Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowe odsłony promocji iPlusa

Nowe odsłony promocji iPlusa

sirmark 1 Lipca 2007 00:06

0 0
Od 2. lipca iPlus wprowadza nowe odsłony promocji iPlus dla Firm oraz iPlus dla Ciebie z nowymi cenami modemów.

Wprowadzana jest także nowa promocja Internet w Twoim telefonie dla Firm, w której dostępne są nowe telefony.

Promocja Internet w Twoim telefonie dla Ciebie zostaje zamknięta z dniem 1 lipca.

Zobacz: regulamin promocji iPlus dla Firm.
Zobacz: regulamin promocji iPlus dla Ciebie.
Zobacz: regulamin promocji Internet w Twoim telefonie dla Firm.



Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 24
  • 0

    5.  2007-07-01 10:16:46

    Aha, jeszcze jedna sprawa. Fakt faktem, nie korzystalem z konta dluzszy czas (uzywalem tylko wersji mobilnej, nawet nie na urzadzeniac mobilnych - wole mniej formy, a wiecej tresci... byle to nie ograniczalo tresci, jak to czesto jest w wersjach mobilnych), ale - zalozylem konto na poczatku poprzedniego roku (circa marzec-gora kwiecien) i ... zostalo usuniete (brak mozliwosci zalogowania). Zalozylem po raz kolejny (znow nie uzywajac) - efekt ten sam. Prawde powiedziawszy, nie przepadam za czyms takim, bo niewazne jak rzadko sie korzysta, to jesli jeden adres IP zaklada jedno konto, to nie flooduje, nie przeladowywuje bazy danych - czy cos w tym stylu. Wolalbym, zeby konta nie byly usuwane w przypadku bezczynnosci - tak sie dzieje na dominujacej WIEKSZOSCI serwisow.

  • 0

    6.  2007-07-01 10:53:58

    Modemy drogie. Chyba nie będę przedłużał umowy z Plusem. Zostanie umowa na czas nieokreślony, zobaczymy jak dalej będzie z promocjami.

  • 0

    7.  2007-07-01 11:23:21

    Jak w moim mieście nie zrobią UMTSu to ja na pewno nie przedłużę umowy bo EDGE Plusa powoli schodzi na psy Kiedyś norma była 200 kb a dziś ja ciągnie 100 kb to jest święto (dosłownie święto bo w godz. szczytu to jest tragedia w np. dzisiaj chodzi w porządku)

  • 0

    8.  2007-07-01 11:58:40

    szalony: kiedys Witek nie opiep@#$ ze robie kilka spraw na raz. Wiec teraz zajmuje sie jednym temat, a jak go skoncze to zajme sie tez wersja mobilna. Bedzie zrobiona od podstaw i uwzgledni, mam nadzieje, wszystkie Wasze zyczenia.

  • 0

    9.  2007-07-01 12:08:32

    PLANET: konta na forum sa usuwane w przypadkach braku aktywacji i w przypadki braku logowania na nie.

  • 0

    10. ~Dawid  2007-07-01 13:39:54  host: ip83-230-27-86.e-zabrze.pl

    Witam Mieszkam w Zabrzu. Jestem zmuszony do zakupu jakiegoś mobilnego internetu do laptopa. Chcę kupić iPlusa mam tylko pytanie bo nie znam sie na modemach czy duża jest różnica w prędkości działania pomiędzy modemem SE GC89 a Option Globetrotter 3G (UMTS/EDGE). Czy według Was do Codziennej zabawy z netem - e-mail, strony www, administracja domową strona www wystarczy iPlus czy może kupić coś z Ery albo Orange.? Pozdrawiam Dawid

  • 0

    11. ~PLANET  2007-07-01 13:52:56  host: gpy74.internetdsl.tpnet.pl

    SirmarK: tego sie spodziewalem. Niemniej jednak, czy da sie zmienic date aktywacji/zalozenia konta, aby odzwierciedlalo pierwotny czas zalozenia ? (circa 01.03.2006. Nie jestem przypadkowym userem i wolalbym, zeby tak stalo w moim profilu :) Jesli moge cos zasugerowac - odnosnie systemu komentarzy - byc moze sensowne byloby wprowadzenie mozliwosci edycji/skasowania komentarza przez uzytkownika (oczywiscie po zalogowaniu i tylko swoje wlasne).

