Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowe promocje w Erze

Nowe promocje w Erze

sirmark 12 Stycznia 2005 22:15

0 0
Era wprowadziła nowe promocje: nową wersje promocji "Jedyna", "Promocję Noworoczną 2005" oraz "Promocję Noworoczną 2005 BIS".

Szczegółowe informacje o promocjach



Źródło tekstu: Era     

Dodaj do:
w sumie: 22
  • 0

    3. ~ehh  2005-01-13 10:31:00  host: bcg242.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a pie***ole ich z takimi cenami !! mialem 6 aktywowanych komorek w erze ale przy tym stosunku ceny do ilosci jak i jakosci wole Idee a o marnej jakosci Idei mowia osoby ktore dzownia do BOK i nie potrafia wybelkotac o co im chodzi albo sa na tyle tepe ze nie moga zrobic sobie tego sami przez net`a ...

  • 0

    4. ~SIRUS  2005-01-13 16:55:00  host: chr44.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A MIALO BYC TAK PIEKNIE W ERZ OD POCZATKU STYCZNIA A TU LIPA MIELI WPROWDZIC KOLEJNA NOWA REWELACYJNA TARYFE NIZ POZOSTALE SIEC I CO ZNOW LUDZI NABILI W BUTELKE LUDZIE KIEDY PODZIECIE PO ROZUM DO GLOWY HIHI

  • 0

    5. ~Znawca  2005-01-13 22:30:00  host: 195.94.216.178

    Tak czytam waszych komentarzy i chce mi się śmiać. Era zapowiedziała wprowadzenie nowych taryf w I Kwartale roku, a nie styczniu. Co do wypowiedzi "ehh", to chyba nie miał nigdy problemu z Ideą - prócz pytań związanych jak wysłać SMSa. BOK Ideii to jak Błękitna Linia. Jednego dnia jak pytałem się o jedną sprawę od trzech różnych konsultantów usłyszałem trzy różne wersje, a i tak w Salonie czekała na mnie czwarta. Jak prosiłem o ustalenie spotkania z Przedstawicielem Sądu Polubownego, to usłyszałem, że nie może mnie połączyć z Prezesem. A ostatnio wszyscy mogliśmy sobie pooglądać czyjeś dane poprzez portal Ideii. Czy to nie jest śmieszne. Idźcie do Ideii, bardzo proszę ja już tu nie wróce, pozatym można zerwać z nimi umowę bez kosztów, bo mają umowy nierównoważne. Odpowiedźcie mi na pytanie dlaczego Idea najbardziej boi się nowego operatora???

  • 0

    6. ~HIHI  2005-01-14 07:47:00  host: cht141.neoplus.adsl.tpnet.pl

    NIBY ZNAWCA A GOWNO WIE WSZEDZIE MOWIONO I PISANO ZE ERA OD STYCZNIA WPROWADZI NOWA OFERTE TRZEBA DOBRZE SLUCHAC ZNAWCO ANI PISZESZ GLUPOTY ERA TO SWIAT ZLODZIEJ I KLAMCOW TAK JAK PLUS

  • 0

    7. ~Tom  2005-01-14 16:33:00  host: chello081018223015.chello.pl

    do HiHi : piszesz głupoty . Era jaka jest taka jest ale na pomoc daje swoją kasę a nie tak jak plus i ideea ciąnie tylko od abonentów.
    Idea to syf na maxa. Ja w Erze jestem juz 6 lat i mimo ,że nie jest najtańsza to i tak u niej pozostane za profesjonalne podejście do swych abonentów . I kropka .

  • 0

    8. ~Wazzi  2005-01-15 01:03:00  host: c9-146.icpnet.pl

    Era to banda zlodziej,po 6 latach przy sredniej 180 na meisiac za numer przez dwa lata i 3 telefonach w sieci oni proponuja mi na przedluzenie jakis szajs za zlotowke a do reszty mam doplacic 122 zlote do promocyjnej ceny!! i jeszcze mi pisza bzdury ze po analizie polacen przychodzacych i wychodzacych nei moga tego zmienic. To te 180 pln sie wedlug nich z kosmosu chyba bierze:|

  • 0

    9. ~LOBOsss  2005-01-15 11:13:00  host: dial-12.wroclaw.dialog.net.pl

    wyprubowalem juz wszystkich operatorow era, plus, idea,heyach i powiem jedno najwieksi zlodzeje to IDEA ,kolosalne ceny telefonow, srednie ceny uslug,a operatorachBOK sprzedawcach to nieche mi sie mowci bo to najwieksi debilena swiecie nieidze sie z nimi dogadac a ich ulubione slowo to NIE
    plusjest wporzadku tylko czesto ma male problemy z naliczaniem rachunkow,
    a era ma najlepsze telefony za najnizsza cene choc obsluga jest srednia wiec pamietajcie ludzie nie idzcie do idei to jest TPSA,telekomuna i nigdy niewyjdzie z tego nic dobrego,np: przy przedluzaniu umowy ceney tlefonow san o 10 razy wyzsze niz przy podpisywaniu nowej umowy, :) pozecam plusa lub ere
    pozdrawiam :)

  • 0

    10. ~stz  2005-01-15 13:01:00  host: cik130.neoplus.adsl.tpnet.pl

    LOBOsss: Zgadzam się. Ja też jestem tego zdania. Telekomuny i Ideii nie lubię.

