Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowe reklamy Play Fresh

Nowe reklamy Play Fresh

LuiN 1 Października 2010 14:51

0 0
Play wraz z agencją Grandes Kochonos przygotował kolejną kampanię reklamową Play Fresh. Spot, który powstał, jest kontynuacją znanego już widzom spotu Wszyscy są bliscy w Play Fresh.

Tym razem nie bohater, a bohaterka spotyka po drodze swoich znajomych i bliskich. Wszyscy entuzjastycznie reagują na jej widok. Wkrótce okazuje się, że ich reakcja związana jest z SMS-em, którego otrzymali od bohaterki.








Źródło tekstu: Play     

Dodaj do:
w sumie: 47
  • 0

    33. ~  2010-10-03 08:58:00  host: t24-03.opera-mini.net

    @32, najlepsze reklamy heyah to te w okresie 2004-2008, szczegolnie te z samego poczatku. 'Heyahpozytywni', 'nie jedzcie nad morze', to byly reklamy. Te z kotem ryśkiem dla mnie sa nijakie takie

  • 0

    34. ~  2010-10-03 14:06:50  host: 212-106-19-117.adsl.inetia.pl

    @17 Starter PLAY kosztuje 5zl. Bylo wyprobowac zasieg...

  • 0

    35.  2010-10-03 14:11:48

    22. nie trafiłeś w blokowisku nie mieszkam i mieszkać nie będę :) Ogarnij sobie telefon, bo to nie realne, żeby żadna sieć nie miała zasięgu. Podaj dokładną lokalizację to zobaczymy gdzie btsy poszczególnych sieci są rozmieszczone.

  • 0

    36. ~mietas  2010-10-03 14:17:10  host: 87-205-156-254.adsl.inetia.pl

    W mojej samoocenie wygląda to tak. Play niby daje niższe ceny i daje niekiedy więcej od konkurencji przy tych samych cenach albo i niższych. Ale z drugiej strony, pomijam już sprawę prędkości. Play w dalszym ciągu nieźle oszczędza. BOK kiepsko wyszkolony. Ciągłe braki w sprzęcie. Do tego coraz rzadsze inwestycje w rozwój zasięgu. Play także obiecał po wakacjach zwiększenie prędkości, też cisza. Ja to zawsze mówię, coś za coś z tymi cenami i limitami...

  • 0

    37. ~  2010-10-03 15:22:16  host: t05-14.opera-mini.net

    1października doładowałem 30zł w Playfresh .3 października uruchomiłem kodami internet za 15 zł i pakiet 100 min. Za 5zł. Cieszyłem się tymi pakietami dosłownie 15 minut które znikeły, play24 został zablokowany 20zl znikneło w BOK powiedziano źe zgodnie regulaminem

  • 0

    38. ~  2010-10-03 17:00:09  host: t03-03.opera-mini.net

    Play to syf nad syfy. Ale trudno wymagać by z g. z dnia na dzień zrobić cokolwiek porządnego.

  • 0

    39. ~iplusiak  2010-10-03 17:30:46  host: apn-77-114-39-87.dynamic.gprs.plus.pl

    mietas (36) mysle ze twoja samoocena jest bledna i wynika z malej orientacji w ofercie play. wezmy na to porownanie sieci rodzinnej (era) vs. stan darmowy (play). od 59 zl w play rozmowy w sieci masz w cenie abonamentu natomiast w sieci rodzinnej masz od 139 zl w abonamencie rozmowy ty+2 inne osoby, dodatkowo w kazdej taryfie era oferuje duzo mniej minut w ramach abonamentu w porownaniu z playem. Kolejna wazna rzecz to w erze bardzo istotna roznica minuty nie do wszystkich sieci. Nowe spoty play wyraznie lagodniejsze, spokojniejsze, w mojej ocenie pomyslowe i dobre.

  • -1

    40.  2010-10-03 18:48:03

    @37 Uderzaj do Play4You na forum.

  • 0

    41. ~  2010-10-03 21:35:05  host: t20-14.opera-mini.net

    Moja źona problemy miała w zeszłym miesiący musiła dwa razy zapłacić przepraszam redakcję Telepolis bo instutucja jak BOK w PLAY nie działa dla abonetów

  • 0

    42. ~  2010-10-03 22:52:33  host: t02-11.opera-mini.net

    Jestem w sleci Orange gdzie załatwiam sprawy biznesowe. Drugi telefon gdzie dzwonię zagranicę i ten telefon Playfresh do którego namówił mnie wnuczek od wprowadzenia slawnej notki przestały działać kody zrobiło się zamieszanie kture trwa do tej pory przepraszam szanowną redakcję Telepolis ale musiałem się wyżalic BOk nie dziła

  • -1

    44. ~  2010-10-04 14:22:19  host: cov12.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tego typu problemy, o jakich wspominacie mogą zdarzyć się niemal u każdego operatora. Ważne , że operator cały czas się rozwija i wciąż daje możliwości. Choć faktycznie w ostatnim czasie oferty różnią się od konkurencyjnych. Jeśli chodzi o net mobilny to najwyższa prędkość to 10 gb, podczas , gdy inne sieci dają 36/37 Gb, a więc znaczna różnica. Oferta pre-paidowa jest niemal taka sama jak Orange One. Minimalne różnice.