  • 0

    12.  2007-07-01 15:08:43

    AD 10- Dawid sprawdź sobie zasięg na stronie iPlusa i sprawdź czy masz UMTS, najlepiej jakbyś to jednak sprawdził jakimś telefonem z Obsługą UMTS, jeśli masz Zasięg UMTS to jakoś ć będzie znacząco lepsza niż w przypadku EDGE. Ja osobiście wolał bym wsiąść modem UMTS nawet bez obsługi HSDPA niź SE GC89 który ma tylko EGDE

  • 0

    13. ~jupi  2007-07-01 19:17:40  host: host-87-99-44-157.lanet.net.pl

    Nie kupujcie GC89. To jeden wielki błąd producenta, ze takie coś wydał!! Zrywa połączenie-pomimo silnego sygnału nadajnika w każdej sieci. Option i Sierra to firmy godne polecenia. Sam użytkuje Sierre HSDPA we Wrocławiu (orange) i jestem zadowolony.

  • 0

    14. ~dt  2007-07-01 21:33:10  host: 87-205-230-82.adsl.inetia.pl

    @10 - w Zabrzu masz nawet hsdpa chociaz sprawdz jeszcze bo to zalezy w ktorym miejscu mieszkasz

  • 0

    15. ~Dawid  2007-07-01 22:18:31  host: ip83-230-27-86.e-zabrze.pl

    Będę mieszkał na w Zabrzu-Biskupicach :) Czyli szykuje się wydatek ponad 500zł na modem :( nieciekawie.?

  • 0

    16.  2007-07-01 22:44:47

    Option są najlepsze. Dawid w miejscu gdzie najczesciej będziesz korzystał z netu sprawdz jak on chodzi a dopiero później podpisuj umowę. Nie sugeruj się mapką operatora bo mozesz się naciąć. Najlepsze oferty ma iPlus i jego sprawdz na początku.

  • 0

    17. ~RobertD  2007-07-02 02:09:37  host: 213-238-109-252.adsl.inetia.pl

    Znikła moja konstruktywna wypowiedź. HEH a ja myślałem że cenzury już nie ma :P No nic pozdrawiam pana cenzora :P

  • 0

    18. ~szalony  2007-07-02 07:48:01  host: apn-99-43.gprspla.plusgsm.pl

    Barek niestety cos w tym jest - u mnie takze predkosci Iplusa bardzo sie pogorszyly :/ zlozylem "mala uwage" Plusowi ciekawe co odpowiedza...

  • 0

    19.  2007-07-02 10:08:29

    #17. ja nic nie kasowalem, zreszta ktos musialby naprawde naruszyc nasze zasady, abysmy skasowali.

  • 0

    20. ~sed  2007-07-02 10:49:24  host: staticline12597.toya.net.pl

    no i znowu trza czytac regulamin, jakby nie mogli napisac co sie zmienilo i co jest nowego

  • 0

    21. ~Drugi_Szalony  2007-07-02 18:26:53  host: 195.116.35.23

    A ja kończę przygodę z iPlusem. Nawet Edzia nie mam. Dodatkowo minusiarze za moją rezygnację z iPlusa negatywnie rozpatrzyli reklamację dotyczącą PWA chociaż na innej karcie z niższym abonamentem w marcu dostałem lepsze warunki.

  • 0

    22. ~  2007-07-03 16:22:41  host: ciu247.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nigdy nie korzystalem z iPlusa, ale ostatnio jak wracalem z Gdanska to widzialem typowy przyklad jak z reklamy. Koles siedzi w pociagu pedzacym przez lasy i serfuje sobie po www, hehhe :) BTW ostatnimi czasy Plus coraz lepsze ma reklamy, przynajmniej zapadaja w pamiec.

  • 0

    23. ~hehehe  2007-07-06 15:10:23  host: dmf43.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hehehe :) no nie da się ukryć, że ma coraz lepsze reklamy ;)szczególnie te dotyczące kampanii wizerunkowej są świetne :) a pomysł z kolesiem w pociągu siedzącym w internecie też się pewnie nie wziął znikąd :)

  • 0

    24. ~tymis  2007-07-06 18:28:48  host: proxy3.tkdami.net

    Jakiś czas temu wspominano, że w InterCity miały być montowane repeatery sygnału naszych operatorów. Czy coś wiadomo w tej kwestii? Ciekawe czy ci surfujący ludzie w pociągach korzystają z "normalnego" zasięgu operatorów czy może właśnie poprzez wspomniane repeatery?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-136-26.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.