DAJ CYNK

Nowe Internetowe Centrum Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu

sirmark

Rozrywka

Cyfrowy Polsat uruchomił nową wersję Internetowego Centrum Obsługi Klienta (ICOK), która pozwala na samodzielne zarządzanie kontem klienckim przez Internet w znacznie szerszym niż dotychczas zakresie i upraszcza proces realizowania płatności.

Cyfrowy Polsat uruchomił nową wersję Internetowego Centrum Obsługi Klienta (ICOK), która pozwala na samodzielne zarządzanie kontem klienckim przez Internet w znacznie szerszym niż dotychczas zakresie i upraszcza proces realizowania płatności.

Klienci w prosty sposób sprawdzą stan swoich należności za telewizję, Internet, usługi VOD i online i zdecydują czy chcą realizować płatności za pojedynczą usługę, czy zbiorczo. Nowy serwis daje także możliwość opłaty abonamentu z góry za dowolną liczbę miesięcy - mówi Grzegorz Sandel, Dyrektor Zarządzający ds. Obsługi Klienta i Telekomunikacji, Cyfrowy Polsat.

Każdy użytkownik ICOK może zobaczyć w swoim panelu szczegóły wykupionych pakietów, informacje dotyczące sprzętu (numery seryjne, instrukcje obsługi), a w dziale "VOD, PPV i Serwisy Online" - dane materiałów wideo i pakietów wykupionych w ramach telewizji IPLA oraz platformy VOD Domowa Wypożyczalnia Filmowa, m.in. ilość wypożyczonych filmów i czas, jaki pozostał na ich obejrzenie. W dziale "Usługi/Wykorzystanie limitów" klienci sprawdzą, ile gigabajtów danych lub minut wykorzystali i czy mieszczą się w swoim miesięcznym limicie.

Zmiany mają docenić je przede wszystkim osoby, które korzystają z więcej niż jednej usługi Cyfrowego Polsatu. Otrzymają możliwość utworzenia własnej opisowej nazwy usługi zamiast skomplikowanego zwykle numeru karty dekodera czy usługi telekomunikacyjnej, np. "dekoder u babci" czy "Internet córki". Klient może także w każdej chwili sprawdzić i zmienić swoje dane kontaktowe, zapoznać się z warunkami posiadanej umowy oraz łatwo zmodyfikować posiadane pakiety i usługi. Nowy ICOK to także zmieniony wygląd oraz większa czytelność obsługi.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Cyfrowy Polsat