowych 0,80


Taryfa Swobodna
  PLN z VAT
ABONAMENT - Telefon UPC 69,90
ABONAMENT - Telefon UPC dla klienta telewizyjnego Pakietu Pełnego i/lub usługi internetowej UPC 59,90
BEZPŁATNE MINUTY bezpłatne połączenia
w godz. 18:00 - 8:00 w dni pracujące oraz w dni ustawowo wolne od pracy do wszystkich sieci stacjonarnych w Polsce
opłata za rozpoczęcie połączenia* 0,05
  opłata za każdą rozpoczętą minutę połączenia
Opłata za połączenia lokalne i międzymiastowe w godzinach 8.00-18.00 0,11
Opłata za połączenia lokalne i międzymiastowe w godzinach 18.00-8.00 0,00
Opłata za połączenia do sieci komórkowych 0,80
* opłata za rozpoczęcie połączenia nie dotyczy bezpłatnych połączeń lokalnych i międzymiastowych poza szczytem

Taryfa Superprosta
  PLN z VAT
ABONAMENT - Telefon UPC 89,90
ABONAMENT - Telefon UPC dla klienta telewizyjnego Pakietu Pełnego i/lub usługi internetowej UPC 79,90
BEZPŁATNE MINUTY bezpłatne połączenia lokalne i międzymiastowe 24/7 do wszystkich sieci stacjonarnych w Polsce
opłata za rozpoczęcie połączenia* 0,05
  opłata za każdą rozpoczętą minutę połączenia
Opłata za połączenia lokalne i międzymiastowe 0,00
Opłata za połączenia do sieci komórkowych 0,80

* opłata za rozpoczęcie połączenia nie dotyczy bezpłatnych połączeń lokalnych i międzymiastowych

Źródło tekstu: UPC     

Dodaj do:
w sumie: 25
  • 0

    6.  2007-03-30 12:09:28

    Taryfa przyjazna- hmm w czym ona jest przyjazna- w pustym abonamencie za 29,90? :/

  • 0

    7. ~  2007-03-30 12:20:17  host: qn22.internetdsl.tpnet.pl

    Nie 29,90 lecz 39,90 Przyjazna.

  • 0

    8. ~  2007-03-30 12:21:54  host: 87-205-223-229.adsl.inetia.pl

    UPC jest tak niszowe, że TP nie przejmie się nimi. Mała, marna sieć i robią dużo hałasu o nic ze swoimi ofertami, ale najwidoczniej mają spore zyski, że stać ich na reklamy w TV.

  • 0

    9.  2007-03-30 12:31:47

    #8. w rodzinie opiekuje sie laczami z UPC i jestem z nich zadowolony. Uzytkownikow telefonicznych maja moze niezbyt duzo, ale powoli ich ilosc rosnie. Wazne ze maja swoja oferte, i tam gdzie sa uzytkownik ma wybor.

  • 0

    10.  2007-03-30 12:45:20

    7- juz od 29,90 jesli masz pakiet pelny- no nic czekamy na promocje w UPC z poczatkiem kwietnia- wtedy bedzie pelne rozeznanie

  • 0

    11. ~ptok  2007-03-30 12:49:01  host: chello089079026230.chello.pl

    Czyli w UPC podrożało. W najniższym abonamencie dołożyli 5 groszy za rozpoczęcie połączenia. Do tej pory było bez tej opłaty. W sumie gdyby porównać to w tepsie za 3-minutowy impuls w standardowym jest 35 groszy brutto. W UPC za trzy minuty rozmowy wychodzi 38 groszy. I to ma byc rewelacja? Zgadzam sie ,że oferta jest minimalnie korzystniejsza poprzez naliczanie co minutę. Ale naprawde tylko minimalnie.