  • 0

    11. ~pyp  2005-01-15 16:03:00  host: axj244.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Aj Era niech sie chowa z promocjami. Niech najpierw zrobi zasięg w centrum Wrocławia a puzniej sie niech zajmuje tworzeniem promocji i cenników. Jak któś czyta magazyn "TWOJA KOMÓRKA" to niech przeczyta sobie wydanie ze stycznia
    ( pierwsza strona ). Tam jest wszystko na białym... I jeszcze jedno najlepiej bedzie jak wymienią swój personel na BOK, bo już mam dosć porad! ostatnio mi powiedzieli : " Niech pan kupi antenę zewnętrzną żeby mieć dobry zasięg w centrum Wrocławia" TO JEST PARANOJA !!!!!!!!

  • 0

    12. ~MARIO  2005-01-17 18:12:00  host: pa172.trzebnica.sdi.tpnet.pl

    Do LOBOsss: jakbyś się trochę interesował a nie walił farmazony to byś wiedział że po zakończeniu umowy w idei starzy abonenci mają telefony w tej samej cenie co nowy.

  • 0

    13. ~LOBOsss  2005-01-17 18:39:00  host: dial-5017.wroclaw.dialog.net.pl

    DO MARIO : jakbym sie tym nieinteresowal to bym nic na ten temat nie mowil a ze ty widocznie placisz rachunki po 500 zl a nie jak moja dziewczyna po 50 zl to pewnie masz telefony po "promocyjnych" cenach ktore i tak o wiele wyzsze niz ma konkurencja
    OD pym: nie czytam tego typu gazet bo sam sobie wyrabiam zdanie korzystajac z uslug operatora a nie przyjmuje zdania jakiegos magazynu jak by ci napisali w "TWOJA KOMÓRKA" zebys skoczyl z mostu tez bys skoczyl sam najpierw zainteresuj sie promocjami i telefonami to zobaczysz co jest najlepsze
    apropo zasiegu w cetrum wroclawia to sam mam ere i siemensa M55 i niemam z tym zadnego problemu i nigdy niemialem wiec albo cos asz z telefonem albo mieszkasz w piwnicach

  • 0

    14. ~ZEON  2005-01-19 22:28:00  host: chello062179065225.chello.pl

    BARDZO mnie smiesza wasze opinie.. i jak ktos nie umie odróżnić kontekstu słów
    "na początku roku" od "początku nowego roku" to już jego problem......
    chodzi o taryfy oczywiscie...

  • 0

    15. ~Solo  2005-01-20 13:59:00  host: 193.201.167.9

    Prawda. Idea to najgorsza banda. Nigdy do nich nie wrócę. Kicha nie zasięg, pazerni na kasę. Z BOK nie można się dogadać. Przeszedłem do Ery kłopoty sie skończyły.

  • 0

    16. ~Hmmm  2005-01-20 16:15:00  host: ahw64.neoplus.adsl.tpnet.pl

    LOBOsss ty chyba kpisz, ja przy przedluzaniu umowy dostalem siemensa cx 65 za 1 zl i nie wal takich farmazonow, bo mam NIO 30. A po zatym idea ma najkorzystniejszy program lojalnosciowy ze wszystkich sieci, ciekawe co by ci zaproponowali w erze gdybys przedluzal umowe...

  • 0

    17. ~  2005-01-20 21:11:00  host: 213.199.233.230

    A JA WAM POWIEM ŻE NAJLEPIEJ JEST TERAZ W PLUSIE PO 10 GR.MINUTA 1-SEKUNDÓWKI 6-MIESIĘCZNY KAPITAŁ TANI INTERNET I MOTOROLA V600 ZA ZETA A W ERZE NAWET ZA 1000 NIE KUPISZ

  • 0

    18. ~SZCZECIN  2005-01-20 21:22:00  host: 213.199.233.230

    i mają tanią strefę plus nawet zrezygnowałem z tpsa bo za sam abonament w tpsa mam w plusie 175 minut w 1-sekundówkach

  • 0

    19. ~129  2005-01-21 08:01:00  host: cir247.neoplus.adsl.tpnet.pl

    TYLKO TE 10 GROSZY TO SE MUSISZ ABONAMENT WYKUPIC ZA 1ZL ZA KAZDY NUMER DO KTOREGO CHCESZ DWONIC ALE MI PROMOCJA

  • 0

    20. ~Maciek  2005-01-24 08:54:00  host: hg102.internetdsl.tpnet.pl

    Jestem abonentem Idei od 5 lat. Nie moge raczej nic złęgo o niej napisać. Uważam, że jej oferty są bez wątpienia lepsze niż pozostałych operatorów zwłaszcza teraz gdy jest najtańsza na rynku ( jedna Idea - DLA WSZYSTKICH )

  • 0

    21. ~Wojtas  2005-01-24 09:24:00  host: baz238.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Co Wy wszyscy macie do Idei? Najwyraźniej nie potraficie z niej korzystać? Nie wspomnę o najlepszej ofercie dla firm. Jedyny mankament - drogie telefony! A to, ze TP ma wkład w Ideę to polityka i nie powinno być brane pod uwagę czystej konkurencji! Liczy się nasz punkt widzenia - zwykłego użytkownika...

  • 0

    22. ~fenek  2005-01-24 09:58:00  host: pq10.gliwice.sdi.tpnet.pl

    Do 129 - w simplusie sa te 10 sek - do 7 uzytkownikow plusa. no i naliczanie sekundowe no i 39 groszy do 7 uzytkownikow +.
    Do reszty, 78 gr/min i 20 groszy /sms.
    Dla mnie to wystarczy,
    I to jest teraz taryfa standardowa.
    jedyny minus to ciezko wybrac dobry telefon...za dobra cene...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-196-72-162.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy dostępny na rynku smartfon to:

10 najlepszych smartfonów (październik 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (11)

Archiwum Ankiet