  • 0

    45.  2010-10-04 14:33:49

    44@ Nie jest taka sama, różnica podstawowa to 4 profile do wyboru: podstawowy Fresh bez bonusów, 3 profile bonusowe a) darmowy internet b) darmowe sms do wszystkich sieci, c) darmowe smsy i rozmowy w sieci play. Do tego w kazdym profilu dostepny pakiet nielimitowane rozmowy w sieci za 10 zł. Orange One z pozoru wygląda podobnie poniewaz czas na wykorzystanie bonusowych minut do Orange lub smsów w sieci wynosi od 5-15 dni, we Freshu waznosc bonusów wynosi 5-50 dni i przeliczana jest na zasadzie 1dzien=1 zl.

  • 0

    46.  2010-10-04 14:54:47

    @ 44- coś za dużo i za często tych problemów w Play, nie sądzisz? @ 40 - to za co opłacają pracowników w BOK-u P4? Za siedzenie i nic nierobienie ? Chyba to leży w ich gestii, żeby pozytywnie rozpatrywać takie przypadki? Jak Ci się wydaje? Nabieram coraz większego przekonania, że ostatnie przygody w Play, to nie awarie, ale celowe działanie, obliczone na maksymalne wydojenie klientów z kasy. Obym się mylił.

  • 1

    48. ~KK  2010-10-04 23:30:38  host: apn-95-41-225-53.dynamic.gprs.plus.pl

    Ja z własnego doświadczenia wiem, że przeróżni ludzie pracują w BOK Play oraz różni ludzie do niego dzwonią. Konsultanci nie zawsze są ze wszystkim na bieżąco bo zmiany w Play są praktycznie codziennie a nie każdy ma czas na to by codziennie po pracy siedzieć i patrzeć jakie zmiany weszły. Jeśli klient dzwoni od razu ze złym nastawieniem, to prawdopodobnie nic nie załatwi, ponieważ jest potrzebna współpraca z konsultantem. Nas też obowiązuje regulamin, a jego nieprzestrzeganie grozi karami. Dziś miałam taką sytuację, że klientka upierała się bym szczegółowo podała jej za co ma wystawioną fakturę korygującą (rozumiem jeśli by to miała być zwykła faktura ale w tym przypadku to Play oddawał jej pieniądze więc się powinna cieszyć)a ja takich kompetencji nie mam i nie mogłam jej tego podać. Gdyby dzwoniąc wysłuchała co się kryje pod każdym numerkiem na pewno trafiła by do działu Faktur i płatności (w okolicach nr 7-9) a nie trafiła do mnie czyli na Informacje o ofercie (nr 1)... Klienci dużo wymagają od konsultantów, ale bardzo mało od siebie, bo "konsultant musi wszystko wiedzieć". Ja jeżeli czegoś nie wiem i nie jestem w stanie tego sprawdzić (nie tylko z powodu zawieszania systemu ale także dlatego, że po prostu nie mam gdzie tego sprawdzić) to nie chcę wprowadzać klienta w błąd i mówię mu otwarcie, że nie mogę mu pomóc, ponieważ nie mam takiej wiedzy. W takim przypadku proponuje by klient napisał maila, gdyż taka droga zgłoszenia problemu pozwala na dłuższe zajęcie się tą sprawą. Tak jak pisałam ludzie są różni - jedni rozumieją to, że nie wszystko wiem a ani od razu mają wielkie pretensje i chcą składać skargi a chyba nie tędy droga.

  • 0

    49. ~  2010-10-05 13:48:47  host: dpc63.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Uzer , nie do końca się z Tobą zgodzę. W orange one ważność konta to właśnie 1 dzień= 1 złotówka + oczywiście dodatkowe bonusy. Poza tym różnice są minimalne. Być może nie zwróciłeś uwagi na dodatkowe możliwości (pakiety obniżające koszty), czy też wszelkie usługi typu Orange World etc.