  • 0

    12. ~ki  2007-03-30 13:43:16  host: chello062179023129.chello.pl

    1. To jest sip 2. całkiem dobra jakość 3. W pakietach najniższe abo wynosi 10 Pln (do tej pory tak było)

  • 0

    13.  2007-03-30 13:58:29

    niższe pakiety są takie sobie, najlepszy jest ten za 79 z groszem, płacisz raz a dzwonisz ile chcesz i to jest pożądna oferta

  • 0

    14. ~Markus  2007-03-30 15:51:51  host: chello083144068096.chello.pl

    Hmmmm, ponad rok temu TP chciała wprowadzić plan w zasadzie identyczny jak Taryfa SuperProsta i wtedy UKE się nie zgodziło. Czy ktoś zrozumie logikę Streżyńskiej?

  • 0

    15. ~ds  2007-03-30 16:53:25  host: 213.77.11.50

    Markus, co tu ma logika Streżyńskiej do tego? Tpsa, jak operator dominujący, musi przedstawiać cenniki do akceptacji, a upc nie...

  • 0

    16. ~getITright  2007-03-30 18:13:44  host: chello087206213042.chello.pl

    nie no doszła OPŁATA ZA ROZPOCZĘCIE POŁĄCZENIA, co wy wygadujecie że ciekawe czy TP się dostosuje, tzn. co ?!? TP powinna podnieść ceny ??? bo w porównaniu do tego TP jest lepsza i powiem tak, ja teraz mam potrójną usługe w UPC, z telefonu zrezygnuje jak tylko umowa mi się skończy, w TP NIGDY nie było żadnej awari, w UPC co kilka dni mam telefon unieruchomiony, bo awarie są CIĄGŁE ! a telefon to jest taka rzecz która MA działać ZAWSZE ! Po drugie z kablówki też zrezygnuje na bank bo 1. jest to najdroższa oferta w Polsce z wszystkich kablówek jakie istnieją 2. za te kosmiczne pieniądze dostaje się pięć programów na krzyż w tym takie rodzynki jak Mango TV, TVN Gra, Kuchnia TV i kika podobnych programów dla nienormalnych ! UPC najmniej programów w Polsce, nie ma ani Niemieckich programów (które SĄ ZA DARMO dla kablówek !!! ale mimo to ich nie ma w UPC) nie ma BBC, nie ma Euro News, nie ma Comedy Central, nie ma Ale Kino i Kino Polska (!!!) nic nie ma, a jest to najdroższa z wszystkich ofert w Polsce... zostaje internet, który nie dość że są ciągłe awarie, to jeszcze skur..le podnieśli prędkość ALE TYLKO DLA NOWYCH i tym ruchem przypeiczętowali moje zerwanie umowy również na internet, wszystkim ceniącym sobie jakość i niezawodność polecam omijać UPC szerokim kołem. A na finał dodam jeszcze że każdy telefon do BOK kosztuje od 5zł wzwyż !!! bo standardowo czeka się na połączenie z konsultantem CONAJMNIEJ 10 minut, a potem zanim się załatwi sprawę (a z UPC załatwienie jakiejkolwiek sprawy graniczy z cudem) mijają kolejne minuty, ZA KAŻDĄ MINUTĘ POŁĄCZENIA KTÓRE NIE Z MOJEJ WINY TRWA TAK DŁUGO PŁACI SIĘ 35 groszy (!!!) a kilka razy po dziesięciu minutach czekania zostałem ROZŁĄCZONY, czyli 3,5zł za darmo sprezentowałem złodziejom z UPC ! w TP której NIENAWIDZĘ połączenie z BOKiem wynosi 0zł, awari telefonu nie ma NIGDY, a teraz jak UPC podniosło ceny połączeń to pod względem cenowym TP już też jest tańsza, także niewiem co UPC by musiało zrobić żebym nie zerwał z nimi umowy

  • 0

    17. ~getITright  2007-03-30 18:14:55  host: chello087206213042.chello.pl

    @Markus - tak ja rozumiem, TP jest podmiotem dominującym i żeby wyrównać prawa konkurentów UKE musi podejmować takie decyzje

  • 0

    18.  2007-03-30 19:09:47

    Luzie na co wy narzekacie, to przecież pierwsza oferta z ryczałtem na rozmowy ze stacjonarnymi z telefonu stacjonarnego. To mała rewolucja. Szkoda że UPC nie ma wszędzie infrastruktury. Uprzedzam tych co chcą mnie zbesztać za to że po co taka oferta. Mi bardzo by sie przydała. Oszczędziłbym ok 100zł i mógłbym wiecej dzwonić. Używam VoipDiscount ale to nie to samo co stacjonar. A opłata za inicjacje zupełnie nie potrzebna.

  • 0

    19. ~  2007-03-31 01:11:13  host: chello087206163200.chello.pl

    Jak upc chce być konkurencyjne, to powinni wprowadzić SEKUNDOWE NALICZANIE. A opłata za rozpoczęcie połączenia to już totalny niewypał!

  • 0

    20. ~ptok  2007-03-31 07:40:55  host: chello089079026230.chello.pl

    Te darmowe bez ograniczeń to wypucha na początek. Później wszyscy operatorzy wprowadzają limity. Zakładam się o wszystkie pieniadze, że tu bedzie tak samo. Ja juz złożyłem im wypowiedzenie jeśli chodzi o internet. Następny operator, który po roku korzystania zafundował mi faktyczną podwyżkę abonamentu. Trzeba spadać do konkurencji , gdzie znów będę nowym klientem "na promocji".

  • 0

    21. ~jareckim  2007-03-31 08:05:55  host: 207.210.117.188

    Gdzie tu ta rewelacja. Chyba, że w wysokości opłat za połączenia. Idą na rekord w wyciągania pieniędzy od naiwniaków.

  • 0

    22. ~ptok  2007-04-02 07:01:07  host: chello089079026230.chello.pl

    A NIE MÓWIŁEM??? Przeczytajcie sobie regulamin, a dokładnie sam koniec. Diabeł tkwi w szczegółach!!!! JAK ZWYKLE LIMITY.Złodzieje. Pieprzyć taką superprostą taryfę. Za dużo dzwonisz to zerwą z tobą umowę. http://www.upc.pl/pdf/cennik_polaczen_tel_wazny_od_kwietnia2007. pdf 3. Dostawca usług mo˝e zawiesiç Êwiadczenie usługi telefonicznej Abonentowi albo wypowiedzieç Umow´ Abonenckà ze skutkiem natychmiastowym je˝eli: c) łàczny czas połàczeƒ inicjowanych na linii Abonenta przekracza 2000 bezpłatnych minut w okresie rozliczeniowym lub gdy na linii Abonenta zarejestrowano ponad 1000 bezpłatnych połàczeƒ telefonicznych wykonanych w ciàgu okresu rozliczeniowego.

  • 0

    23. ~ptok  2007-04-02 07:02:29  host: chello089079026230.chello.pl

    http://www.upc.pl/pdf/cennik_polaczen_tel_wazny_od_kwietnia2007. pdf

  • 0

    24. ~ptok  2007-04-02 07:08:18  host: chello089079026230.chello.pl

    I jak to się pięknie nazywa:"Warunki właściwego użytkowania usługi telefonicznej" A mówiłem, że założę się o wszystkie pieniądze,że będa limity.

  • 0

    25. ~  2007-04-28 22:03:15  host: nat1.ksknet.pl

    Po pierwsze oni sobie tylko zastrzegają takie prawo, a nie że przekroczysz te 2000 minut i od razu Ci mówią papa. Po drugie 2000 minut to jest bardzo dużo, ok. 33 godziny miesięcznie. Patrzylem na rachunki kilka miesięcy wstecz w TP i miałem w miesiącu po 13 godzin, 15 godzin, max. to było 18 godzin wygadanych, tak więc w takiej sytuacji 33 godziny spokojnie wystarczy jak dla mnie.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-107-22-118-242.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.