  • 0

    50. ~  2010-10-05 21:10:04  host: user-188-33-119-147.play-internet.pl

    @43: W którym miejscu w tej Ossie mieszkasz? Tam faktycznie zasięg nie jest rewelacyjny, ale jakiś tam jest, więc troszkę nie rozumiem Twoich problemów. Era z wieży przy hotelu leci nieźle, u mnie na działce pod Franopolem nie ma problemu. Orange z Białej i Przewodowic też nieźle leci, z południa (gdzieś k. Cielądza chyba jest wieża) też miejscami spoko. Plus chyba ciut gorzej, ale ja tam nie mam aż takich problemów żeby nie móc rozmawiać. Play nie wiem. @22: Faktycznie, LG nie mają zbyt dobrego zasięgu. Jak do gadania to bierz jakąś starą Nokię. Z nowymi różnie bywa, bliska mi osoba ma problemy z zasięgiem w 3120 classic w miejscu, gdzie Nokie 3310, 6020, E51, E65 działają bez większych zastrzeżeń.

  • 0

    51. ~  2010-10-05 21:21:29  host: user-188-33-119-147.play-internet.pl

    A ja teraz już nijak nie mogę sprawdzić pozostałych MB w PLay Online. Kod *155# nie działa już z tydzień albo dłużej, ale przynajmniej można było zobaczyć na Play24. Teraz i tam "service temporarily unavailable" czy jakoś tak. Tylko patrzeć aż zaczną znikać te MB...

  • 0

    52. ~Play to tandeta i oszusci!  2010-10-06 01:24:48  host: 119.70.40.102

    Zlodziejska siec, znikajaca kasa z konta i g... zasieg! Dobrze ze nie dalem naciagnac sie na umowe na abonament. Przestancie nabierac ludzi i reklamowac tych oszustow!

  • 0

    53. ~ewqaewqa  2010-10-06 02:01:13  host: t23-04.opera-mini.net

    KK to w Twojej kompetencji powinno byc poinformowane klienta o niewlasciwym dziale i PRZEKIEROWANIE go do wlasciwego, a nie durne mowienie"nie wiem, prosze napisac maila", wszyscy wiemy jak to z tymi mailami w PLAY bywa. No ale P4 jakos nie moze wpasc na to, ze takie proste rozwiazania znacznie poprawiaja jakosc uslug. Poza tym marne szkolenie - ja jak siedzialam na linii(sprzedaz ale w innej sieci), zawsze znalam odpowiedzi na pytania, a jak nie, to szybko potrafilam sie dowiedziec i pomoc. Kwestia podejscia. I nie dowiadywalam sie po pracy, a w trakcie(podzielnosc uwagi rzadzi;)). Dla mnie wazne bylo zadowolenie klientow, choc nikt mi nie kazal tego robic. Jak cos robisz rob to dobrze.

  • 0

    54. ~KK  2010-10-06 06:09:33  host: apn-95-40-36-233.dynamic.gprs.plus.pl

    Jest różnica jeśli mówisz klientowi, że nie wiesz lub nie jesteś pewna i dlatego chciałabyś się upewnić (i idziesz się spytać osoby bardziej kompetentnej)i owszem niektóry klienci to rozumieją i cierpliwie czekają, a inni się oburzają. Szkolenie miałam dobrze przeprowadzone, ale mając ograniczoną liczbę godzin tego szkolenia jest niemożliwością by poruszyć wszystkie problemy. Jeżeli ktoś pracuje tam przynajmniej miesiąc, to jest już obeznany we wszystkim, a jeżeli pracuje dwa dni to wiedzy na każdy temat nie będzie posiadał. Ja np. wole sobie usiąść i przeczytać aktualności w domu, bo jeśli jestem w pracy od 9-17 czyli w takim czasie gdzie telefony są jeden za drugim, to nie mam możliwości przeczytania tego wszystkiego. Osobiście jestem na dziale INFORMACJI O OFERCIE a dostaje telefony ze wszystkich działów tylko dlatego, że komuś nie chce się wysłuchać jaki numer powinien wcisnąć, więc nie koniecznie wina zawsze leży po stronie konsultanta. Rozumiem, że jeśli dzwonisz na infolinie to chcesz się dowiedzieć jak rozwiązać problem ale są zasady które obowiązują zarówno konsultantów i klientów. To nie jest to, że mi się nie chce, bo co to za problem podejść do kogoś i się spytać. ~ewqaewqa dziwi mnie, że masz takie podejście, bo jeśli pracowałaś na infolinii to powinnaś dobrze wiedzieć, że Cię również obowiązuje regulamin i w nim jest określone co możesz a co nie

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-156-36-82.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.